Ble kjempe letta. Selv om man har fått barn før, så kan man jo aldri vite om noe har endret seg. Er jo vanlig å få syster/polypper og mindre eggSå gode nyheter!! Det må være litt oppløftende å høre - og ingen tvil om at du kan bli gravid selv etter fylte 40
Ja, herregud er så utrolig letta og glad hun er offentlig, gått til henne fast. Hun ligger rett ved Martin Lundring som driver Spesialistsenteret for kvinner. Satt meg på ringeliste, så om noen avbestiller så får jeg timen i stede. Gikk overraskende fort Ang den folsyre så får du den kun på resept, så ring legen og be om det.Dette hørtes jo helt fantastisk ut! Og det er SÅ godt å få høre at alt er i orden, i alle fall dette man kan se. Var dette offentlig gynekolog? Siden de far så lang ventetid? Takk for info om folsyre! Da skal jeg ta litt ekstra jeg og
Fantastisk er viktig å passe på de mannfolka ogsåJa, min får litt av hvert, mer enn meg akkurat nå Det jeg kommer på et B complex (fra utlandet, så veldig mye sterkere enn i Norge), multivitamin, omega 3, folsyre, sink, selen, d-vitamin, Q10, b12 (tyggetablett).. Ja, mulig det er noe mer og