❤️ IKM Uke 49 ❤️

Bilde fra i kveld

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 71
Vanlig inseminering :)

Dobbeldippet: brukte samme test på to forskjellige tidspunkt. Går heilt sikket ikkje ann og resultatet er vel ikke gyldig men det va nå det eg gjor, haha.

Testet i kveld, ingen ting! Tror eg er 9dpo så får teste i morgen.
Aha, skjønner! Du sier 'vanlig', hva er alternativet? Er det via donor? Sorry for tusen spørsmål :laughing002

Kjedelig at den var negativ, men ikke gi opp håpet :)

Hvilke graviditetstester er best og teste med? Som man får kjøpt fysisk på apotek eller butikk, Har metode tester igjen, men jeg syns det tar så sinnsykt lang tid før de viser noe skikkelig og før strekene synes skikkelig, selvom det skal være tidlig tester
Syns Clearblue er best. Men også dyrest.

Jeg tester fremdeles positiv på graviditet. Og nå har jeg fått vondt i hofta. Sånn med bekkenløsning smerter. Det gjør litt vondt å bøye seg.
Og det har jeg vanligvis aldri. Skal ta hcg i dag.
Tar cyclogest. Har tynn slimhinne.

Digital testene eller de andre?
Alle clearblue er god kvalitet etter min erfaring. Digital ukesindikator slår ikke ut tidlig og de er dyre. Har aldri fått skyggestrek på en Clearblue-test, de er tydelige. Men du kan jo få et enkelt ja eller nei på alle slags graviditetstester om du tester etter forventa mens.

Skal du måle stigning av hcg er blodprøve det beste. Ofte kan man se stigning ( sterkere strek fra dag til dag) på tester, men det er jo ikke 100% til å stole på. Det er så mange andre faktorer som påvirker (tidspunkt, søvn, hvor mye du har drukket/trent, salt i kroppen, fargestoff i testen, etc). De gangene jeg har prøver å følge stigning med tester bruker jeg samme type test på samme tidspunkt hver dag (har alarm på mobilen).

Last edited:
IMG_6940.jpeg
Fortsatt gravid! Har tidligere mista 4+0, 4+2 og 4+5, så har noen datoer jeg skal forbi i nærmeste framtid nå. Det blir fint å komme seg forbi og lenger ut i svangerskapet.

Jeg får så mange skygger :shifty: :arghh:
Vis vedlegget 449844
Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.IMG_0647.jpegIMG_0645.jpegIMG_0646.jpeg

Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Kan det være kjemisk? Det er jo definitivt rosa strek der. Hvor mange DPO er du?

Jeg lurer på om det kan være noe galt med dette partiet! Jeg får også utslag på disse, men de blir ikke sterkere. Har testet siden søndag, så på dag fire med strek nå burde den være sterkere føler jeg. Den digitale lyver ikke i iallefall... Jeg lurer litt på å teste på vann, men jeg har så få tester igjen. Puppene er ømme, livmora murrer - men det gjør det for så vidt før mens også. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Vis vedlegget 449898Vis vedlegget 449899Vis vedlegget 449900
Neei, er det mulig?? Utrolig kjedelig :(
Jeg er ganske sikker på at jeg har samme batch… men nå tok jeg en vanlig babyplan test, og den fikk også svak strek, så da håper jeg ikke samme skjer hos meg

Ånei, så utrolig kjedelig!! For min del ser det ut til å være babystrek:
IMG_6561.jpeg

Så rart! Jeg hadde også sånn, men husker ikke i farta hvilket nummer det var..

Back
Topp