❤️ IKM Uke 5 ❤️

Det er i alle fall et symptom jeg kan notere ned for kvelden - murringer! Det røsker bra i livmora idag også. Før jeg ble gravid i 2022, var jeg veldig på å legge inn symptomer i FF, og jeg ser (dessverre) at jeg ofte har murringer på dette stadiet i dpo-land. Så vi får se, det hadde jo vært kult om det jeg kjenner nå faktisk er en baby som starter å godtgjøre seg! Puppene kommer etter, de blir mer og mer ømme, men det er helt vanlig. Jeg krysser fingrene for et kjempehopp i temperatur i morgen! Det passer perfekt med testing søndag :dance011:dance008
Så spennende med symptomer! Selv om temperaturen ikke gjør et kjempe hopp, så er det positivt bare om den er over coverline :happy:

11 DPO og negative tester, måtte sjekke om mensen var kommet før jeg tok tester :laughing002 Men skal komme i løpet av dagen (om den ikke er forsinket etter Letrozol og/eller kjemisk? Vet ikke om det var derfor jeg fikk positivt på to tester, eller bare feil).

Vedlegg

• 20250124_063801.jpg
    20250124_063801.jpg
    258,2 KB · Visninger: 22
10dpo
Har følt meg «nokså sikker» på at noe skjer ettersom jeg har følt på ømme bryst, mensen-lignende- smerter og ubehag i korsrygg. Har liksom følt meg gravid, slik som jeg gjorde i pp1 når jeg testet svakt positivt dpo12 (det endte i kjemisk).
Men jo tregere tiden går, jo mer usikker blir jeg. Hva om det ikke kommer to streker.. kjenner jeg bygger opp til en stor fallhøyde emosjonelt :rolleyes:
Testet negativt dpo 10 i pp1, så forventer ikke å se noe enda og derfor testet jeg ikke idag. Men nå må dpo12 komme snart før jeg blir galen

11 DPO og negative tester, måtte sjekke om mensen var kommet før jeg tok tester :laughing002 Men skal komme i løpet av dagen (om den ikke er forsinket etter Letrozol og/eller kjemisk? Vet ikke om det var derfor jeg fikk positivt på to tester, eller bare feil).
Så kjedelig at det ikke ble noe denne pp :(

Ser ikke ut som om det ble noe her heller denne gangen. Men skjønt at det kan ta litt tid etter alt.
Sees kanskje i neste IKM da?

Ah gud det er tøft når det står på! Men så plutselig en dag så er søvnløse netter over (for en periode i hvert fall!) så man får bare holde ut :arghh:

Så leit med en MA :( har du begynt på jobb igjen nå?
Ja jobber kun 2 dager i uken ennå (har pleiepenger for barnet vårt ut mars) var egentlig ganske greit å komme tilbake til jobb. Har veldig fine kolleger :Heartred

8 dpo og negative tester. Tenkte at når jeg først begynte å teste, så kunne jeg like gjerne fortsette.
Ny dag i morgen! Ikke så ofte noen får positivt før da, og så må man være heelt sikkert på eggløsning osv, en dag fra eller til har alt å si i denne gamen :hilarious::happy:

Vis vedlegget 453325
Det stemte det for å si det sånn! Plutselig voldsomt med el slim i går kveld (og fikk lurt mannen med på noen aksjer) og denne til moringen i dag. Stikkende el smerter også, så kunne ikke vært mer tydelig! Regner med egget slipper i kveld eller i morgen. :smiley-bounce012
Så bra, endelig stemmer både tegn og tester helt! Hurra!

Den er nok ikke helt troverdig, det diagrammet her, siden jeg bruker Apple Watch, så temperaturen blir jo ikke 100% rett - men jeg antar at den likevel kan gi en pekepinn på hvordan det ish ligger an..?

Har ikke hatt på klokken hver dag før el, så det gir vel kanskje litt feil bilde pga. det også. Synes det ser ut som veldig voldsomme svingninger? Men etter el så holder den seg heldigvis oppe da. Lov å håpe at det er et godt tegn? :smiley-angelic001 :shy:

Vedlegg

• IMG_1422.jpeg
    IMG_1422.jpeg
    444,5 KB · Visninger: 10
Dete forvirrer meg så mye. Ny test fra idag cd26 sterkere enn cd25. Tok en hcg prøve var på 30 på cd24 og den burde vært svakere nå. Har legetime om en time så får tatt ny hcg prøve om den har sunket eller økt!! Prøver å tenke på noe positivt, men kanskje som sist er det testerne som tuller her!!
IMG_8854.jpeg

Som forventet hehe :laughing002 Men håper jeg får mer enn 5 på HCG i dag da :smiley-angelic001 Fortsetter å teste hver dag i 5 dager siden jeg har 5 strimmel tester, brukte den første i dag. Men anser dette som en bonus PP og har ikke høye forhåpninger om at vi traff. Men det er jo veldig synd om jeg innbiller meg alle disse symptomene jeg kjenner på :dance018

Vedlegg

• 20250124_065429.jpg
    20250124_065429.jpg
    1,2 MB · Visninger: 10
Den er nok ikke helt troverdig, det diagrammet her, siden jeg bruker Apple Watch, så temperaturen blir jo ikke 100% rett - men jeg antar at den likevel kan gi en pekepinn på hvordan det ish ligger an..?

Har ikke hatt på klokken hver dag før el, så det gir vel kanskje litt feil bilde pga. det også. Synes det ser ut som veldig voldsomme svingninger? Men etter el så holder den seg heldigvis oppe da. Lov å håpe at det er et godt tegn? :smiley-angelic001 :shy:
X alt som x kan :love7

Back
Topp