Håper på detVi har bare holdt på i en mnd nå og jeg er utålmodig som fy kjenner ett lite stikk av misunnelse når andre får positive tester og det er nok helt normalt.. Men vi står nok snart med positive tester hele gjengen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på detVi har bare holdt på i en mnd nå og jeg er utålmodig som fy kjenner ett lite stikk av misunnelse når andre får positive tester og det er nok helt normalt.. Men vi står nok snart med positive tester hele gjengen
Vi får satse på å fylle opp termin-gruppa for november, vi da;-)Godt å vite at man ikke er alene om slike følelser. Har gledet meg hver måned for alle som har kommet seg på gravidlista og kan flytte inn på termingruppa. Som du sier så når ønske er så stort så skulle man ønsket at man var gravid nå, samme hvor mange pp man har prøvd. Nå satser vi på at vi ender opp i November gruppa, noen må jo være der også
Jeg kjenner også på det samme. Vi er i pp 15 nå og ikke så mye som antydning til positiv test på oss. Så blir litt misunnelig på de som får det til så kjapt. Føler det er vår tur snart nå! Selv om jeg vet alle her ønsker seg det like mye, og at de virkelig fortjener det. Føles bare så urettferdig at vi ikke får til. Nesten så en tenker "hva har vi gjort for noe galt som ikke får oppleve positiv test"Altså,er ikke glad for at dere også kjenner på det, men glad for at det ikke bare er meg <3
Unner vrikelig dette til de som har prøvd lenge/mistet o.l (og resten også da), men skulle gjerne ha fått en slik test selv ;-) jeg burde ikke klage,da vi kun skal til på pp5, men når man ønsker seg noe sterkt, skulle man ønske at det skjedde NÅ! men masse lykke til til dere i denne gruppa, så håper vi på mange positive tester når den tid kommer
Føler det på akkurat samme måte som deg:/ vi er i pp11 å det tar på med alle di negative testene håper det snart klaffer for oss begge [emoji6]Jeg kjenner også på det samme. Vi er i pp 15 nå og ikke så mye som antydning til positiv test på oss. Så blir litt misunnelig på de som får det til så kjapt. Føler det er vår tur snart nå! Selv om jeg vet alle her ønsker seg det like mye, og at de virkelig fortjener det. Føles bare så urettferdig at vi ikke får til. Nesten så en tenker "hva har vi gjort for noe galt som ikke får oppleve positiv test"
På testene vel og merke [emoji14]Kall meg dum, men hvordan får man negative bilder? Slik at man ser strekene bedre? [emoji28]
Kall meg dum, men hvordan får man negative bilder? Slik at man ser strekene bedre? [emoji28]
Det finnes app'er, jeg har en som heter Negative Me.På testene vel og merke [emoji14]
Takk [emoji6]Det finnes app'er, jeg har en som heter Negative Me.
Jeg har redigering på min mobil fant ut av det etter å ha dillet med det en stund ;-)Kall meg dum, men hvordan får man negative bilder? Slik at man ser strekene bedre? [emoji28]
Fant ikke ut av det på min tlf, men fant nå en appJeg har redigering på min mobil fant ut av det etter å ha dillet med det en stund ;-)
Ikm 22 februar. Pp 15.
Luuurer på om jeg skal lure meg inn her på IKM 26. feb. Kalender sier at EL skal være mellom 8 - 13 feb., og da skal IKM komme på 26 eller 27. Men har ikke helt funnet ut av syklusen min etter å ha fått den tilbake etter forrige fødsel. Og så ser jeg ingen tråder for uke 9 enda men er skikkelig gira! Blir pp1, dette.
Hei Ikm 20 februar her! Prøvd nå i 11 mnd håper virkelig spiren sitter denne gangen!
Håper virkelig det [emoji4]Krysser fingrene for at den sitter nå [emoji5]
Ja krysser fingrene for at dette er perioden som gir 2 streker for oss!Føler det på akkurat samme måte som deg:/ vi er i pp11 å det tar på med alle di negative testene håper det snart klaffer for oss begge [emoji6]