❤️ IKM UKE 8 ❤️

Huff, så kjedelig:( Men da får vi satse på desember baby da:) jeg elsker desember så det hadde passet perfekt når det først blei sånn at det ikke klaffet denne mnd.. men kjempe kjedelig altså, hadde virkelig trua denne mnd. Men da blir det bare enda mere sex neste runde:)
Jaja, vi ordner desember-baby ;) vi tar ingen pause ang det, det viktigste er at vi får en baby, ikke når den kommer :happy: :Heartred

Jaja, vi ordner desember-baby ;) vi tar ingen pause ang det, det viktigste er at vi får en baby, ikke når den kommer :happy: :Heartred
Da er det en avtale:)Blir ikke no pause her heller altså:) vi har mamma i bakhånd hvis det ikke skulle ordne seg med bhg plass:) men kjenner jeg blir litt forvirra for forrige mnd kom mensen når den skulle og nå kommer den 3 dager før ikm.

Da er det en avtale:)Blir ikke no pause her heller altså:) vi har mamma i bakhånd hvis det ikke skulle ordne seg med bhg plass:) men kjenner jeg blir litt forvirra for forrige mnd kom mensen når den skulle og nå kommer den 3 dager før ikm.
Forrige pp kom den 3dager før jeg regnet med, spørs når den kommer denne ganga :facepalm: jeg er kun tilkallingsvikar og han jobber i gjennomsnitt 3dager i uka (12timer hver dag). Så vi får det til på et eller annet vis :) så da har vi en avtale! :happy:

Vis vedlegget 219202 Er helt ny på babyverden, og tenkte jeg skulle høre med dere kloke damer. Jeg hadde en MA for 6 uker siden, og vi bestemte oss for å prøve på nytt med en gang. Jeg tok en test i dag og fikk opp en svaaak strek. Vil dere sett på denne som en skyggestrek eller en svak positiv test?

Synes den det positiv ut, streken er jo roosa :)

Gratulerer til alle med positiv test denna uka! Det er mange flotte streker her synes jeg <3

Jeg selv sitter med tårer i øynene!! fordi TR kom i dag 2 dager for tidlig! :/

Ca 9 dpo. Kjenner jeg mister troen på noe denne mnd :p
Gratulerer til alle med positiv test ! :)
f24ea4e52ea9e7ae26f7efc89a23f201.jpg
mulig jeg har fått streksyn altså, men jeg synes liksom jeg ser noe på denne jeg....

Gratulerer til alle med positiv test denna uka! Det er mange flotte streker her synes jeg <3

Jeg selv sitter med tårer i øynene!! fordi TR kom i dag 2 dager for tidlig! :/
Du er ikke den eneste.. jeg har nettopp slukt i meg en rull med smil mens jeg sitter her med magevondt og er irritert for at TR kom i det hele tatt, 3 dager for tidlig.. Men trøsten er at da starter en ny pp og en ny sjans:) krysser fingrene for desemberbaby❤

9 DPO og jeg fikk denne i dag:

5c4ce344cb0dfb2bfaee05be3cdea98f.jpg

Jeg ser ingenting på den men hele heiagjengen min i dagboken gjør.

Her er den tørket:

c512a43698a3468464e743e2c600ac56.jpg

Her ser jeg også strek men jeg er veeldig redd det er skyggestrek, altså.. Den er jo tydelig men jeg usikker på om den er rosa.

Jeg har mye murringer i dag og det pleier jeg aldri å ha før etter TR kommer, og IKM er først på søndag.. Livredd for at TR kommer nå! :nailbiting: Håper selvfølgelig også på sterkere test i morgen men er skeptisk altså. Vet egentlig ikke om jeg tør å teste igjen :eek:

Her er den tørket:

Her ser jeg også strek men jeg er veeldig redd det er skyggestrek, altså.. Den er jo tydelig men jeg usikker på om den er rosa.

Jeg har mye murringer i dag og det pleier jeg aldri å ha før etter TR kommer, og IKM er først på søndag.. Livredd for at TR kommer nå! :nailbiting: Håper selvfølgelig også på sterkere test i morgen men er skeptisk altså. Vet egentlig ikke om jeg tør å teste igjen :eek:

Ser liksom noe her også jeg [emoji1]

Vis vedlegget 219202 Er helt ny på babyverden, og tenkte jeg skulle høre med dere kloke damer. Jeg hadde en MA for 6 uker siden, og vi bestemte oss for å prøve på nytt med en gang. Jeg tok en test i dag og fikk opp en svaaak strek. Vil dere sett på denne som en skyggestrek eller en svak positiv test?
Gratulerer :)

Her er den tørket:

Ser noe altså :) Håper på babystrek :)

Back
Topp