Å herregud den siste der spesiellt så gå råsa ut?!Bare 7 DPO, begynte å teste i dag. Får skygger Den første på Morgen og den andre nå. Så spent på om denne skyggen utvikler seg til å bli noe mer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud den siste der spesiellt så gå råsa ut?!Bare 7 DPO, begynte å teste i dag. Får skygger Den første på Morgen og den andre nå. Så spent på om denne skyggen utvikler seg til å bli noe mer..
Hahah ja set er ikke superdigg! Ammet nr. 1 sist jeg ble gravid, så vært gjennom det der før håper den sitter for dere og at dere får livets gave. Det er så fintDet må være en opplevelse! Jeg ble litt gretten av at samboeren så vidt var borti en av mine, liksom Men klager ikke! Håper dette blir spiren som sitter, og at vi endelig kan bli foreldre
Jooo, der er en svak, svak strek, men den blir ikke sterkere. Har fått streker på babyplan siden søndagHopper bare inn, men jeg strek på denne også Kanskje det bare er veldig tidlig og derfor ikke den digitale slår ut? Skal selv ta blodprøve hos lege, for kroppen min er helt rar og jeg har fått både negativ og positiv test, så for å være 100% sikker må jeg bare trippelt sjekke det hos lege.
Nei, det er jo sant. Der er noe på denne også, så jeg tror mens kommer straksJeg ser på denne og! Jeg vil helle mot kjemisk (om det ikke utvikler seg og blir sterkere?), for hadde det vært skygge hadde jo ikke den fulgt med mellom testene..?!
Jeg aner ikke dpo. Har sykluser på 30-40 dager (pcos), men siden vi ikke prøver aktivt tester jeg ikke etter eggløsning. Men det skulle jeg gjortKan det være kjemisk? Det er jo definitivt rosa strek der. Hvor mange DPO er du?
Jeg ammer en vill gutt på snart 3 så signerer denne!!!Haha ja. Og jeg ammer ettåringen min også
Åh ELSKER at vi er flere som ammer lenge. Ammet første til rett over 3 men da nærmer jeg meg høygravid og var litt lei av at det føltes ut som om puppen vrengte seg når hun holdt påJeg ammer en vill gutt på snart 3 så signerer denne!!!
Elsker å amme skikkelig ammeforkjemper! Og heier såååå på naturlig ammeslutt!Åh ELSKER at vi er flere som ammer lenge. Ammet første til rett over 3 men da nærmer jeg meg høygravid og var litt lei av at det føltes ut som om puppen vrengte seg når hun holdt påEr
Enig!! Veldig glad for at vi her fikk til naturlig ammeslutt. Hun prøvde litt etter hun ble storesøster, men hun var veldig ferdigElsker å amme skikkelig ammeforkjemper! Og heier såååå på naturlig ammeslutt!
Har du tatt digital i dag?Venter noen dager til, skal ta en digital i morgen tenker jeg
Har du testet mer i dag?ja, er kanskje en veldig svak svak strek eller skygge.. men ikke noe jeg får på kamera. kommer til å teste igjen i morgen, er det ikke noe mer da, så er vel løpet kjørt for denne syklusen.
Hvilken dpo er du i dag forresten?Nei. Testene var i postkassa etter jobb, men tror jeg venter til i morgen tidlig.
Tror jeg er 14DPO.Hvilken dpo er du i dag forresten?
Nei, men jeg kan settes på gravid enn så lenge! Testene er positiv på tre ulike tester og jeg har ikm idag, men ingen tegn til mensen 10 dpo idag og dagens testerHar du tatt digital i dag?