I dag har vært en røff dag. Har hatt omgangssyke i hus i forrige uke og denne uka og har vært ordentlig dårlig. Er 50% sykemeldt i forbindelse med den EXU'en, men har ikke fått særlig tid til hvile med både en liten en som trenger pleie og med selv pluss et hus med alt hverdagsrot som skal ordnes og fikses. Sleng på oppussing av 60 talls hus i tillegg som vi bor i
Lille er snart 2 år (blir 2 i mars) og er så vanskelig å legge om dagen, men har nå ligget en time og oppdatert meg på forumet etter han sovna
Spennende med alle disse testene som ligger å venter på oss
Jeg tar min første i morgen, 8 DPO, tidligste jeg noen gang har testa. Men det er vanlig test og ikke tidlig test så forventer ikke strek på den. Skal også til fastlegen å ta HCG fordi legen ville at den skulle være i 0 og 9 jan så var den på 5 (1 uke etter operasjonen). Sist sa de at de ikke får svar før dagen etter så jeg antar at jeg ikke får svar før på mandag, kjipt! Men håper den er på mer enn 5 da for å si det sånn
hehe.
Har fortsatt symtomer som nevnt før, men ekstra mye halsbrann også har jeg blitt skikkelig moody. Med graviditeten i fjor sommer som endte i MA var jeg altså moody i 9 uker, like lenge som graviditeten varte. Jeg var SÅ SINNA
...hele tiden uten grunn
Får håpe det er et godt tegn haha