❤️ IKM Uke 5 ❤️

Røyk på en test til i dag :laughing021 Oppfordring av mannen faktisk, overraskende nok. Han kan heller ikke helt tro at det gikk denne gangen når EL kom så brått på og alt. Ikke store endringen selvfølgelig, men håper så inderlig at det utvikler seg til en terminbaby nå :smiley-angelic001 :Heartblue :Heartpink

Vedlegg

• Snapchat-17926639.jpg
    Snapchat-17926639.jpg
    223 KB · Visninger: 64
  • Snapchat-1620336213.jpg
    Snapchat-1620336213.jpg
    293,5 KB · Visninger: 64
Er det noen som har erfaring med Metode sine graviditetstester?

Brukte rfsu sine ved forrige PP, og da fikk jeg jo positiv test ved 8dpo. Hodet har begynt med tankespinn nå og at jeg kanskje bare må innse at det ikke gikk denne gang.
Har ikke erfaring med Metode selv, men har egentlig bare hørt dårlige ting om det merket. Slår visst ut veldig sent/veldig lite fargestoff. Det samme gjelder egentlig rfsu strimlene "Test ofte". Brukte sistnevnte da jeg ble gravid med sønnen. De slo så vidt ut 10 dpo, og var negativ 9 dpo.

Har ikke erfaring med Metode selv, men har egentlig bare hørt dårlige ting om det merket. Slår visst ut veldig sent/veldig lite fargestoff. Det samme gjelder egentlig rfsu strimlene "Test ofte". Brukte sistnevnte da jeg ble gravid med sønnen. De slo så vidt ut 10 dpo, og var negativ 9 dpo.
Åh er det sant? Jeg er helt grønn på det der.. men greit å vite!

Åh er det sant? Jeg er helt grønn på det der.. men greit å vite!
Det er jo en jungel av forskjellig tester der ute, og det er veldig stor forskjell på hvor sensitive/hvor mye fargestoff de ulike har. :dead: Både Metode og rfsu gjør jobben hvis man lurer på hvorfor mensen er forsinket liksom, men for sånn testing som enkelte her inne holder på med :angelic: så er de ikke så gode og kan skape mye unødvendig bekymring. Babyplan (billige-tester.no) eller Makesure (Kiwi eller Meny) er de mest vanlige å bruke fra +/- 8dpo.

Det er jo en jungel av forskjellig tester der ute, og det er veldig stor forskjell på hvor sensitive/hvor mye fargestoff de ulike har. :dead: Både Metode og rfsu gjør jobben hvis man lurer på hvorfor mensen er forsinket liksom, men for sånn testing som enkelte her inne holder på med (:angelic:) så er de ikke så gode og kan skape mye unødvendig bekymring. Babyplan (billige-tester.no) eller Makesure (Kiwi eller Meny) er de mest vanlige å bruke fra +/- 8dpo.
Ah ok ok tusen takk! Det er veldig greit å vite :)
Jeg har så mange strimler så jeg får bare teste i vei og bli kvitt dem :joyful:

Ah ok ok tusen takk! Det er veldig greit å vite :)
Jeg har så mange strimler så jeg får bare teste i vei og bli kvitt dem :joyful:
Da kan man i hvertfall sløse med god samvittighet! :cool05 Hvis du skal kjøpe Makesure forresten, så sjekk Lot nr. De som slutter på 32 er ikke så bra (fortsatt bedre enn metode/rfsu). De som slutter på 53 er bra. :hilarious: Kjøpte feil da jeg startet prøvingen nå, og 32 ga faktisk skyggestreker :shifty:

Vedlegg

• PXL_20250125_193447086.jpg
    PXL_20250125_193447086.jpg
    1,4 MB · Visninger: 51
Åh, det var veldig leit å høre :sorry::Heartred Vet jo du ikke hadde så mye forhåpninger, men et lite håp tennes jo alltid.. Var dette siste forsøket? Har dere tenkt på veien videre? Eller er det for vanskelig å tenke på enda? :Heartred
Siste med ivf ja. Mulig vi prøver litt halvhjertet på egenhånd fremover - men det holder egentlig nå. 4,5 år tar på.

Røyk på en test til i dag :laughing021 Oppfordring av mannen faktisk, overraskende nok. Han kan heller ikke helt tro at det gikk denne gangen når EL kom så brått på og alt. Ikke store endringen selvfølgelig, men håper så inderlig at det utvikler seg til en terminbaby nå :smiley-angelic001 :Heartblue :Heartpink
Ser fremdeles!! Krysser alt :love7

Er dette tidligtest eller vanlig? :love017

Da kan man i hvertfall sløse med god samvittighet! :cool05 Hvis du skal kjøpe Makesure forresten, så sjekk Lot nr. De som slutter på 32 er ikke så bra (fortsatt bedre enn metode/rfsu). De som slutter på 53 er bra. :hilarious: Kjøpte feil da jeg startet prøvingen nå, og 32 ga faktisk skyggestreker :shifty:
Det var 32 jeg brukte da jeg fikk ”positiv” 6 dpo å :rolleyes:

Tenk da - en gang i fremtiden kan man garantert måle hcg akkurat slik man i dag måler blodsukker. Et lite stikk i fingeren, stripsen inn i en maskin, og verdien lyser mot deg på skjermen! Da slipper man å vri og myse, tenke over når på døgnet og hvor konsentrert urinen er, man har svaret i blodet og på skjermen.

Back
Topp