lilleperle
Forelsket i forumet
Det der er jo noe på g!Fikk denne i dag 9,5 dpo. Synes jo den ligner mer på en reell strek enn en skygge, men gud vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er jo noe på g!Fikk denne i dag 9,5 dpo. Synes jo den ligner mer på en reell strek enn en skygge, men gud vet.
Men er ikke dette en ganske normal 9 DPO test?Fikk denne i dag 9,5 dpo. Synes jo den ligner mer på en reell strek enn en skygge, men gud vet.
Ja? Huff, har stirret alt for mye på streker som både er der og ikke er der de siste dagene, så nå klarer jeg ikke bedømme lengreMen er ikke dette en ganske normal 9 DPO test?
Et det ikke typisk De gangene jeg har vært gravid har jeg fått slike tester på 9 DPO (og positiv digital). Du får se i morgen, håper det utvikler seg!!!Ja? Huff, har stirret alt for mye på streker som både er der og ikke er der de siste dagene, så nå klarer jeg ikke bedømme lengre
Huff, skjønner.. Så tøft! Ta seg en pause og kom tilbake om/når du vil. Forumet går ingen vei Tror jeg bare fase satt CD 1 i går, og plottet inn positive tester, og evt negative om de kommer.Tror jeg må innse slaget er tapt. Mye mer blod nå, og ganske kraftige menssmerter, så det befruktede egget er dessverre enten alt blitt støtt ut av kroppen, eller er på vei til å bli
Skulle så ønske at jeg oppsøkte lege forrige uke… men får ikke gjort noe med det nå.
Nå er time til gyn. bestilt før neste el, så håper han kan hjelpe
Ville dere satt CD1 i går når blødningene begynte? Selv om jeg fikk positiv digital i dag?
Du kan forresten sette meg på TR, @Mindel - så hopper jeg snart inn i uke 9. Men tror jeg tar et par dager forumpause først
Velkommen til oss på innspurten!melder meg inn litt sent, prøvd å ikke fokusere så mye på dette og stresse litt ned men nå som man er i DPO land så tar det mye fokus igjen!
Chrissico - 31 - B3 - PP4 - EL 21/01 - IKM 02/02
Er du 10 dpo i dag? Er de heeelt negative? I albumet mitt har jeg eksempler på minst 50 shades of negativeJeg har vært så sikker på at jeg var gravid, til tross for negative tester så langt, men nå har jeg fått en type hodepine jeg typisk får like før jeg skal få mensen og jeg er kjempegodtesyk
Åh det hadde jeg også tidligere i kveld. Men håper det er livmoren som driver og forbereder seg! Huff, det hørtes dramatisk ut Vet du grunnen til at det ble sånn?Siste par timene har det tatt tak i høyre side livmor/eggstokk Stråler litt opp og ned, redd for at det skal være starten på kommende menssmerter altsåå 5 dager til mens nå, sist kom den 2 dager før og jeg holdt på å blød ihjel og fikk blodstoppende medisiner og sterke smertestillende, orker ikkeeee Men det er vel en del av det å få syklusen tilbake på rett kjøl…
Så leit Skjønner godt skuffelsen din Håper neste PP blir den siste!Tror jeg må innse slaget er tapt. Mye mer blod nå, og ganske kraftige menssmerter, så det befruktede egget er dessverre enten alt blitt støtt ut av kroppen, eller er på vei til å bli
Skulle så ønske at jeg oppsøkte lege forrige uke… men får ikke gjort noe med det nå.
Nå er time til gyn. bestilt før neste el, så håper han kan hjelpe
Ville dere satt CD1 i går når blødningene begynte? Selv om jeg fikk positiv digital i dag?
Du kan forresten sette meg på TR, @Mindel - så hopper jeg snart inn i uke 9. Men tror jeg tar et par dager forumpause først
10 dpo ja! Dvs jeg er litt usikker på når el faktisk var.. det kan være den var mandag/tirsdag denne uken, og isåfall er jeg ikke mer enn 5 dpo..Er du 10 dpo i dag? Er de heeelt negative? I albumet mitt har jeg eksempler på minst 50 shades of negative
Vet den første kommentaren ikke var til meg, men skal ikke CD1 være første blødningsdag? Hvis du har beregnet tidspunktet for EL ut ifra CD, så kan det jo hende at du er foran skjema?Så leit Skjønner godt skuffelsen din Håper neste PP blir den siste!
Jeg satte CD1 som første dagen jeg ikke blødde
10 dpo ja! Dvs jeg er litt usikker på når el faktisk var.. det kan være den var mandag/tirsdag denne uken, og isåfall er jeg ikke mer enn 5 dpo..
Og yes, HELT negative..
En bitteliten rosa strek på MS er jo lovende da?Jeg blir ikke klok på testene mine.. Fortsatt negative, men kunne kanskje se en bitteliten rosa strek fra en vinkel på make sure sin..
Tok en eggløsningstest fordi jeg har lest at mange tester «positivt» på den før de tester positivt på graviditetstest, men vet ikke hvis det stemmer. Er det noen som har erfaring med det? Den var hvertfall ganske sterk haha.. håpløst dette
Åh jo sorry, det er jo helt riktig. Jeg bruker Fitbit til å registrere syklusen min, og den har registrert første blødningsdag som cd1Vet den første kommentaren ikke var til meg, men skal ikke CD1 være første blødningsdag? Hvis du har beregnet tidspunktet for EL ut ifra CD, så kan det jo hende at du er foran skjema?
Altså JEG synes jeg ser NOE, men det kan absolutt være at jeg ser synet å og som det ble skrevet over her, så tester jo ikke alle positivt tidlig,. Så tviholder på den tankenEn bitteliten rosa strek på MS er jo lovende da?
Jeg prøvde med EL-test 15 dpo i forrige vellykkede svangerskap, og den var knallpositiv. Prøvde også da jeg hadde kjemisk, og den var ganske sterk, men ikke positiv 14 dpo. Min 14 dpo-test da jeg hadde kjemisk, tilsvarte kanskje en vanlig 11 dpo-test.
NOE ser jo jeg også! Klarer ikke å se fargen da. Ja, det varierer visst veldig når folk får positiv test. Håper for deg!Altså JEG synes jeg ser NOE, men det kan absolutt være at jeg ser synet å og som det ble skrevet over her, så tester jo ikke alle positivt tidlig,. Så tviholder på den tanken
Ja, får prøve igjen imorgen! TakkNOE ser jo jeg også! Klarer ikke å se fargen da. Ja, det varierer visst veldig når folk får positiv test. Håper for deg!