Ønsker deg velkommenTenkte ikke jeg skulle melde meg inn… men her er vi.
Spiire - 27 - B3 - PP3(ish) - EL ca. 24/11 - IKM 6/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg velkommenTenkte ikke jeg skulle melde meg inn… men her er vi.
Spiire - 27 - B3 - PP3(ish) - EL ca. 24/11 - IKM 6/12
Ja, det er jo litt hyggelig å tolke bilder sammen!Venter på tantemor her fortsatt.. er også i overgangen uke 49 og uke 50, men kommer til å henge her fordi jeg har EL ganske tidlig i syklusen (CD 12). Så det kan godt hende jeg har EL rundt samme tiden som flere andre her, og det er jo det vi teller dagene ut fra
Satt deg litt midt i mellom, så får du heller endre etterhvert som det går seg til! Kanskje det har gått seg til etter alt du har opplevd, og at syklusen er som den skal nå!Ser ut som jeg havner midt mellom uke 49 og 50. Appene sier ikm et sted mellom 7-9.12.
F96 - 28 - B1 - PP4 (3 etter senabort, 2 etter kjemisk) - EL 23-25.11 - IKM 7-9.12.
Er litt usikker på el og ikm. El var forsinket denne pp etter kjemisk, men tr kom til tide.. har også hatt medisinsk senabort og kirurgisk abort for å fjerne rester som rotet lenge med syklusene, så har ikke mange «normale sykluser» å gå ut ifra. Får kanskje bare sette meg på el 24 og ikm 8, midten
Og så så jeg du fikk jobben du var på intervju på! Så fantastisk godt jobbet! Når begynner du der?Venter på tantemor her fortsatt.. er også i overgangen uke 49 og uke 50, men kommer til å henge her fordi jeg har EL ganske tidlig i syklusen (CD 12). Så det kan godt hende jeg har EL rundt samme tiden som flere andre her, og det er jo det vi teller dagene ut fra
Ja, og greit å være på ca. samme stedJa, det er jo litt hyggelig å tolke bilder sammen!
Takk! Det er faktisk ikke helt avklart enda, fordi det stod «tiltredelse snarest». Så må gå i dialog med sjefen og finne ut når jeg tidligst kan slutte. Blir nok uansett ikke før i januar en gang tenker jegOg så så jeg du fikk jobben du var på intervju på! Så fantastisk godt jobbet! Når begynner du der?
Du, jeg og @F96 er som perler på en snor.. EL og TR rett etter hverandre. Så tenker den kommer snart så blir det en ny runde baby making også termin forumet August.. er dere ikke enigVenter på tantemor her fortsatt.. er også i overgangen uke 49 og uke 50, men kommer til å henge her fordi jeg har EL ganske tidlig i syklusen (CD 12). Så det kan godt hende jeg har EL rundt samme tiden som flere andre her, og det er jo det vi teller dagene ut fra
Ja, og TR kom rett etter at jeg skrev denne meldingen. Så helt presist som vanlig!Du, jeg og @F96 er som perler på en snor.. EL og TR rett etter hverandre. Så tenker den kommer snart så blir det en ny runde baby making også termin forumet August.. er dere ikke enig