❤️ IKM Uke 5 ❤️

14 dpo og negative tester.. har aldri hatt så lang lutealfase etter at jeg fikk syklus tilbake. Ammer fortsatt da. Ingen mensen heller :facepalm: Begynner å lure på om jeg hadde eggløsning når jeg trodde jeg hadde? :banghead:
Haff, så kjedelig! Nå husker jeg ikke spesifikt, men du hadde ikke tatt eggløsningstester?

Ser mange bruker samme type strips, er det babyplan man burde kjøpe inn for tidlig testing eller har det ingenting å si? Har bare sånne millimeter strips fra Normal :bookworm:
Du kan kjøpe hva du vil av strips, men babyplan etrvo litt billigere om du tester litt tror jeg? Eller hva koster makesure per stykk? Har aldri turt å kjøpe på nærbutikken, vi bor på en plass der man er på fornavn med alle liksom :knegg:

9 dpo i dag. Tok vanlig test i morges, og den var blenda. Hadde en tidlig test igjen fra sist runde, og tenkte at jeg like godt kunne svi av den i dag.. tror jeg seg en super svak strek. Selvfølgelig vanskelig å sep å bildet ( og i virkeligheten) men noe er det der! Spent på morgendagen!
IMG_8759.jpeg

Nei nå skal vi være positive her! :laughing002 Positivt er positivt til det motsatte er bevist :Heartred Min strek var nesten usynlig 9DPO
Ja! Det er helt sant! Har aldri pleid å få skygger før, så føler det er noe. Og 9 dpo er jo veldig tidlig! Tror det blir butikken i dag og få tak i flere tidlig tester :dance008 Når man først er startet å teste så er det jo umulig å stoppe!

Sa det til mannen i går at jeg tror det er noe på gang, og det kan jo være jeg har rett
:nailbiting::D

Ja! Det er helt sant! Har aldri pleid å få skygger før, så føler det er noe. Og 9 dpo er jo veldig tidlig! Tror det blir butikken i dag og få tak i flere tidlig tester :dance008 Når man først er startet å teste så er det jo umulig å stoppe!

Sa det til mannen i går at jeg tror det er noe på gang, og det kan jo være jeg har rett
:nailbiting::D
Stol på magefølelsen! Og jeg ser absolutt noe på testen! Jeg tror man er veldig uheldig om det plutselig forsvinner igjen, men det skjer jo hos noen av oss. Men vær positiv til det motsatte er bevist da :D

Nei, jeg gikk bare etter el-slim og el-smerter..! Neste runde tror jeg at jeg skal prøve meg på temping som jeg ser mange gjør :angelic:
Ja, eller du kommer langt bare med tester og, men temping synes jeg er helt greit og! For det er akkurat det du sier, at man nesten blitt mer stresset av å stå der å ikke ane noe, da er ofte å vite litt bedre hehe!

Back
Topp