❤️ IKM Uke 5 ❤️

Oooooisann! Vet dette egentlig ikke betyr noe i gravidsammenheng, men se det hoppet da! 9dpo etter apple watch-temperatur, 7 dpo etter eggløsningstester. Jeg har hatt en god natt, sovet godt, og da innbiller jeg meg at basaltempen egentlig blir lavere? For om man ligger å kaver, så bruker jo kroppen energi og tempen bør stige? Jeg lurer på om jeg klarer å vente til søndag med å teste... Men om egget festet seg i går, og hcg dobler seg hver 48 time. Starter man da med 4, er det 8 etter to dager. Og laverste terskel er jo 10 i hcg, men hvilken styrke blir det da på teststreken? Såvidt synlig, litt synlig eller godt synlig? Da jeg ble gravid med guttungen var jo temperaturen all over og opp og ned hver dag, så jeg vet jo egentlig at jeg ikke skal få noen forhåpninger av dette. Puppene er overraskende lite ømme, og det har jo vært et skikkelig tydelig tegn begge gangene jeg har vært gravid. Det blir spennende dager fremover! :nailbiting::nailbiting:
IMG_1268.jpg

Oooooisann! Vet dette egentlig ikke betyr noe i gravidsammenheng, men se det hoppet da! 9dpo etter apple watch-temperatur, 7 dpo etter eggløsningstester. Jeg har hatt en god natt, sovet godt, og da innbiller jeg meg at basaltempen egentlig blir lavere? For om man ligger å kaver, så bruker jo kroppen energi og tempen bør stige? Jeg lurer på om jeg klarer å vente til søndag med å teste... Men om egget festet seg i går, og hcg dobler seg hver 48 time. Starter man da med 4, er det 8 etter to dager. Og laverste terskel er jo 10 i hcg, men hvilken styrke blir det da på teststreken? Såvidt synlig, litt synlig eller godt synlig? Da jeg ble gravid med guttungen var jo temperaturen all over og opp og ned hver dag, så jeg vet jo egentlig at jeg ikke skal få noen forhåpninger av dette. Puppene er overraskende lite ømme, og det har jo vært et skikkelig tydelig tegn begge gangene jeg har vært gravid. Det blir spennende dager fremover! :nailbiting::nailbiting:
Vis vedlegget 453334
Kan fravær av ømme pupper være et tegn? Jeg har alltid ømme pupper i dpo-land, men nå er de ikke litt ømme en gang..

Dere, jeg røyk på test :hilarious: og den var blenda :hilarious::shy:

Men da jeg satt på do, så kicket brått bekkenløsning/låsning-smerter inn i samme hofte jeg slet med i graviditeten! Det MÅ jo bety noe!
Men så tenker jeg sånn "hvis jeg får symtpomer på graviditet, så er jo det på grunn av HcG, og da burde jo også testen slå ut positivt":dead:

Nå er jeg tom for tester, hadde kun den ene strimmelen. Jeg har en digital, men den vil jeg ikke bruke før det er mer sikkert at den kan slå ut. :shy:

Velkommen til oss, lykke til med nummer to! Regner med det gikk radig med nummer 1 siden dette ikke rakk å prøve :happy: annen opplevelse nå når man får spenningen og ventingen!
Tusen takk for varm velkomst. Ja vi skulle ikke ha barn før det plutselig hadde sneket seg inn en liten spire som ble født i 2020 :shy:
Jeg testet ca 4 dager etter IKM den gangen, og den var positiv. Men det som var så rart var at jeg hadde en så overbevisende sterk følelse av at jeg var gravid noen dager der før jeg testet, sikkert fordi mye føltes annerledes?

I dag er jeg 8 dpo, tok en blendahvit test, men leser jo etterpå at HCG først vil kun være i blodet og ikke urinen enda i tilfellle.. det har verket i puppene siden dag 3 dpo, noe som er tidlig og dermed kan tyde på vanlig menssyklus ‍♀️ Dog før mensen nå sist kom ikke ømme bryst før rundt dag 7 dpo.. Føler meg absolutt ikke NOE gravid. Så spent om det kommer en følelse som sist eller om det blir en runde til med mensen fra hel*ette :dead: Noen nye symptomer dere andre kjenner på?

Og et spørsmål til i tilfelle noen har peiling; pleier det å være noe signifikant forskjell på utflod en uke etter EL eller om man er gravid? Eller er det samma?

Dete forvirrer meg så mye. Ny test fra idag cd26 sterkere enn cd25. Tok en hcg prøve var på 30 på cd24 og den burde vært svakere nå. Har legetime om en time så får tatt ny hcg prøve om den har sunket eller økt!! Prøver å tenke på noe positivt, men kanskje som sist er det testerne som tuller her!!
Vis vedlegget 453332
Håper det er en ny spire som har funnet plassen❤️

Og et spørsmål til i tilfelle noen har peiling; pleier det å være noe signifikant forskjell på utflod en uke etter EL eller om man er gravid? Eller er det samma?

Jeg fikk ganske mye mer utflod da jeg ble gravid sist, men tror ikke det ble sånn før nærmere 10, 11, 12 DPO. Husker ikke helt :hilarious:

Samme liksom-strek i dag (8-ish dpo) :meh: Tanken slo meg at i dag er jeg jo 14 dpo ut ifra "første EL" denne syklusen, og det stemmer jo mye bedre mtp. symtomene. Men tror nok heller at det er den beryktede 32-batchen til Makesure som gir skyggestreker, og at denne tullesyklusen er komplett med graviditetssymptomer i tillegg. :shifty:Skal trille en tur på Kiwi å se om de har igjen noen av 53-batchen.

Nå hadde jeg brått bittelitt «utvannet» brun utflod når jeg tørket meg. Håper det er tegn på festeblødning og ikke at Flo har rett med IKM i morgen :nailbiting::arghh:

Men nå har jeg fått veldig vondt i halebeinet mitt også (som jeg brakk under fødsel), og jeg har ikke hatt vondt i det på over et år. Det må jo ha sammenheng med eventuell bekkenløsning som er på vei? :smiley-angelic001

Også har jeg fått murringer, men det kan jo både være mens og det kan være graviditet. Uff, denne ventingen er uutholdelig…

Angrer såååå på å ikke ha testet for el... nå aner jeg jo ikke hvilken dpo jeg er, og vet liksom ikke om jeg skal regne denne runden som over eller ikke. Tok denne nå, og kan se den svakeste skygge, men redd det (nok en gang) kun er det det er.. :banghead:
1000012834.jpg

Hadde blitt hoppende glad om jeg fikk denne!! :D :Heartred
Ja, skal sies at her holder jeg den opp mot et lys da, så vet ikke om det er skyggen av opptrekksstreken eller ekte strek :confused005 Føler jeg har fått skygger på disse før og nå vet jeg liksom ikke hva som er hva lenger. Men håper selvsagt det er babystek :smiley-angelic001

#testetøs
Sa jeg at jeg skulle vente til søndag? Ja
Svei jeg likevel av en test alt for tidlig? Ja
Var den blendende negativ? Ja
Skulle jeg da vente med neste til søndag? Ja
Svei jeg av en til, selv om jeg visste den kom til å bli negativ? Ja
Var den negativ? Ja

Testetøsa er i gang... Jeg ble så positiv over tempøkning i dag. Kom tidlig hjem fra jobb, huset er tomt og testene skrek. Det var to to-tre timer siden jeg hadde vært på do, og så mange sier at midt på dag er bedre for testing! Men neida, den er blendende hvit! Så blir jeg så irritert på.meg selv, for det er jo egentlig penger ut av vinduet, og det at jeg ikke råd til nå...

IMG_1271.jpeg

Back
Topp