lilleperle
Forelsket i forumet
Jeg ser! Herlighet for en glede!9 DPO. Helt umulig å ta bilde av, men jeg og mannen ser strek begge to!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Herlighet for en glede!9 DPO. Helt umulig å ta bilde av, men jeg og mannen ser strek begge to!!
Synes jeg ser noe jeg også Ligner på min test i dag! Dette blir spennende å se om utvikler seg altså
Wooow Nå er det jo flere med liten fin strek på 9 DPO, angrer litt på at jeg lot morgenurinen gå i doJa nei jeg vet, hadde bare vært gøy om HCG var på 5 eller mer fordi jeg hadde 5 i HCG den 9 januar en uke etter operasjon så hvis det er noe som helst utslag så er jeg jo gravid. Legen ville bare ta den for å påse at den var i 0 hehe
Skal ta digital, men føler jeg vil vente litt, kanskje til mandag hvis jeg holder ut og streken blir tydeligere i morgen
Tok bilde etter den tørka selv om den selvfølgelig er ugyldig da, men da syntes streken bedre Øverste er 8 DPO, nederste 9 DPO
Det ser ut som noe er på G!! SpennendeTestet nå nettopp og føler at jeg kanskje ser noe på den nederste testen, men er redd for at det bare er en skygge. 9 dpo i dag. Tok bilde både uten og med blits.
Ja ~planen~ er å vente til i morgen Hva med deg?Det blir kjempespennende Venter du til i morgen med å ta ny test?
Om det er noen trøst har testene vært bedre opp urin to hos megWooow Nå er det jo flere med liten fin strek på 9 DPO, angrer litt på at jeg lot morgenurinen gå i do
Har så troaDet går fortsatt oppover Fallhøyden blir bare større og større! 15 DPO, og rugedag 10!
Ikke godt å vite, hvor leng tid er det mellom eggløsning og mens? Det jeg har sett etter å ha hengt het litt er at amming først og fremst gir kort lutealfase (men noen blir gravid på det og), og noen får lengre syklus (tar lengre tid fra mens til eggløsning, eller ikke eggløsning i det hele tatt. Men kan jo fint bli gravid uansett, bare kav ta litt lengre tid og noen har helt vanlig syklus, selvsagt. Men hører nok oftere om de som ikke har det, bare.Siden jeg fikk mensen igjen, ett år etter fødsel, så har mensen som regel kommer 1-2 uker forsinket hver syklus. Det betyr at det du skriver om der kanskje ikke gjelder for meg da eller?
Ikke godt å vite, hvor leng tid er det mellom eggløsning og mens? Det jeg har sett etter å ha hengt het litt er at amming først og fremst gir kort lutealfase (men noen blir gravid på det og), og noen får lengre syklus (tar lengre tid fra mens til eggløsning, eller ikke eggløsning i det hele tatt. Men kan jo fint bli gravid uansett, bare kav ta litt lengre tid og noen har helt vanlig syklus, selvsagt. Men hører nok oftere om de som ikke har det, bare.
Syklusen min er nå i gjennomsnitt på 32 dager, vs. 28 dager som den var før. Så EL er ofte rundt cd 19. men helt umulig å vite (uten EL-test) siden den er så uregelmessig..Ikke godt å vite, hvor leng tid er det mellom eggløsning og mens? Det jeg har sett etter å ha hengt het litt er at amming først og fremst gir kort lutealfase (men noen blir gravid på det og), og noen får lengre syklus (tar lengre tid fra mens til eggløsning, eller ikke eggløsning i det hele tatt. Men kan jo fint bli gravid uansett, bare kav ta litt lengre tid og noen har helt vanlig syklus, selvsagt. Men hører nok oftere om de som ikke har det, bare.
Samme herJa ~planen~ er å vente til i morgen Hva med deg?
Gratulerer!!! Er det første dagen du tester eller har den vært negativ til nå?11 dpo For en god strek å få på morgenen!!
Vis vedlegget 453383
God klem til degKortvarig lykke… Flo hadde rett, lutealfasen min ble visst ikke noe lenger, selv om el kom mye tidligere denne gangen. Om den fra i går faktisk var en spire, så er det den andre kjemiske på rad. Enda mer blod nå, fortsatt ikke friskt og rødt, men jeg kjenner lusa på gangen. Dessuten er testen blitt blenda igjen, og Apple watchen viste stort tempdropp til i dag.
Da blir det legen ila de nærmeste dagene for å spørre pent om resept på progesteron til neste lutealfase.
Jeg ammer jo ikke så mye, men kroppen min lar seg visst påvirke veldig av det. Og jeg kjenner veldig på at det som jeg synes har vært det koseligste i hele verden har blitt til syndebukken for at at jeg ikke blir gravid, og begynner å bli irritert istedenfor glad når poden vil ha melkekos bør vel kanskje prøve å avslutte det helt, for at kroppen skal kunne klare å holde på spira.
Håper å se andres positive tester her i dag
TakkGratulerer!!! Er det første dagen du tester eller har den vært negativ til nå?
Ser også strek Håper den sitter!!9 DPO. Helt umulig å ta bilde av, men jeg og mannen ser strek begge to!!
Hadde blitt glad for en sånn! Jeg har tatt mange tester siste dagene, id det far ikke fått blev antydning tok strek (i lys og lommelykt) selv om de var ferske.Usikker på denne testen altså... som i går så ser jeg strek når den holdes opp mot lys (denne gangen vanlig test), men noen som vet om slike streker alltid kommer før den blir tørr? Er det bare opptrekk-streken som er våt, eller er dette en faktisk strek?
EDIT: fukt på hender er vann altså
Vis vedlegget 453411Vis vedlegget 453412
Kan fortsatt være for tidlig, så ikke gi opp!Jeg har negativ test idag, 9 dpo