❤️ IKM Uke 5 ❤️

Vi har et maibarn 2023, så like etter din minste :)

Tusen takk! Prøver å ikke tenke for mye på det, men alderen stresser meg litt mtp prøvingen nå
Nesten helt likt som meg! Jeg har mars23-barn :) kjenner også litt på alderen, og at vi nærmer oss pensjonistalder når baby er russ, men sånn går det når man treffer hverandre sent i livet.

Vi har et maibarn 2023, så like etter din minste :)

Tusen takk! Prøver å ikke tenke for mye på det, men alderen stresser meg litt mtp prøvingen nå
Ja, føler med deg! Har bare en eggleder også, så håper virkelig det skjer snart. Gir virkelig all inn nå med både kosthold og gå ned i vekt. Skal ikke gi meg før jeg blir gravid igjen, for en gang må det jo skje :Heartred

Nesten helt likt som meg! Jeg har mars23-barn :) kjenner også litt på alderen, og at vi nærmer oss pensjonistalder når baby er russ, men sånn går det når man treffer hverandre sent i livet.
Haha ja vet, det tenker jeg mye på.. når våre små er 40 så er vi ikke langt unna 80 år.. men men sånn er livet! Og det er mange i samme båt som oss :Heartpink

Tror jeg kan konstantere med at eggløsningen min var 5 dager forsinket.... ut av det blå.... positiv eggløsningstest på tirsdag, og i dag var det så vidt strek på testen... så etter 6 dager med murring, kvalme og bekymringer føles i så fall kroppen bedre ut nå... dritt at eggløsning var sein, og at vi nå er på 1 dpo i stedenfor 7 dpo :arghh: yey.... positive at vi fikk et par runder ekstra med aksjer denne mnd :hilarious::hilarious: men bekymret for om det har noe å si på eggkvaliteten? At det ikke ble sluppet når det "burde"? Hmm
Jeg opplevde "to" EL denne syklusen med litt under en uke mellom kroppens første og andre forsøk på å slippe egg. Som jeg har forstått det, så går det egget som kroppen mislyktes å slippe til grunne, og så slippes et nytt egg 5-10 dager etterpå. Har lest at det ikke skal gå utover kvaliteten, men at de bakenforliggende årsakene til kluss med EL i verste fall kan føre til problemer med implantasjon. Men at det er størst sjanse for at kroppen har greid å stabilisere seg igjen :happy:

Tja, gubben kom ut av dusjen og bare "kanskje vi bare må innse nå at vi ikke vil få det til" :sad010 Det er liksom ikke så mye lys i en neste prøveperiode, for hver måned blir jeg eldre og sjansene litt mindre..og ingen lys i tunnelen i form av hjelp eller noe sånt der framme (ivf privat blir for dyrt), så vanskelig å se fremover sånn sett..
Hehe, hvis det er en trøst så fikk mine foreldre meg når mamma var 45 og pappa 52 - uten IVF. De prøvde og mistet ganske lenge men det gikk til slutt! :joyful: Så må ikke gi seg nei :love017

Her er mine tester negative (?) idag.. Men er fortsatt tidlig, 7 dpo, og hadde noe som jeg egentlig er ganske sikker på var festesmerter igår kveld..:smiley-angelic001 enten det eller så er det noe veldig rart, for har veldig stabil syklus på nøyaktig 26 dager med ganske sterke EL-smerter og mensensmerter, så rart jeg i så fall skulle få slike smerter nå :scratch

Vedlegg

• IMG_1253.jpeg
    IMG_1253.jpeg
    1.015,4 KB · Visninger: 24
Jeg opplevde "to" EL denne syklusen med litt under en uke mellom kroppens første og andre forsøk på å slippe egg. Som jeg har forstått det, så går det egget som kroppen mislyktes å slippe til grunne, og så slippes et nytt egg 5-10 dager etterpå. Har lest at det ikke skal gå utover kvaliteten, men at de bakenforliggende årsakene til kluss med EL i verste fall kan føre til problemer med implantasjon. Men at det er størst sjanse for at kroppen har greid å stabilisere seg igjen :happy:
Åå!! Takk for at du delte det!!:Heartred Fælt å si, men på en måte godt å høre at noen andre har vært borti det samme! Opplevde du noe spesielle symptomer rundt de to eggløsningene?? Jeg var på grensen til bekymret av hvor ubehagelig dagene fra første til andre antatte EL var :dead: Aldri kjent på så mye ubehag på en gang i noe syklus før! Jeg har PCOS, men de siste årene har jeg ikke hatt noe kluss med syklusene mine, de har vært relativt stabile. Men mulig hormonene ikke er helt bra likavel da..

Her er mine tester negative (?) idag.. Men er fortsatt tidlig, 7 dpo, og hadde noe som jeg egentlig er ganske sikker på var festesmerter igår kveld..:smiley-angelic001 enten det eller så er det noe veldig rart, for har veldig stabil syklus på nøyaktig 26 dager med ganske sterke EL-smerter og mensensmerter, så rart jeg i så fall skulle få slike smerter nå :scratch
Synes jeg ser en svak en jeg da :D Men nå er jeg i skikkelig strekmodus da :wacky:

Back
Topp