❤️ IKM UKE 8 ❤️

Vet du hva, lurer på om jeg også har el idag for er så øm og vond i den ene siden. Det er verre når jeg beveger på meg, lurer på om det kanskje er el-smerter:) isåfall er vi like langt:happy:
Føler jeg var sistemann ut med EL denne ikm uka, men godt vi er flere ;)
Jeg kjenner det litt på begge sider, men kjenner meg også litt øm, litt mer idag enn foregående dager. 2.dag med positiv el-test og dropp i tempen.
Når skal du begynne å teste denne pp? Jeg tenker kanskje 10dpo...

Heihei. Hører visst til her jeg og!
Og jeg er så utålmodig :nailbiting: hadde EL på onsdag som var, så 4dpo i dag da :)

Grusomt trege dager. Spent på hvor lenge æ klare å vent m å teste [emoji15]

Blir nok å bynne å teste 8dpo æ. Tvile på æ klare mæ lengere. Så onsdagen e første delmål.
Hva med dere andre?

1 eller 2 dpo i dag og pleier begynne å teste 7 dpo :) :dead:

Føler jeg var sistemann ut med EL denne ikm uka, men godt vi er flere ;)
Jeg kjenner det litt på begge sider, men kjenner meg også litt øm, litt mer idag enn foregående dager. 2.dag med positiv el-test og dropp i tempen.
Når skal du begynne å teste denne pp? Jeg tenker kanskje 10dpo...
Kan si det sånn at jeg skal prøve å drøye lengst mulig, men aner ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)

Kan si det sånn at jeg skal prøve å drøye lengst mulig, men aner ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)
Ikke så enkelt å holde seg når man ser at andre begynner å teste :p Bruker å sette meg et mål når jeg skal begynne å teste og de fleste gangene har kåjeg klart p holdexmeg, selv om det klør i fingrene etter å teste :) Ser ut som EL ikke har vært enda, fikk ikke det store temphoppet idag, så 10dpo begynner å nærme seg ikm datoen nå :wacky:

Blir nok å bynne å teste 8dpo æ. Tvile på æ klare mæ lengere. Så onsdagen e første delmål.
Hva med dere andre?
Tenker 10dpo, men det er en uke senere enn deg da ikm er helt i slutten av uka :)

Ikke så enkelt å holde seg når man ser at andre begynner å teste :p Bruker å sette meg et mål når jeg skal begynne å teste og de fleste gangene har kåjeg klart p holdexmeg, selv om det klør i fingrene etter å teste :) Ser ut som EL ikke har vært enda, fikk ikke det store temphoppet idag, så 10dpo begynner å nærme seg ikm datoen nå :wacky:
Usj da, håper du får temphopp snart:)
Hmm, da er mitt mål å vente til hvertfall 21.feb med å teste, ikm 24/25 (usikker pga el). Men kan være jeg går på en smell 20.feb da jeg har bursdag da :p

Usj da, håper du får temphopp snart:)
Hmm, da er mitt mål å vente til hvertfall 21.feb med å teste, ikm 24/25 (usikker pga el). Men kan være jeg går på en smell 20.feb da jeg har bursdag da :p
Satser på at temphoppet kommer imorgen :rolleyes: håper det hvertfall...
Blir spennende å se om du får positiv test på selve dagen :)

Håper jeg også. Er faktisk samme mål på posene og slimhinnen denne gang som sist jeg ble gravid. Har bursdag 26 feb, og ikm 26 feb. Tenk for en 30-års gave det hadde vært med to streker da. [emoji16]

Jeg blir også 30 den 26 februar og håper på den beste gave i dagene rundt bursdagen :D Hadde vært den beste gaven:Heartbigred

Jeg må nok flytte min IKM fra 22/2 til 25/2 :) Men har fått lagt in aksjer i helgen så krysser fingrer og tær :smiley-bounce012

hiver meg på samtalen om testing :P jeg har altid testet tidilg positivt!!! mellomste var jeg bare 7 dpo.. I dag er jeg vel 6/7 dpo, og venter på strimler i posten! så blir sikkert en lite test i måren eller onsdag ;)

hiver meg på samtalen om testing :p jeg har altid testet tidilg positivt!!! mellomste var jeg bare 7 dpo.. I dag er jeg vel 6/7 dpo, og venter på strimler i posten! så blir sikkert en lite test i måren eller onsdag ;)
Så spennende da :)

Jeg testet svaakt positivt 9 dpo sist gang! Er 5 dpo i dag, tenkte å holde meg fem dager til. Så på lørdag tenker jeg nok å ta første test. Føles lenge til :eek:

Tok en test idag, og den var blenda hvitt :P
Har så mange tester liggende, at her svies det av hver dag :D
Har egentlig slått meg til ro at sambo er steril, så den uka vi ikke har barna mine, er vi VELDIG flinke å gjør masse kjærstetid ilag :)
Gjør det beste ut av det og nå er vi på leiting etter hund også, det gleder vi oss kjempe masse til vi som er så aktive.
Men klart... Hadde vært EXTRA kjekt å fått 2 streker denne mnd... Om 2 dager blir jeg 33år.

hiver meg på samtalen om testing :P jeg har altid testet tidilg positivt!!! mellomste var jeg bare 7 dpo.. I dag er jeg vel 6/7 dpo, og venter på strimler i posten! så blir sikkert en lite test i måren eller onsdag ;)

Æ e 6dpo i dag. Tenkt å vent te onsdagen å teste. Men huff så grusom ventetida er [emoji23]

Hei! I følge appen min (har hatt 3 uregelmessige sykluser etter uttak av hormonspiral) er jeg 4 dpo i dag, men våknet med noe veldig til mensenmurring. Såpass at jeg tror jeg får det i dag. Jeg tenker at det kan være tre grunner til det. Jeg har så kort syklus som jeg mistenker (19-21 dager) og er i ferd med å få mensen, eggløsning var i dag i stedet for lørdag eller befruktning/festesmerter. Hva tror dere? ^^

Hei! I følge appen min (har hatt 3 uregelmessige sykluser etter uttak av hormonspiral) er jeg 4 dpo i dag, men våknet med noe veldig til mensenmurring. Såpass at jeg tror jeg får det i dag. Jeg tenker at det kan være tre grunner til det. Jeg har så kort syklus som jeg mistenker (19-21 dager) og er i ferd med å få mensen, eggløsning var i dag i stedet for lørdag eller befruktning/festesmerter. Hva tror dere? ^^

Du fikk ikke bekreftet el ved testing eller temping? Da kan det jo være el er nå.
Men kan jo håpe på festesmerter. Jeg hadde store festesmerter sist graviditet, ca 5-6 dpo. :)

Back
Topp