❤️ IKM UKE 8 ❤️

Vi har bare holdt på i en mnd nå og jeg er utålmodig som fy:) kjenner ett lite stikk av misunnelse når andre får positive tester og det er nok helt normalt.. Men vi står nok snart med positive tester hele gjengen:)
Håper på det :)

Godt å vite at man ikke er alene om slike følelser. Har gledet meg hver måned for alle som har kommet seg på gravidlista og kan flytte inn på termingruppa. Som du sier så når ønske er så stort så skulle man ønsket at man var gravid nå, samme hvor mange pp man har prøvd. Nå satser vi på at vi ender opp i November gruppa, noen må jo være der også ;)
Vi får satse på å fylle opp termin-gruppa for november, vi da;-)

Sambo er på sjø, men hehe søte han kommer hjem annenhver kveld og sover noen timer hjemme :p
Så vi får ihvertfall til denne pp'en også, så får vi se før han reiser nordover i noen uker.
Da blir det en mnd pause i prøvingen ;)

Luuurer på om jeg skal lure meg inn her på IKM 26. feb. Kalender sier at EL skal være mellom 8 - 13 feb., og da skal IKM komme på 26 eller 27. Men har ikke helt funnet ut av syklusen min etter å ha fått den tilbake etter forrige fødsel. Og så ser jeg ingen tråder for uke 9 enda men er skikkelig gira! Blir pp1, dette. :)

Hei!:-) jeg må bare klage litt til noen, og aner ikke hvem jeg skal snakke med. Dette har ingenting med prøving å gjøre, men håper det er greit at jeg lufter dette:-)
Min far er ordfører i kommunen jeg er fra, og med denne kommunesammenslåingen som pågår opplever han mye press. Spesielt en mann som skriver MYE ordentlig stygt, kaller han "judas" osv. Skikkelig personangrep med andre ord. Kjenner at jeg syns dette er sårt og vondt for meg å se, og sliter virkelig med å holde munn!
Min far sliter med virus på balansenerven, og er dermed ikke i form mange ganger. Han er vanligvis en sosial fyr, men sliter med å holde det gående hvis de er noen stykker som finner på noe. Jeg er livredd for at dette blir for mye for han, da presset er så stort for tiden. Folk er veldig misfornøyd med situasjonen og skriver mye stygt og unødvendig til ham, både offentlig og på privaten.

Beklager at dette ikke hører til temaet, men måtte bare klage til noen. Kjenner at dette tærer veldig på meg, da jeg engster meg for ham :-(

Altså,er ikke glad for at dere også kjenner på det, men glad for at det ikke bare er meg <3
Unner vrikelig dette til de som har prøvd lenge/mistet o.l (og resten også da), men skulle gjerne ha fått en slik test selv ;-) jeg burde ikke klage,da vi kun skal til på pp5, men når man ønsker seg noe sterkt, skulle man ønske at det skjedde NÅ! :-) men masse lykke til til dere i denne gruppa, så håper vi på mange positive tester når den tid kommer :-)
Jeg kjenner også på det samme. Vi er i pp 15 nå og ikke så mye som antydning til positiv test på oss. Så blir litt misunnelig på de som får det til så kjapt. Føler det er vår tur snart nå! Selv om jeg vet alle her ønsker seg det like mye, og at de virkelig fortjener det. Føles bare så urettferdig at vi ikke får til. Nesten så en tenker "hva har vi gjort for noe galt som ikke får oppleve positiv test"

Jeg kjenner også på det samme. Vi er i pp 15 nå og ikke så mye som antydning til positiv test på oss. Så blir litt misunnelig på de som får det til så kjapt. Føler det er vår tur snart nå! Selv om jeg vet alle her ønsker seg det like mye, og at de virkelig fortjener det. Føles bare så urettferdig at vi ikke får til. Nesten så en tenker "hva har vi gjort for noe galt som ikke får oppleve positiv test"
Føler det på akkurat samme måte som deg:/ vi er i pp11 å det tar på med alle di negative testene:( håper det snart klaffer for oss begge [emoji6]

Luuurer på om jeg skal lure meg inn her på IKM 26. feb. Kalender sier at EL skal være mellom 8 - 13 feb., og da skal IKM komme på 26 eller 27. Men har ikke helt funnet ut av syklusen min etter å ha fått den tilbake etter forrige fødsel. Og så ser jeg ingen tråder for uke 9 enda men er skikkelig gira! Blir pp1, dette. :)

Lykke til. Blir spennende [emoji16] Håper spiren sitter på dette forsøket.

Back
Topp