❤️ IKM Uke 5 ❤️

Det høres veldig slitsomt ut! Min mai 23 gutt var også veldig tøff å legge i dag, og nettene har vært helt krise siden.. november..? Sukk.. får bare håpe det snart blir bedre for oss begge! :Heartpink

Lykke til med testen din i morgen! Er så spent på å se din også :joyful:
Vi har også oppussing av 60-talls hus :hilarious: gutt født august 23 som har styrt med legging og soving fra Juli til desember, nå er det veldig fint og enkelt :Heartred:smiley-angelic001håper det fortsetter, for det var slitsomt! MA nå i starten av januar og vært sykemeldt til nå, men har ikke akkurat fått hvilt noe særlig...

Vi har også oppussing av 60-talls hus :hilarious: gutt født august 23 som har styrt med legging og soving fra Juli til desember, nå er det veldig fint og enkelt :Heartred:smiley-angelic001håper det fortsetter, for det var slitsomt! MA nå i starten av januar og vært sykemeldt til nå, men har ikke akkurat fått hvilt noe særlig...
Ah gud det er tøft når det står på! Men så plutselig en dag så er søvnløse netter over (for en periode i hvert fall!) så man får bare holde ut :arghh:

Så leit med en MA :( har du begynt på jobb igjen nå?

Veldig kjedelig å miste, det gjør noe med forventningene og håpet! Ikke opplevd kjemisk, men kan tenke meg at det er skikkelig kjipt også :Heartred 2 linjer på testen gir jo så mye håp , blir liksom skummelt å glede seg over nesten!
Jeg fikk før første barn progesteron, om det hjalp eller var tilfeldig vet jeg ikke! Etter barn nr 1 fikk vi barn nr 2 på nesten første prøve-mnd :hilarious: men nå vil vi ha en til, og kjenner litt på det skumle med forventningene denne gangen! Åå spennende! Krysser fingrene for deg! :drunken_smilie
Ja, det er jo ikke noe hyggelig. Men har på en måte innstilt meg på at det ikke er sikkert det blir som jeg ønsker (sånn for sikkerhets skyld), og jeg kan ikke gjøre annet enn å ta det som det kommer.:Heartred

Da kan det jo virke som at fødsel har hjulpet på hormonbalansen din da :D Mener å ha lest det et sted, at det kan skje hos de som har pcos. Krysser fingrene for at det blir en tredje hos dere og en andre hos oss (fjerde for mannen :joyful:) til slutt! :Heartred

Hei fintfolk :happy: Lyst å følge med her da det er første gang vi med prøver å lage baby med intensjon, så dette blir veldig spennende.

Jeg er usikker på om syklusen er oppe og går og om jeg er fruktbar enda etter fjerning av spiral. Jeg har ikke målt eggløsning, men regner ut i fra første (ordentlige?) mens som kom denne måneden (holdt på å blø «ihjel» - ja den menstruasjonen var overdramatisk syns jeg etter 4 år uten) :dead:

Lilleperle - 36 - Baby2 - PP?(usikker om jeg nå hadde min første «ekte» mens etter fjerning av spiral) - EL 16/01 - IKM 31/01

Har kjøpt inn ett lite lager med tester fordi jeg er så spent og utålmodig :smiley-bounce012 (venter faktisk på en pakke til med CB digital og en pk med tidligtester fra Make Sure som kommer i posten:laughing021)
Tror jeg ryker på første test allerede i morgen da er jeg 6dpo. Vet det er veldig tidlig og den sannsynligvis er helt blenda, men klarer faktisk ikke å vente lenger :happy090
1000012760.jpg

Hei fintfolk :happy: Lyst å følge med her da det er første gang vi med prøver å lage baby med intensjon, så dette blir veldig spennende.

Jeg er usikker på om syklusen er oppe og går og om jeg er fruktbar enda etter fjerning av spiral. Jeg har ikke målt eggløsning, men regner ut i fra første (ordentlige?) mens som kom denne måneden (holdt på å blø «ihjel» - ja den menstruasjonen var overdramatisk syns jeg etter 4 år uten) :dead:

Lilleperle - 36 - Baby2 - PP?(usikker om jeg nå hadde min første «ekte» mens etter fjerning av spiral) - EL 16/01 - IKM 31/01
Velkommen! Så spennende!:love7

Her er jeg nå enda mer sikker på at jeg kanskje er gravid, for idag har jeg vært mer stabil og puppene har sluttet å gjøre vondt (de er alltid megavonde helt fram til IKM),. Jeg tror jo egget festet igår, for det kjennes veldig sånn ut :smiley-angelic001 og tenker da at den første testen jeg tok 6 dpo må det ha vært noe galt med for det er jo ikke mulig..:scratch:happy3 tester nok igjen imorgen, så får vi se! Har hatt myyye halsbrann idag, og det var et av mine første symptom når jeg var gravid for 12 år siden :smiley-bounce012
Det lover jo godt! Begynner å tvile på mine ikke-helt-blenda-tester jeg også :hilarious: Men symptomene føler jeg meg ganske sikker på at betyr minimum en streifer, og forhåpentligvis en stayer :happy090

Har kjøpt inn ett lite lager med tester fordi jeg er så spent og utålmodig :smiley-bounce012 (venter faktisk på en pakke til med CB digital og en pk med tidligtester fra Make Sure som kommer i posten:laughing021)
Tror jeg ryker på første test allerede i morgen da er jeg 6dpo. Vet det er veldig tidlig og den sannsynligvis er helt blenda, men klarer faktisk ikke å vente lenger :happy090
Vis vedlegget 453310
Hihi! Da håper jeg du deler bilder etterhvert :joyful:

Velkommen, og masse lykke til med målrettet babylaging! :D

Vis vedlegget 453310
Hehe tror du har nok tester ja :smiley-bounce022 krysser fingrene for deg!!

Velkommen:Heartpink

Det er i alle fall et symptom jeg kan notere ned for kvelden - murringer! Det røsker bra i livmora idag også. Før jeg ble gravid i 2022, var jeg veldig på å legge inn symptomer i FF, og jeg ser (dessverre) at jeg ofte har murringer på dette stadiet i dpo-land. Så vi får se, det hadde jo vært kult om det jeg kjenner nå faktisk er en baby som starter å godtgjøre seg! Puppene kommer etter, de blir mer og mer ømme, men det er helt vanlig. Jeg krysser fingrene for et kjempehopp i temperatur i morgen! Det passer perfekt med testing søndag :dance011:dance008

Back
Topp