❤️ IKM Uke 5 ❤️

#testetøs
Sa jeg at jeg skulle vente til søndag? Ja
Svei jeg likevel av en test alt for tidlig? Ja
Var den blendende negativ? Ja
Skulle jeg da vente med neste til søndag? Ja
Svei jeg av en til, selv om jeg visste den kom til å bli negativ? Ja
Var den negativ? Ja

Testetøsa er i gang... Jeg ble så positiv over tempøkning i dag. Kom tidlig hjem fra jobb, huset er tomt og testene skrek. Det var to to-tre timer siden jeg hadde vært på do, og så mange sier at midt på dag er bedre for testing! Men neida, den er blendende hvit! Så blir jeg så irritert på.meg selv, for det er jo egentlig penger ut av vinduet, og det at jeg ikke råd til nå...

Vis vedlegget 453349
Haha, uff, kjenner meg igjen!
Jeg skulle holde meg til søndag, men røyk jaggu på i dag, ja. Jeg hadde bare en strimmeltest, men mannen sender meg på butikken for middagshandling, så da havner det vel fort en pakke med make sure oppi handlevognen også :hilarious:

Ja, skal sies at her holder jeg den opp mot et lys da, så vet ikke om det er skyggen av opptrekksstreken eller ekte strek :confused005 Føler jeg har fått skygger på disse før og nå vet jeg liksom ikke hva som er hva lenger. Men håper selvsagt det er babystek :smiley-angelic001
Jeg har tatt mange i dag, ikke fått noen strek på disse, har holdt de opp i alle mulige vikler med og uten lommelykt :bookworm: :knegg: :Heartred

#testetøs
Var den negativ? Ja

Testetøsa er i gang... Jeg ble så positiv over tempøkning i dag. Kom tidlig hjem fra jobb, huset er tomt og testene skrek. Det var to to-tre timer siden jeg hadde vært på do, og så mange sier at midt på dag er bedre for testing! Men neida, den er blendende hvit! Så blir jeg så irritert på.meg selv, for det er jo egentlig penger ut av vinduet, og det at jeg ikke råd til nå...

Vis vedlegget 453349
I feel you! Ikke så morsomt kanskje om man ikke har penger til det. Jeg har kjøpt masse så jeg kan gå Bonanza liksom. Men ja, kjedelig om man føler men burde droppet det :shy::Heartred

#testetøs
Var den negativ? Ja

Vis vedlegget 453349
Hahaha :hilarious:

11 dpo og negativ. Har så følelsen av at det renner/veldig fuktig nedentil, at jeg tror mensen kommer hele tida. Blir ikke noe testing i helgen, så enten tr i løpet av helga eller ny test mandag :happy090

Vedlegg

• IMG_0254.jpeg
    IMG_0254.jpeg
    215,1 KB · Visninger: 28
Håper du også får strek snart, og at denne viser seg å være ekte :smiley-angelic001
Helt helt negativt her på 11 DPO :knegg: Så må nok bare fortsette oss smøre meg med tålmodighet.

Ikke fått noe svar ang sædprøven til gubben i dag, det er en liten belastning å gå og vente når vi vet resultatet har ligget der nesten to uker. Nå er det 11 dager siden hun prøvde å ringe feil nummer. Hva om hun sendte sms til det og? Og tenkte at hun hadde informert.. Så sitter vi her og lurer. Irriterende.. Og nå er det helg igjen, er ikke gravid og venter bare på å blø. Blæ.

Helt helt negativt her på 11 DPO :knegg: Så må nok bare fortsette oss smøre meg med tålmodighet.

Ikke fått noe svar ang sædprøven til gubben i dag, det er en liten belastning å gå og vente når vi vet resultatet har ligget der nesten to uker. Nå er det 11 dager siden hun prøvde å ringe feil nummer. Hva om hun sendte sms til det og? Og tenkte at hun hadde informert.. Så sitter vi her og lurer. Irriterende.. Og nå er det helg igjen, er ikke gravid og venter bare på å blø. Blæ.
Det skjønner jeg er belastende, spesielt i en sånn venteperiode hvor en bare ønsker seg en positiv test :Heartred:confused:

:Heartbigred

jeg endte med å dra med en pakke Make Sure på butikken i stad. Jeg tok en test for bare to timer siden, og den var helt blenda. Men så tok jeg en til nå, og se hva som kom :eek:

Men jeg har fått enda mer brunt utflod, så jeg er så engstelig for om mensen banker på døren allerede i morgen :arghh:

IMG_1457.jpeg

jeg endte med å dra med en pakke Make Sure på butikken i stad. Jeg tok en test for bare to timer siden, og den var helt blenda. Men så tok jeg en til nå, og se hva som kom :eek:

Men jeg har fått enda mer brunt utflod, så jeg er så engstelig for om mensen banker på døren allerede i morgen :arghh:

Vis vedlegget 453358
Ojj, så spennende! Må nesten avvente litt, ser om det øker? Både tester og/eller blødning? Men det ser jo ut som dere har fått en klaff, så får vi bare håpe på at det holder :Heartred

Last edited:
Her tok jeg ny test både i dag tidlig og når jeg kom hjem fra jobb.. var negative begge. Så nå blir det ikke flere tester før evt mandag, da jeg egentlig har på følelsen at tr kommer snart. Jeg trøster meg selv med at det i teorien bare er pp1 etter senaborten da det har kun vært dette som er første ordentlig syklus, selv om jeg regna dette som pp2❤️

Utrolig moro å se dere andre som tester og får streker❤️

Ånei, har dere ikke fått kontakt med de angående prøven?

Vis vedlegget 453358
Denne har jo to streker! Så spennende! Hvilken dag Dpo? skjønner du reagerer på å ha brunt utfl. men i noen tilfeller kan man jo ha noe farge selv om gravid av forskjellige årsaker. Krysser fingrene for dere!

Denne har jo to streker! Så spennende! Hvilken dag Dpo? skjønner du reagerer på å ha brunt utfl. men i noen tilfeller kan man jo ha noe farge selv om gravid av forskjellige årsaker. Krysser fingrene for dere!
Jeg er bare 8 DPO, så hadde aldri trodd jeg skulle få positiv så tidlig! Forrige gang fikk jeg først ved 11 DPO :shy: Veldig spent på dagene fremover! :smiley-angelic001

Back
Topp