Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der jaHmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
Hmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
Har du prøvd en annen test? For jeg har og brukt disse, og de viser så vidt en strek på meg også (sånn som din er her), mens de andre jeg har brukt viser veldig tydlige streker.
Har bare digital igjen. Hehe. Så svir vel kanskje av en om noen timer er så nyskjerrig jeg klarer ikke å spare den lenger må bare knipe igjen noen timer til. iiik.
Har og erfaring med at disse trenger mye HCG før den slår skikkelig ut.
Vent så lenge du klarer [emoji85] Jeg fikk veldig tydelig klar og blå strek med clearblue early i går, men tok digital i dag og den var negativ. IKM var tirsdag... men så testa jeg ikke positivt før lenge over ikm forrige gang heller [emoji12]Har bare digital igjen. Hehe. Så svir vel kanskje av en om noen timer er så nyskjerrig jeg klarer ikke å spare den lenger må bare knipe igjen noen timer til. iiik.
Har og erfaring med at disse trenger mye HCG før den slår skikkelig ut.
Jeg ser noeHmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
Jeg ser strek! Spent på oppdatering!Hmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
Minner litt om min, som bare er skygge. [emoji20] Men krysser fingrene for deg! Din synes nok bedre på bilder også! [emoji4]Hmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
håper spiren sitter neste ppOooog... der ser det ut som tr kom på besøk
Ser en strekHmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
Lykke til i neste pp <3
Usj samme her! Korteste syklus jeg tror jeg har hatt, på 24 dager hvor lang syklus har du?