❤️ IKM Uke 49 ❤️

Har vært opptatt i hele dag, nesten litt krise å være borte! Var innom en kjapptur fra venterom før i dag, og mistet jo helt oversikten når jeg ikke fikk sett og svart alle :laughing002 kan ikke være borte her i disse viktige dagene :laughing002

Det må være en opplevelse! Jeg ble litt gretten av at samboeren så vidt var borti en av mine, liksom :laughing002 Men klager ikke! Håper dette blir spiren som sitter, og at vi endelig kan bli foreldre :Heartred
Hahah ja set er ikke superdigg! Ammet nr. 1 sist jeg ble gravid, så vært gjennom det der før :hilarious: håper den sitter for dere og at dere får livets gave. Det er så fint:Heartred

Hopper bare inn, men jeg strek på denne også :nailbiting: Kanskje det bare er veldig tidlig og derfor ikke den digitale slår ut? Skal selv ta blodprøve hos lege, for kroppen min er helt rar og jeg har fått både negativ og positiv test, så for å være 100% sikker må jeg bare trippelt sjekke det hos lege.
Jooo, der er en svak, svak strek, men den blir ikke sterkere. Har fått streker på babyplan siden søndag

Jeg ammer en vill gutt på snart 3 :hilarious: så signerer denne!!!
Åh ELSKER at vi er flere som ammer lenge. Ammet første til rett over 3 :Heartred men da nærmer jeg meg høygravid og var litt lei av at det føltes ut som om puppen vrengte seg når hun holdt på:hilarious:

Har du tatt digital i dag? :D
Nei, men jeg kan settes på gravid enn så lenge! Testene er positiv på tre ulike tester og jeg har ikm idag, men ingen tegn til mensen :angelic: 10 dpo idag og dagens tester

Vedlegg

• IMG_5107.jpeg
    IMG_5107.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 67
Back
Topp