rosedama
Gift med forumet
Tok denne nå. 4 timer etter sist jeg var på toalettet. Både jeg og gubben ser streken. [emoji85]
Syns æ skimte nå dær ja. [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok denne nå. 4 timer etter sist jeg var på toalettet. Både jeg og gubben ser streken. [emoji85]
Jeg fikk også en sånn nå og jeg kjenner meg mer stressa en glad akkurat nå fordi jeg er redd at testen i morgen ikke blir positiv !!
Tolker du din som positiv?
Gratulerer ❤Oppdatering herfra fikk negativ digital i går, men nå etter jobb fikk jeg denne <3
Gratulerer [emoji173]
Oppdatering herfra fikk negativ digital i går, men nå etter jobb fikk jeg denne <3
Jeg hadde to tester fra EBay som var positiv i går, men morgen testen min i dag var ikke. Valgte da å prøve en slik CB tidlig test i dag etter jeg ikke hadde vært på do på 4 timer. Og siden den gir svak strek og det var det på testene i går og så tror jeg og håper og tolker prøvene som positiv. [emoji5] selv om det er utrolig skremmende.
Har du noe planer om å teste på nytt snart?
Oppdatering herfra fikk negativ digital i går, men nå etter jobb fikk jeg denne <3
Gratulerer [emoji1] jeg sa jo det var strek på den strimmelen din [emoji1]
Hehe Godt å være forberedt, men glad du ikke trenger de nå får du holde deg på terminforum frem til terminTusen takk
Åsså jeg som handla bind i går Hehe
Hehe Godt å være forberedt, men glad du ikke trenger de nå får du holde deg på terminforum frem til termin
Får gjøre detJa får krysse fingrene denne gang
Tør ikke begynne å glede meg før jeg bikker 10 uker hvertfall.
Håper og krysser for at det snart blir 2 streker hos deg og resten av gjengen her inne
Høhø, trenger jo bind etter fødsel og ... [emoji28]Tusen takk
Åsså jeg som handla bind i går [emoji14] Hehe
Høhø, trenger jo bind etter fødsel og ... [emoji28]
Er bare inne å snike [emoji6] men jeg fikk alltid svakere test om morgenen enn på dotur nr 2. Så hos meg var ikke morgenurin best.Det er sant! Men rart at du fikk en negativ i morges. Samboeren min kjøpte en dobbelpakke med CB digital m/ ukesindikator i stad og vurderer å ta en nå og evt en i morgen, men han vil jeg skal vente til i morgen...!!! Vet ikke om jeg klarer! Hva med deg?
Det er sant! Men rart at du fikk en negativ i morges. Samboeren min kjøpte en dobbelpakke med CB digital m/ ukesindikator i stad og vurderer å ta en nå og evt en i morgen, men han vil jeg skal vente til i morgen...!!! Vet ikke om jeg klarer! Hva med deg?
Gratulerer!
Herregud. Jeg tror det nesten ikke.
Gratulerer!Oppdatering herfra fikk negativ digital i går, men nå etter jobb fikk jeg denne <3