Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må få høre i morgen, tvi tvi!!ja, er kanskje en veldig svak svak strek eller skygge.. men ikke noe jeg får på kamera. kommer til å teste igjen i morgen, er det ikke noe mer da, så er vel løpet kjørt for denne syklusen.
Aha, skjønner! Du sier 'vanlig', hva er alternativet? Er det via donor? Sorry for tusen spørsmålVanlig inseminering
Dobbeldippet: brukte samme test på to forskjellige tidspunkt. Går heilt sikket ikkje ann og resultatet er vel ikke gyldig men det va nå det eg gjor, haha.
Testet i kveld, ingen ting! Tror eg er 9dpo så får teste i morgen.
donor ja det går fintAha, skjønner! Du sier 'vanlig', hva er alternativet? Er det via donor? Sorry for tusen spørsmål
Kjedelig at den var negativ, men ikke gi opp håpet
Syns Clearblue er best. Men også dyrest.Hvilke graviditetstester er best og teste med? Som man får kjøpt fysisk på apotek eller butikk, Har metode tester igjen, men jeg syns det tar så sinnsykt lang tid før de viser noe skikkelig og før strekene synes skikkelig, selvom det skal være tidlig tester
Digital testene eller de andre?Syns Clearblue er best. Men også dyrest.
Alle clearblue er god kvalitet etter min erfaring. Digital ukesindikator slår ikke ut tidlig og de er dyre. Har aldri fått skyggestrek på en Clearblue-test, de er tydelige. Men du kan jo få et enkelt ja eller nei på alle slags graviditetstester om du tester etter forventa mens.Digital testene eller de andre?
Tr kom på søndag logget bare ut litt daHvordan er ståa hos deg i dag?
Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Jeg får så mange skygger
Vis vedlegget 449844
Kan det være kjemisk? Det er jo definitivt rosa strek der. Hvor mange DPO er du?Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Neei, er det mulig?? Utrolig kjedeligJeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Ånei, så utrolig kjedelig!! For min del ser det ut til å være babystrek:Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Så rart! Jeg hadde også sånn, men husker ikke i farta hvilket nummer det var..Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Så herlig! Hurra!!Ånei, så utrolig kjedelig!! For min del ser det ut til å være babystrek:
Vis vedlegget 449906