Ja vi skulle det, Nå får vi satse på at vi kommer oss inn i desemberforumet sammen TakkNei, det skulle ikke det, vi skulle jo til novemberforumet sammen
Takk, det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi skulle det, Nå får vi satse på at vi kommer oss inn i desemberforumet sammen TakkNei, det skulle ikke det, vi skulle jo til novemberforumet sammen
Takk, det samme
Det var jo dumt men samtidig godt at du fikk den på evnt forventet dag kjører dere på neste måned eller skal dere ha pause?TR kom i dag på IKM.
Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til i neste PP til dere andre!
Det var jo dumt men samtidig godt at du fikk den på evnt forventet dag kjører dere på neste måned eller skal dere ha pause?
Synes alle graviditetssymptomer kan gå å legge seg. Fortsatt vondt i puppene og de siste dagene har jeg mista lysta på kjøtt også.
Gratulerer!!!! <3Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
TRJa det synes jeg også[emoji849] skal ta en ny test i morgen tidlig. Hvis den ikke viser noe så gir jeg opp for denne runden
Så utrolig glad på dine vegne! [emoji173]Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
Så utrolig glad på dine vegne! [emoji173]
Herlig! Gratulerer!Da kan jeg vel slenge meg inn på november forumet. Har hatt jevn økning på strimel test fra Ebay de siste dagene. Og denne etterlater vel lite tvil.[emoji16]
Da satser vi på en Desemberbaby❤Var ikke denne veien det skulle gå, men får ta et par deppedager og så får jeg gjøre kroppen klar for ny pp Takk for klem ❤ Nå blir det å kose meg med pepsi max og litt spekemat
Gjør det ❤Da satser vi på en Desemberbaby❤
Jeg elsker Desember så kjenner at jeg er skikkelig på at denne mnd er mnd for at det klaffer for oss alle sammenGjør det ❤
Desember er en veldig koselig månedJeg elsker Desember så kjenner at jeg er skikkelig på at denne mnd er mnd for at det klaffer for oss alle sammen