❤️ IKM Uke 49 ❤️

Jeg tester fremdeles positiv på graviditet. Og nå har jeg fått vondt i hofta. Sånn med bekkenløsning smerter. Det gjør litt vondt å bøye seg.
Og det har jeg vanligvis aldri. Skal ta hcg i dag.
Tar cyclogest. Har tynn slimhinne.
Lurt med ny hcg! Er nok eneste som kan svare akkurat nå om det går rett vei :)

Jeg tror jeg konkluderer med kjemisk/skyggestreker... Prøvde et annet merke - jeg har brukt babyplan, nå kjøpte jeg metode, og den er blendahvit. Eller, når jeg myser og snur på den så ser jeg noe, men checker-appen finner ingenting. Jeg er på dag 29 av syklus idag, men aner ikke sykluslengd eller eggløsning. IMG_0648.jpeg

Nå kan jeg settes på gravid, selv om jeg ikke jubler heeelt enda. Dette er ganske villt!
Med minstemann hadde vi prøvd 1,5 år, med masse oppfølging og hormoner og gud vet hva. Og rett før vi skulle på ivf, sååå satt han:shy:OG jeg var nesten 4 år yngre!!!
Har hatt mensen EN gang, etter nesten 3 år pga amming, og så får vi det til helt på egenhånd. Helt villt fantastisk og magisk OG skummelt...4 barn liksom:hilarious::nailbiting::joyful::facepalm:

Vedlegg

• Snapchat-1739284910.jpg
    Snapchat-1739284910.jpg
    96,1 KB · Visninger: 14
Jeg tror jeg konkluderer med kjemisk/skyggestreker... Prøvde et annet merke - jeg har brukt babyplan, nå kjøpte jeg metode, og den er blendahvit. Eller, når jeg myser og snur på den så ser jeg noe, men checker-appen finner ingenting. Jeg er på dag 29 av syklus idag, men aner ikke sykluslengd eller eggløsning.Vis vedlegget 449921
Hopper bare inn, men jeg strek på denne også :nailbiting: Kanskje det bare er veldig tidlig og derfor ikke den digitale slår ut? Skal selv ta blodprøve hos lege, for kroppen min er helt rar og jeg har fått både negativ og positiv test, så for å være 100% sikker må jeg bare trippelt sjekke det hos lege.

Litt vemodig å åpne gruppe og, men det åpner for enda flere fantastiske samtaler med fantastiske mennesker - så gleder meg til det kommer flere inn!
Jeg kan settes på Gravid <3

Tusen takk :Heartred håper for deg de neste dagene! Hvor mange dpo er du?
Bare 7 DPO, begynte å teste i dag. Får skygger :laughing002 Den første på Morgen og den andre nå. Så spent på om denne skyggen utvikler seg til å bli noe mer..

Vedlegg

• IMG_8912.jpeg
    IMG_8912.jpeg
    1 MB · Visninger: 49
  • IMG_8945.jpeg
    IMG_8945.jpeg
    738,3 KB · Visninger: 50
Tusen takk :Heartred Ikke så mange som jeg har hatt i forkant de 4 andre gangene jeg har vært gravid, men har tegn som litt uvel, tisser oftere og murringer. Pluss ømme pupper!
De der puppene altså! Gjør jo nesten vondt å ha på BH! :laughing021

Bare 7 DPO, begynte å teste i dag. Får skygger :laughing002 Den første på Morgen og den andre nå. Så spent på om denne skyggen utvikler seg til å bli noe mer..
Haha du og jeg og de skyggene!! Fikk skygge selv 7dpo denne gangen også, men i går (8dpo) var den klart positiv!! Håper for deg!

Jeg har to digitale ja. Tror du den vil slå ut på så svak strek? Tenkte kanskje ta den ene i morgen eller fredag :)
Hadde ikke klart å vente selv :laughing002 :hilarious: Men eneste erfaringen jeg har med dem et sett do godt jeg har sett en råsa strek, så har dying slått ut (den har ikke slått ut på grå-kanskje-streker). Men de er dyre, så skjønner du er restriktiv!

Haha ja. Og jeg ammer ettåringen min også :playful:
Det må være en opplevelse! Jeg ble litt gretten av at samboeren så vidt var borti en av mine, liksom :laughing002 Men klager ikke! Håper dette blir spiren som sitter, og at vi endelig kan bli foreldre :Heartred

Jeg tror jeg konkluderer med kjemisk/skyggestreker... Prøvde et annet merke - jeg har brukt babyplan, nå kjøpte jeg metode, og den er blendahvit. Eller, når jeg myser og snur på den så ser jeg noe, men checker-appen finner ingenting. Jeg er på dag 29 av syklus idag, men aner ikke sykluslengd eller eggløsning.Vis vedlegget 449921
Jeg ser på denne og! Jeg vil helle mot kjemisk (om det ikke utvikler seg og blir sterkere?), for hadde det vært skygge hadde jo ikke den fulgt med mellom testene..?!

Nå kan jeg settes på gravid, selv om jeg ikke jubler heeelt enda. Dette er ganske villt!
Med minstemann hadde vi prøvd 1,5 år, med masse oppfølging og hormoner og gud vet hva. Og rett før vi skulle på ivf, sååå satt han:shy:OG jeg var nesten 4 år yngre!!!
Har hatt mensen EN gang, etter nesten 3 år pga amming, og så får vi det til helt på egenhånd. Helt villt fantastisk og magisk OG skummelt...4 barn liksom:hilarious::nailbiting::joyful::facepalm:
Herlig :gen014 4 barn er toppers, da er man vant med litt "kaos", så en fra eller til :hilarious::laughing002

Back
Topp