❤️ IKM Uke 5 ❤️

Ingen økning fra 9 til 10 dpo, så tenker at dette nok er en ny kjemisk. Tom for tester også. :angelic: Håper bare at tanta kommer når hun skal denne gangen, og at neste syklus blir normal. :happy11
Vi har flere av disse som stopper, og tror løpet er kjørt og stopper og teste - så er de gravide allikevel :hilarious: Hadde det både forrige og nåværende IKM gruppe (hun ene står på gravid listen vår). Vi håper du tar en sånn!!

Altså jeg er egentlig innstilt på at mensen kommer nå.. men syns jeg ser noe idag å:bookworm: litt sterkere enn igår men fortsatt knapt synlig.. men er det fler som ser??? Aner jo ikke hvor tidlig jeg testet positivt med sønnen min heller, siden jeg ikke tok test før laaangt etter IKM den gangen..

Så vanskelig dette :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• IMG_1342.jpeg
    IMG_1342.jpeg
    1.001,9 KB · Visninger: 99
Altså jeg er egentlig innstilt på at mensen kommer nå.. men syns jeg ser noe idag å:bookworm: litt sterkere enn igår men fortsatt knapt synlig.. men er det fler som ser??? Aner jo ikke hvor tidlig jeg testet positivt med sønnen min heller, siden jeg ikke tok test før laaangt etter IKM den gangen..

Jeg ser :smiley-angelic001 :smiley-bounce012 hvor mange dpo?

Noen her inne som vet hvor seint en kan teste positivt? Jeg skal i teorien ha mens i morgen, men absolutt ikke noe tegn til den ennå. Tappen er så langt oppe at jeg ikke når den, i tillegg er den lukka. Tok en vanlig test i dag og den var negativ.

Har innstilt meg på at tr kommer snart, men samtidig usikker nå :(

Noen her inne som vet hvor seint en kan teste positivt? Jeg skal i teorien ha mens i morgen, men absolutt ikke noe tegn til den ennå. Tappen er så langt oppe at jeg ikke når den, i tillegg er den lukka. Tok en vanlig test i dag og den var negativ.

Jeg leste at egget kan feste 6-12 dpo, og etter det fester tar det vel gjerne 2-4 dager før man ser noe.. vet flere som ikke testet positivt før IKM eller etterpå så håpet er der tenker jeg :smiley-angelic001:bookworm::)

Jeg ser antydningen! Så skjønner hva du mener :D Så spennende!

Har ikke peiling på tapp og sånt, men håper det er positivt!

Har ikke peiling på tapp og sånt, men håper det er positivt!
Jeg prøver å lese meg opp og jeg finner svar på at den er sånn som den skal være hvis en er gravid, men testene min er fremdeles totalt blanke :sad010 Jeg ble jo med i IKM uke 9 gruppa, for har en følelse av at det ikke har funka.
Men leser også at syklusene kan tulle masse etter en senabort og at det da kan ta opp i mot 4 sykluser før den stabiliserer seg…
Fikk tidlig tester i posten i dag, så skal teste når jeg kommer hjem selv om jeg har mine tvil.

Hei alle sammen. Venter mensen i morgen, eller håper jo ikke at den kommer. Har testa i ett sett de siste dagene. Bruker babyplan sine tidlige tester, som kan vise graviditet 4 dager før IKM. Til min store skuffelse tror jeg de er negative, men på flere kan jeg skifte svak strek. Noen som har erfaring med disse? Ifølge min beregning er jeg på dag 13 etter dag hvor jeg sannsynlig hadde eggløsning. Kan HCH fortsatt være lav? Håper så inderlig…

Hei alle sammen. Venter mensen i morgen, eller håper jo ikke at den kommer. Har testa i ett sett de siste dagene. Bruker babyplan sine tidlige tester, som kan vise graviditet 4 dager før IKM. Til min store skuffelse tror jeg de er negative, men på flere kan jeg skifte svak strek. Noen som har erfaring med disse? Ifølge min beregning er jeg på dag 13 etter dag hvor jeg sannsynlig hadde eggløsning. Kan HCH fortsatt være lav? Håper så inderlig…
Samme situasjon her faktisk! Men ble ikke klokere på det selv..

Vi har flere av disse som stopper, og tror løpet er kjørt og stopper og teste - så er de gravide allikevel :hilarious: Hadde det både forrige og nåværende IKM gruppe (hun ene står på gravid listen vår). Vi håper du tar en sånn!!
Hadde de bare vært litt sterkere i utgangspunktet, men de er bare akkurat streke nok til at jeg kan se at de ikke er skyggestreker. Når det i tillegg ikke er økning, så mister jeg troa altså. :confused:

Nå har jeg en hypotese (som jeg ikke finner vitenskapelig belegg for) om at én aksje i den fertile perioden ikke gir egget godt nok utvalg :hilarious: Så neste syklus skal vi pumpe på! Og så skal jeg i være med i din IKM-gruppe, om jeg så må lyve om dato!:angel9

Hadde de bare vært litt sterkere i utgangspunktet, men de er bare akkurat streke nok til at jeg kan se at de ikke er skyggestreker. Når det i tillegg ikke er økning, så mister jeg troa altså. :confused:

Nå har jeg en hypotese (som jeg ikke finner vitenskapelig belegg for) om at én aksje i den fertile perioden ikke gir egget godt nok utvalg :hilarious: Så neste syklus skal vi pumpe på! Og så skal jeg i være med i din IKM-gruppe, om jeg så må lyve om dato!:angel9
Men det blir bra, da kan vi fortsette og prate, lete etter eggløsning og kose oss! Aldri så ille at det ikke er godt for noe, si :knegg: :hilarious:

Tempen bittelitt opp i dag, men formiddagstest på to-timers urin er fortsatt blenda. En plass mellom 10-12 dpo, så det kaaaan jo i teorien fortsatt gå, men jeg tviler. Magefølelsen sier nei. Jeg har hatt mye murringer, mye mer enn jeg bruker, men nå tror jeg liksom ikke lenger. Blir en siste runde med utgått letrozol (usikker på om jeg har nok til enkel eller dobbel dose), før det evt blir en lite prøvepause. Til tross for alder og ønske har jeg ikke lyst på julebaby :P

Jeg tok liksågodt en av tidlig testene som kom i posten i dag når jeg kom hjem, på veeeldig utvannet u. Og jeg trur helt seriøst jeg ser en strek på den testen og den kom innen fristen :sad010
Jeg tør ikke helt å tru på det, så skal ta ennå en i kveld og en i morgen tidlig sånn at jeg er helt sikker. Men noen andre som også ser streken??

Vedlegg

• IMG_4123.jpeg
    IMG_4123.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 64
  • IMG_4124.png
    IMG_4124.png
    538 KB · Visninger: 64
Har jeg bare blitt helt strek-gal, eller er det noe svakt her? :smiley-ashamed004 Har redigert bilde for å få frem litt bedre. Den nederste testen er fra i går, der ser jeg strek "lett" i virkeligheten, men den er jo veldig svak og klarer ikke å se om den har noe farge. Den øverste er fra i dag, synes jeg ser *noe* der også, men føler jeg ser gårsdagens bedre :sorry: Var derimot ikke optimal urin å teste på da, men blir jo helt kokko av dette, vil jo bare ha strek :smiley-angry017 Er 9 dpo idag
1000012872.jpg

Back
Topp