Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det er helt vilt da! Jeg er 8 DPO også, men helt blendahvitt da jeg testet i morges. Leser jo etterpå at HCG vanligvis ikke stiger før 10 dager etter implantasjon, så for min del er jeg nok ikke der enda og kan gi det noen dager til uten å miste håpet helt Har du noen symptomer? Når jeg begynte å skrive nå kjente jeg litt tak i livmor pleier å få mye sånt før mensJeg er bare 8 DPO, så hadde aldri trodd jeg skulle få positiv så tidlig! Forrige gang fikk jeg først ved 11 DPO Veldig spent på dagene fremover!
B6 har navnet Pyridoksin, som kanskje gir noen treff? Skal du bestille? Har brukt det selv denne syklusen.Hvem var det som pratet om B6 tilskudd? Det går ikke å søke på B6 her inne siden det bare er to bokstaver i ordet Skal på helsekost i morgen.
Det var meg Jeg kjøpte på Life.Hvem var det som pratet om B6 tilskudd? Det går ikke å søke på B6 her inne siden det bare er to bokstaver i ordet Skal på helsekost i morgen.
Jeg hadde blenda tidligere i dag, så den kom veldig ut av det blå, forventet ikke strek jeg kjente stikk i livmor 5dpo, så det kan være jeg hadde tidlig implantasjon da - om det er reelt da, tror ikke helt på det ennåOi det er helt vilt da! Jeg er 8 DPO også, men helt blendahvitt da jeg testet i morges. Leser jo etterpå at HCG vanligvis ikke stiger før 10 dager etter implantasjon, så for min del er jeg nok ikke der enda og kan gi det noen dager til uten å miste håpet helt Har du noen symptomer? Når jeg begynte å skrive nå kjente jeg litt tak i livmor pleier å få mye sånt før mens
Helt tydelig strek på testen! En liten gratulerer - og at alt går bra!Jeg er bare 8 DPO, så hadde aldri trodd jeg skulle få positiv så tidlig! Forrige gang fikk jeg først ved 11 DPO Veldig spent på dagene fremover!
Har hatt akkurat likens forløp som deg med symptomer, så veldig spent på om det blir noe her å krysser fingrene for oss!!Jeg hadde blenda tidligere i dag, så den kom veldig ut av det blå, forventet ikke strek jeg kjente stikk i livmor 5dpo, så det kan være jeg hadde tidlig implantasjon da - om det er reelt da, tror ikke helt på det ennå
Jeg har hatt litt murringer i dag, også har jeg hatt et par episoder hvor jeg brått har fått smerter i bekkenet og halebeinet mitt, samme type smerte som ved bekkenløsning forrige gang jeg var gravid men akkurat nå er det ganske rolig og symptomfritt igjen
Takk, men jeg holder pusten, tør ikke juble helt ennåHelt tydelig strek på testen! En liten gratulerer - og at alt går bra!
Åå, så spennende! Og du kjente det du antar var festesmerter i går?Har hatt akkurat likens forløp som deg med symptomer, så veldig spent på om det blir noe her å krysser fingrene for oss!!
Jeg hadde de stikkene du beskrev 5 dpo, og nesten-mensensmerter som jeg tror var festesmerter 6 dpo.. Så vi får se! Har ikke kommet noe blod daÅå, så spennende! Og du kjente det du antar var festesmerter i går?
Håper på to streker i morgen da! Eller til søndag