❤️ IKM Uke 49 ❤️

Venter på tantemor her fortsatt.. er også i overgangen uke 49 og uke 50, men kommer til å henge her fordi jeg har EL ganske tidlig i syklusen (CD 12). Så det kan godt hende jeg har EL rundt samme tiden som flere andre her, og det er jo det vi teller dagene ut fra☺️
Ja, det er jo litt hyggelig å tolke bilder sammen! :happy:

Ser ut som jeg havner midt mellom uke 49 og 50. Appene sier ikm et sted mellom 7-9.12.

F96 - 28 - B1 - PP4 (3 etter senabort, 2 etter kjemisk) - EL 23-25.11 - IKM 7-9.12.

Er litt usikker på el og ikm. El var forsinket denne pp etter kjemisk, men tr kom til tide.. har også hatt medisinsk senabort og kirurgisk abort for å fjerne rester som rotet lenge med syklusene, så har ikke mange «normale sykluser» å gå ut ifra. Får kanskje bare sette meg på el 24 og ikm 8, midten :laughing002
Satt deg litt midt i mellom, så får du heller endre etterhvert som det går seg til! Kanskje det har gått seg til etter alt du har opplevd, og at syklusen er som den skal nå!

Venter på tantemor her fortsatt.. er også i overgangen uke 49 og uke 50, men kommer til å henge her fordi jeg har EL ganske tidlig i syklusen (CD 12). Så det kan godt hende jeg har EL rundt samme tiden som flere andre her, og det er jo det vi teller dagene ut fra☺️
Og så så jeg du fikk jobben du var på intervju på! :shy: Så fantastisk godt jobbet! Når begynner du der?

Ja, det er jo litt hyggelig å tolke bilder sammen! :happy:
Ja, og greit å være på ca. samme sted☺️

Og så så jeg du fikk jobben du var på intervju på! :shy: Så fantastisk godt jobbet! Når begynner du der?
Takk! :love017 Det er faktisk ikke helt avklart enda, fordi det stod «tiltredelse snarest». Så må gå i dialog med sjefen og finne ut når jeg tidligst kan slutte. Blir nok uansett ikke før i januar en gang tenker jeg☺️

Du, jeg og @F96 er som perler på en snor.. EL og TR rett etter hverandre. Så tenker den kommer snart :cool05 så blir det en ny runde baby making også termin forumet August.. er dere ikke enig :Heartred:cool:

Du, jeg og @F96 er som perler på en snor.. EL og TR rett etter hverandre. Så tenker den kommer snart :cool05 så blir det en ny runde baby making også termin forumet August.. er dere ikke enig :Heartred:cool:
Ja, og TR kom rett etter at jeg skrev denne meldingen. Så helt presist som vanlig!

Heeelt enig at august-gruppa er neste gruppe for oss alle!:love017 De kommer ikke til å skjønne hva som treffer dem når vi alle seiler inn en etter en:laughing002

Back
Topp