Var ikke denne veien det skulle gå, men får ta et par deppedager og så får jeg gjøre kroppen klar for ny pp Takk for klem ❤ Nå blir det å kose meg med pepsi max og litt spekematÅnei! Så utrolig kjipt Sender en stor klem ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke denne veien det skulle gå, men får ta et par deppedager og så får jeg gjøre kroppen klar for ny pp Takk for klem ❤ Nå blir det å kose meg med pepsi max og litt spekematÅnei! Så utrolig kjipt Sender en stor klem ❤
Æsj Masse lykke til neste runde Jeg er fire dager over ikm. Men fortsatt negativ testDa ser det ut til at TR har kommet smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk ❤
Takk Håper du får strek da kjedelig å gå å vente.Æsj Masse lykke til neste runde Jeg er fire dager over ikm. Men fortsatt negativ test
Da ser det ut til at TR har kommet smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk [emoji173]
Tusen takk! Og lykke til videre med den lille spiren din ❤ nå må den holde seg til målSå drit, lykke til neste runde [emoji173]️
Tusen takk! Og lykke til videre med den lille spiren din [emoji173] nå må den holde seg til mål
Så kjedelig Lykke til neste ppDa ser det ut til at TR har kommet smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk ❤
Takk ❤❤Så kjedelig Lykke til neste pp
Jeg opplevde akkurat det samme 7 dpo. Jeg var gravidHerregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Når jeg kom hjem fra jobb i dag så var det kommet en suuuuuper svak strek på testen. Jeg vet det er alt for lang tid etterpå, og jeg vet at jeg har linjeøyner som det synger etter, men herregud som jeg gleder og kvir meg til å teste nytt i morgen. Forventer negativ, men håper på positiv.
Gratulerer så masse, Remy! [emoji1]
Herregud. Jeg tror det nesten ikke.
Gratulerer! [emoji4]Oppdatering herfra fikk negativ digital i går, men nå etter jobb fikk jeg denne <3
så kjedelig IKM+5 her. fortsatt bare en strek her ogsåIKM+1 og fortsatt bare en strek. Kam de veldig tydelige eggløsningssymptomene ha vært noe annet? Hm, kanskje begynne å måle igjen
Da ser det ut til at TR har kommet smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk [emoji173]
Takk ❤ Det skal jeg gjøreÆsj så kjedelig [emoji20] kos deg ekstra mye nå som du kan [emoji173]
Uff det var jo ikke den veien det skulle gå... Lykke til i neste ppTR kom i dag på IKM.
Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til i neste PP til dere andre!
Synes alle graviditetssymptomer kan gå å legge seg. Fortsatt vondt i puppene og de siste dagene har jeg mista lysta på kjøtt også.så kjedelig IKM+5 her. fortsatt bare en strek her også
Uff det var jo ikke den veien det skulle gå... Lykke til i neste pp