❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hadde blitt glad for en sånn! Jeg har tatt mange tester siste dagene, id det far ikke fått blev antydning tok strek (i lys og lommelykt) selv om de var ferske.
Åh, da holder jeg håpet oppe enn så lenge :smiley-angelic001 Har ikke holdt tester opp mot det lyset der før, så har ingen ting å sammenligne med. Men jeg har en tendens til å få litt vel streksyn i denne dpo-tiden :hilarious:

12 dpo. Negativ test i går, ikke tatt i dag, men kjennes ut som tanta gjør seg klar for å komme snart :meh: Tempen gikk bittelitt ned i dag

Vis vedlegget 453418
Om ikke annet er det positivt at den holder seg oppe så lenge, det er positivt mtp corpus luteum og dens evne til utskillelse av progesteron :-) Får ta alle det positive vi kan :-)

Åh, da holder jeg håpet oppe enn så lenge :smiley-angelic001 Har ikke holdt tester opp mot det lyset der før, så har ingen ting å sammenligne med. Men jeg har en tendens til å få litt vel streksyn i denne dpo-tiden :hilarious:
Jeg har gullmedalje i teste-titting :hilarious: Lar det ligge hele dagen, så da er det opp i alle lys og vinkler flere ganger om dagen :laughing002:bag: Det skal sies at de to svake jeg fikk på 7 DPO så jeg uten lys.

Blenda her i dag morges, men er bare 7 dpo, og har bare vanlig tester. Føler kaaanskje jeg kan se antydning til noe om jeg legger godviljen til :happy090 Fikk melding om at pakken min med tidligtester var levert i postkassen i dag tidlig, så jeg suste ned i postkassen, og så hadde HeltHjem klart å levere meg feil pakke :schocked028:dead: Så irriterende dårlig timing at det var akkurat denne pakken :dead:
1000012801.jpg

Om ikke annet er det positivt at den holder seg oppe så lenge, det er positivt mtp corpus luteum og dens evne til utskillelse av progesteron :-) Får ta alle det positive vi kan :-)
Så sant! Må bare tenke positivt :) Jeg har bursdag i morgen, så mannen og jeg skal spise god mat på restaurant i kveld. Så da kan det jo nytes med noe godt i glass også, siden det ikke ble to streker denne gangen :) Men blir spennende å følge med videre her inne uansett :love017

Kortvarig lykke… Flo hadde rett, lutealfasen min ble visst ikke noe lenger, selv om el kom mye tidligere denne gangen. Om den fra i går faktisk var en spire, så er det den andre kjemiske på rad. Enda mer blod nå, fortsatt ikke friskt og rødt, men jeg kjenner lusa på gangen. Dessuten er testen blitt blenda igjen, og Apple watchen viste stort tempdropp til i dag.

Da blir det legen ila de nærmeste dagene for å spørre pent om resept på progesteron til neste lutealfase.

Jeg ammer jo ikke mye, men kroppen min lar seg visst påvirke veldig av det. Og jeg kjenner veldig på at det som jeg synes har vært det koseligste i hele verden har blitt til syndebukken for at at jeg ikke blir gravid, og begynner å bli irritert istedenfor glad når poden vil ha melkekos :sorry: bør vel kanskje prøve å avslutte det helt, for at kroppen skal kunne klare å holde på spira.

Håper å se andres positive tester her i dag :Heartred
Ånei! Eg blei så glad på dine vegne! Me kjøre på neste syklus i lag då? Eg fekk eggløsning på cd 20 denne mnd istede for 22 så håper eg mensen kommer når den skal og ikke før!

Er det noen som har erfaring med Metode sine graviditetstester?

Brukte rfsu sine ved forrige PP, og da fikk jeg jo positiv test ved 8dpo. Hodet har begynt med tankespinn nå og at jeg kanskje bare må innse at det ikke gikk denne gang.

Så sant! Må bare tenke positivt :) Jeg har bursdag i morgen, så mannen og jeg skal spise god mat på restaurant i kveld. Så da kan det jo nytes med noe godt i glass også, siden det ikke ble to streker denne gangen :) Men blir spennende å følge med videre her inne uansett :love017
Jeg og tenkte det, i kveld blir det et glass vin, det kunne jeg ikke gjort om jeg var gravid :knegg::Heartred Så koselig med restaurant og hverandre :love7

Blenda her i dag morges, men er bare 7 dpo, og har bare vanlig tester. Føler kaaanskje jeg kan se antydning til noe om jeg legger godviljen til :happy090 Fikk melding om at pakken min med tidligtester var levert i postkassen i dag tidlig, så jeg suste ned i postkassen, og så hadde HeltHjem klart å levere meg feil pakke :schocked028:dead: Så irriterende dårlig timing at det var akkurat denne pakken :dead:
Vis vedlegget 453420
Klarte ikke helt å se noe via skjerm, men ulidelig spennende da! Typisk at det ikke var den pakken, blæ!

Vis vedlegget 453420
Og så nå du bare var 7 DPO, da har de masse tid på å bli positiv :D

Høy og fin temperatur idag også, 10dpo iflg Apple watch. Røyk såklart på en test i formiddag, etter kun en og en halv time siden sist toalettbesøk :bored:Såklart ingenting på den. Så ble det en test til da, tre og en halv time senere. Også blendahvit...

Men jeg har en sånn merkelig godfølelse denne gangen. Det murrer så mye i magen, og det bruker det normalt ikke å gjøre før rett før mensen kommer. Denne gangen har det murret siden onsdag! Men igjen, om noe så festet seg på onsdag burde testen vært positiv nå. Så jeg vet ikke...

IMG_1279.jpeg
IMG_1276.jpeg

Back
Topp