❤️ IKM UKE 8 ❤️

Etter at jeg fikk barn i sep 15 er den vanligvis lange syklusen på 42 dager nå litt forvirra. Mener EL nå tydligere enn mensensmerter. Så hvis jeg regner to uker fra dette må IKM være i uke åtte. Tipper 18. Dette er pp2. Symtommonstret er våkent og brystvortene er så såre.

Blir spennende å sjå om det stemmer da :D Tatt din første test i dag eller? ;)

Klart ikkevå motstå. Men blendahvit.
Bynne å lur på om det bli TR på mæ for no bynne kvisan å kom.

Hei! Jeg fikk positiv el test i dag så jeg hopper inn her :) pp3 barn nr 2 :)

Jeg har aldri prøvd el tester før. Er det slik at eggløsningen er samme dag som testen blir negativ? Mannen skal reise i morgen og blir borte til tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og morgen tidlig.

Når er ikm for deg da? :)

0bc281e00e6a072a860a4c6c349a50d8.jpg

Litt usikker på om denne er heeelt positiv enda.
Men tror jeg hører til her :) satser på den er sterkere i kveld eller i morgen
IKM blir kanskje lørdag eller søndag.
Pp 2. Barn Nr. 3

Når tror du ikm er da ? ;)

Heisann. Tenkte jeg hiver meg på her nå.
Pp 1 ( MA i Jan)
Barn nr 2
Ikm usikkert da jeg ikke har fått første mens enda etter MA i Jan. Neg GT på fredag.
CBD viste igår og idag høyfertilitet. El.blødning idag.
Får prøve oss ikveld og håpe at el kommer imorra. Ellers er det tvilsomt at vi rekker det denne mnd.

Skrik ut når du vet ikm mens... sånn ca da. :)

Etter at jeg fikk barn i sep 15 er den vanligvis lange syklusen på 42 dager nå litt forvirra. Mener EL nå tydligere enn mensensmerter. Så hvis jeg regner to uker fra dette må IKM være i uke åtte. Tipper 18. Dette er pp2. Symtommonstret er våkent og brystvortene er så såre.

Hva dato er ikm da? Viss det er 18 feb så blir det uke 7 :)

Jeg tror jeg hører hjemme her. Jeg tok min siste p-pille 16.01, så dette er min første pp. Jeg fikk positiv el-test 04.02 og 05.02, og negativ test dagen før og etter dette. Så da antar jeg at mensen skal komme rett over helgen nå. Jeg hadde ca 28-29-dagers sykluser før jeg begynte på pillen, men hvordan den er nå, aner jeg ikke.

Hadde en del murringer rundt 4-5 dpo, men har ikke kjent noe nå på noen dager.

Utrolig spent førstegangsprøver, sliter med å konsentrere meg på jobb :P

Er 7dpo i dag. Har veldig menssmerter, vondt fra navlen og ned og bort til korsryggen, og har hatt det av og på siden EL nå, håper virkelig det skjer noe der inne :nailbiting:

Jeg er bare 3 DPO og helt symptomløs foreløpig :) Symptomene etter EL har akkurat roet seg.

Oueee. Eg skimter en svaaaaaaaak strek! :o må virkelig legge god viljen til. Men så er det jo tidlig enda så bare håper den blir sterkere de neste dagene <3

5 DPO idag.. kjenner antydning til murring nå og da..

Jeg er også på 5 dpo og jeg må sånn sinnsykt tisse hele tida. Tisser mye til vanlig også men pleier aldri å gå 4 ganger på do på litt over 1 time;) og brystvortene mine er sinnsykt sensitive..
men er sikkert bare innbilning.. hehe

Jeg kan være alt fra 3-5 dpo da jeg hadde symptomer de dagene, men går ut fra 3dpo så ser vi:happy: krysser fingrene for alle sammen når vi går løs på testingen!:happy:

Back
Topp