❤️ IKM UKE 8 ❤️

Ånei! Så utrolig kjipt :( Sender en stor klem ❤
Var ikke denne veien det skulle gå, men får ta et par deppedager og så får jeg gjøre kroppen klar for ny pp :) Takk for klem ❤ Nå blir det å kose meg med pepsi max og litt spekemat ;)

Da ser det ut til at TR har kommet :arghh: smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk ❤
Æsj Masse lykke til neste runde Jeg er fire dager over ikm. Men fortsatt negativ test

Da ser det ut til at TR har kommet :arghh: smertene er ikke til å ta feil av heller. Pp14 here I come...
Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk [emoji173]

Så drit, lykke til neste runde [emoji173]️

Herregud. Tok en test i dag tidlig, blenda hvit. Har hatt uvanlig vondt i magen den siste tiden. (Har aldri menssmerter osv, men nå er det ubehag) (så enten er jeg gravid eller så skal jeg bli heldig å begynne å få mens ubehag i voksen alder)
Når jeg kom hjem fra jobb i dag så var det kommet en suuuuuper svak strek på testen. Jeg vet det er alt for lang tid etterpå, og jeg vet at jeg har linjeøyner som det synger etter, men herregud som jeg gleder og kvir meg til å teste nytt i morgen. Forventer negativ, men håper på positiv.
Jeg opplevde akkurat det samme 7 dpo. Jeg var gravid ;)

3e7d1c4a321a14cb360ff210874c038e.jpg

Herregud. Jeg tror det nesten ikke.
Gratulerer så masse, Remy! [emoji1]

IKM+1 og fortsatt bare en strek. Kam de veldig tydelige eggløsningssymptomene ha vært noe annet? Hm, kanskje begynne å måle igjen

Gratulerer til alle som er blitt gravide og lykke til til dere som dessverre fikk TR på besøk [emoji173]

Æsj så kjedelig [emoji20] kos deg ekstra mye nå som du kan [emoji173]

TR kom i dag på IKM.

Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til i neste PP til dere andre! :)

TR kom i dag på IKM.

Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til i neste PP til dere andre! :)
Uff det var jo ikke den veien det skulle gå... Lykke til i neste pp :)

så kjedelig :( IKM+5 her. fortsatt bare en strek her også:smiley-angry016
Synes alle graviditetssymptomer kan gå å legge seg. Fortsatt vondt i puppene og de siste dagene har jeg mista lysta på kjøtt også.

Back
Topp