❤️ IKM UKE 8 ❤️

Det er vel ift til anestesi og evt smertebehandling før og etter. Hvis det skulle klaffa denne mnd er det bare å holde seg unna ibux, voltaren osv. Bare gi beskjed på sykehuset så tar de hensyn til det [emoji4][emoji106] Har operert bihulene selv så det eneste jeg kan tenke meg er smertelindrene som du bør være obs på [emoji4]

Men de kan vel ikke gi narkose om jeg er gravid, eller tar jeg feil? Opererte du under et svangerskap? Kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å bli frisk nok til å jobbe igjen evt? :)

IMG_2860.JPG
IMG_2860.JPG
Skjønner ingenting her. Idag er 6 dagen med høyfertilitet ved bruk av CBD på morgen og ettermiddag. Litt mye testing denne mnd.

Legger ved to bilder. Den øverste testen dra igår kveld og de to nederste fra nå i ettermiddag.

Er det bare heg som synes heg ser en liten forandring og alt kanskje maks fertilitet nærmer seg?

Vis vedlegget 219015 Vis vedlegget 219014 Skjønner ingenting her. Idag er 6 dagen med høyfertilitet ved bruk av CBD på morgen og ettermiddag. Litt mye testing denne mnd.

Legger ved to bilder. Den øverste testen dra igår kveld og de to nederste fra nå i ettermiddag.

Er det bare heg som synes heg ser en liten forandring og alt kanskje maks fertilitet nærmer seg?
Jeg sniker fra uke 9.
jeg synes det ser ut som at det nermer seg maks ja. Men jeg fikk høy uten å få maks når jeg vet jeg har hatt eggløsning; pga tidspunktet på døgnet jeg har testet. Jeg har hatt over 10 dager med høy på clearblue monitor, og fortsatt høy etter el.

68b5f9118e819154be0b81d3c5c6285d.jpg

Da sitt æ hær å skjelv som et aspeløv å veit ikke helt hvor æ ska gjør av mæ.
Hadd en tidlig SA 26.januar. Fikk målt hcg 47 23. Januar å 5 27. Januar. Så det e ikke at det heng igjen fra da heller.
HERRE MIN [emoji33]
Bli å gå på nåle fram te 5+4 no. Tørr ikke gled mæ alt for my.

Gratulerer! :)

Jeg som har planer om å vente til fredag før jeg tester men har fått lønn og det verker etter å kjøpe inn en test:) får i så fall termin 3 nov hvis jeg skulle være så heldig å være gravid denne gangen:)

Hvor mange DPO er du? :) Jeg er bare 6 DPO og har egentlig lyst til å teste i morgen allerede :hilarious:

Vis vedlegget 219015 Vis vedlegget 219014 Skjønner ingenting her. Idag er 6 dagen med høyfertilitet ved bruk av CBD på morgen og ettermiddag. Litt mye testing denne mnd.

Den nederste er endel sterkere, ja :)

Hadd en tidlig SA 26.januar. Fikk målt hcg 47 23. Januar å 5 27. Januar. Så det e ikke at det heng igjen fra da heller.
HERRE MIN [emoji33]
Gratulerer!! <3

Jeg skrev tidligere at jeg fikk TR i går,ca 5 dager for tidlig(ureg. syklus). Men det ble med den ene blødningen, som kom etter vi hadde sex. Ingen blødning i natt eller i dag. Kan det liksom ha vært festeblødning?[emoji15]Eller en forvarsel på TR? Forvirrende. Er 10-11 dpo.
Har hørt at er man gravid så kan slimhinnene være litt skjøre, så man kan få en lett blødning etter sengekos.

Men de kan vel ikke gi narkose om jeg er gravid, eller tar jeg feil? Opererte du under et svangerskap? Kan jeg spørre om hvor lang tid du brukte på å bli frisk nok til å jobbe igjen evt? :)
I utgangspunktet så er vel prinsippet hvis det kan vente, så vent :) Personlig syns jeg det er skummelt så tidlig pga den voldsomme celledelinga osv. Men i fjor høst måtte jeg hasteopereres i uke 4 med full narkose og fikk da beskjed om at foster skulle tåle det.. men litt kjedelig skulle det gå galt. Tenker at jeg hadde følt meg skyldig da.

Det tok noen uker. Ved anstrengelse dunka det godt i bihulene, men jeg var student da så var ganske kjapt tilbake på skolebenken [emoji4][emoji4]

HERRE MIN [emoji33]
Så gøy! Gratulerer :)

Hvor mange DPO er du? :) Jeg er bare 6 DPO og har egentlig lyst til å teste i morgen allerede :hilarious:
Jeg er 8 DPO:) vurderer egentlig å ta en test i morgen tidlig sjøl om jeg lovte meg sjøl å vente til ikm.. men har kjøpt en test som jeg kan ta 5 dager før ikm:) men blir dyrt i lengden når man blir testegal.. hehe:) prøver å vente lengst mulig for da er jo sjansen større for å få ett positivt svar hvis det er noen inni der:)

Back
Topp