❤️ IKM Uke 5 ❤️

Tenkte å få unna de testene som jeg hadde igjen. I går testet jeg svakt svakt positivt på make sure (mye svakere enn 8dpo), men i dag fikk jeg denne. Dette er den siste testen jeg hadde, og tenkte bare å få svidd unna alt, så jeg ikke ble fristet til å teste for tidlig neste gang igjen. Blødningene og murringene har tatt seg opp. En del ferskt blod, men ikke koagulerer foreløpig

Dere som har hatt kjemisk tidligere: fikk dere fortsatt positiv test etter blødningene hadde begynt? Jeg fikk ikke det forrige gang jeg hadde kjemisk.

Typisk at dette var siste testen. Nå må jeg jo nesten fylle opp lageret igjen, og klamre fast til det lille som er av håp ❤️

Gratulerer til alle gravide :love7
IMG_1472.jpeg

Testene viste ingen antydning til strek i dag tidlig. Brente av en digital for sikkerhetsskyld som også var negativ. Tror ikke jeg hadde blitt like skuffet om det ikke var for at jeg kunne se antydning til noe på testene i går.

Det betyr mest sannsynlig at det blir en ny runde med TR og blødninger fra H, og en ekstra måned med blodfortynnende sprøyter :crybaby2

Tenkte å få unna de testene som jeg hadde igjen. I går testet jeg svakt svakt positivt på make sure (mye svakere enn 8dpo), men i dag fikk jeg denne. Dette er den siste testen jeg hadde, og tenkte bare å få svidd unna alt, så jeg ikke ble fristet til å teste for tidlig neste gang igjen. Blødningene og murringene har tatt seg opp. En del ferskt blod, men ikke koagulerer foreløpig

Dere som har hatt kjemisk tidligere: fikk dere fortsatt positiv test etter blødningene hadde begynt? Jeg fikk ikke det forrige gang jeg hadde kjemisk.

Typisk at dette var siste testen. Nå må jeg jo nesten fylle opp lageret igjen, og klamre fast til det lille som er av håp ❤️

Vis vedlegget 453483
Huff så vanskelig når testene og kroppen ikke helt korrelerer! Kanskje du skal ta kontakt med fastlegen i morgen og måle hcg? Utrolig vanskelig å vite! Men at dere har klart det er jo tydelig, håper det går veien!!

Testene viste ingen antydning til strek i dag tidlig. Brente av en digital for sikkerhetsskyld som også var negativ. Tror ikke jeg hadde blitt like skuffet om det ikke var for at jeg kunne se antydning til noe på testene i går.

Det betyr mest sannsynlig at det blir en ny runde med TR og blødninger fra H, og en ekstra måned med blodfortynnende sprøyter :crybaby2
Det er så skuffende når man får opp håpet :Heartred hvilken dpo er du igjen?

Det var trist å lese, hadde så trua :sorry: :Heartred Jeg hadde kjemisk i november, fikk såvidt strek på den tidligtesten til clearblue på 13 DPO og såvidt jeg kunne skimte strek på en strimmel. Jeg begynte å spotte samme dagen. Dagen etter var det ingenting å se på noen tester, og tre dager etterpå fikk jeg vanlig mens. Kjenner til den skuffelsen når håpet er ekstra høyt etter å ha sett en liten strek der! Mange som blir gravide etter kjemisk så krysser fingrene for at det gjelder deg også :angelic: :Heartred

Huff så vanskelig når testene og kroppen ikke helt korrelerer! Kanskje du skal ta kontakt med fastlegen i morgen og måle hcg? Utrolig vanskelig å vite! Men at dere har klart det er jo tydelig, håper det går veien!!
Ja, jeg skal se om jeg får til å få en rask time. Er ikke noe ledig nå, men kan være de slipper noen sent i dag, eventuelt ringe og høre om det er avbestillinger tidlig i morgen.:smiley-angelic001

Jeg prøver å fortelle meg selv at det er tydelig vi raskt blir gravide, for nå har jeg hatt to positive tester de to siste syklusene, men at det virket som at kroppen ikke klarer å holde på det pga. kort lutealfase. Det bør jo være en enkel ting å ordne opp i! Så om det ender i kjemisk nå også, så har jeg god tro på neste pp. Jeg har allerede bestilt time til privat gyn :shy:

Vis vedlegget 453483
Jeg fikk ikke det, hadde kjemisk i november og fikk såvidt strek på clearblue tidligtest. Legger ved et bilde fra november 2024. Begynte å spotte samme dagen jeg fikk positiv test, på kvelden. Tok digital som var negativ. Jeg spottet rosa før jeg på dag 3 fikk vanlig mens. Mange som blør under alle stadier av graviditeten, må bare håpe på en spire som klamrer seg fast :love017

Vedlegg

• Snapchat-1351501531.jpg
    Snapchat-1351501531.jpg
    362,8 KB · Visninger: 43
Det var trist å lese, hadde så trua :sorry: :Heartred Jeg hadde kjemisk i november, fikk såvidt strek på den tidligtesten til clearblue på 13 DPO og såvidt jeg kunne skimte strek på en strimmel. Jeg begynte å spotte samme dagen. Dagen etter var det ingenting å se på noen tester, og tre dager etterpå fikk jeg vanlig mens. Kjenner til den skuffelsen når håpet er ekstra høyt etter å ha sett en liten strek der! Mange som blir gravide etter kjemisk så krysser fingrene for at det gjelder deg også :angelic: :Heartred
Uff, så kjipt at du opplevde det :Heartred Jeg har ikke hatt noe spotting enda, men man kan vel ha kjemisk uten? Er 10 dpo i dag, så håper litt på et mirakel, selv om det sikkert er veldig lite sannsynlig.

Vis vedlegget 453483
Gratulerer så mye :love7 Håper lille spire sitter helle veien til termin :love7

Er så utrolig spennende å lærerikt å være del av dette forumet og gruppen! Takk til alle som deler :)
Er det noen her som har erfaring med å være gravid og ha migrene og fibromyalgi?
Jeg strever litt med å det å ha høysensitive smertesensorer og skille på hva som er hva. Har en veldig hormonpåvirket migrene, så lurer på hva som kan forventes og om jeg burde stålsette meg i prosessen:oops:
Jeg ble gravid da jeg enda var veldig dårlig med fibromyalgi. Jeg har hørt at det er veldig forskjellig fra person hvordan graviditeten går, men jeg mener også å ha hørt at mange sier de blir bedre under graviditeten. Jeg ble mye bedre i graviditeten og ble aldri så dårlig igjen som FØR jeg ble gravid :happy:

Uff, så kjipt at du opplevde det :Heartred Jeg har ikke hatt noe spotting enda, men man kan vel ha kjemisk uten? Er 10 dpo i dag, så håper litt på et mirakel, selv om det sikkert er veldig lite sannsynlig.
Jeg og er 9 eller 10 DPO (usikker for har ikke tatt EL test) - men fått 3/3 blendahvite strips de siste dagene. IKM er ikke før om 5 dager, og har hørt at kun ca. 50% tester positivt rundt 10 dpo. Appen min sier at jeg kan ta en test om 7 dager. Så må da være lov å håpe noen dager til? :angelic:

Jeg tok ikke noen ny test før 3 dager etter blødningen startet, men testen 18 dpo (da jeg fikk mens) var veldig svak, og jeg tror ikke den hadde gitt utslag på digital.

Vedlegg

• PXL_20241231_150621093~2.jpg
    PXL_20241231_150621093~2.jpg
    390,8 KB · Visninger: 55
Back
Topp