❤️ IKM Uke 49 ❤️

Oki, og da er det 16 dager siden siste samleie? (av betydning for eggløsning sådan). Da vil du jo få helt riktig svar nå heldigvis, sånn mtp å fortsette progesteron tilskuddet:)
Ja. Men er bekymret og blir så lei meg om jeg oppdager nå at det er enda en kjemisk. Har en del å forberede jobbmessig til i morgen å konsentrere meg om, så derfor venter jeg med den dårlige nyheten til i morgen.

Ja. Men er bekymret og blir så lei meg om jeg oppdager nå at det er enda en kjemisk. Har en del å forberede jobbmessig til i morgen å konsentrere meg om, så derfor venter jeg med den dårlige nyheten til i morgen.
Ja, det skjønner jeg. Du får ta det i ditt tempo :Heartred

Er det noen som vil på "gravid" jeg ikke har plukket opp? :Heartred
Du kan flytte meg til gravid :love017
IMG_1229.jpeg

Noen som kjenner til progesteron som kan svelges og brukes i graviditet? Jeg er lei av lutinius og cyclogest
Utrogestan er også vaginalkapsler, jeg har kun tatt den typen, og syns ikke de renner noe særlig. Vet ikke om andre som har prøvd flere typer mener noe om forskjellene. Vet ikke om noen som svelges.

Nix. Er jo litt sårt, men får prøve å være tålmodig så håper jeg at han snur på flisa om ikke sånn alt for lenge. Får henge her inne imens og heie frem gamle terminsøstre ;)
Det skjønner jeg :Heartred krysser fingrene for at det snart blir prøving og ny spire på dere!!

Har glemt å oppdatere her inne, men fikk EL senere enn jeg trodde så jeg hoppet over i IKM uke 50 :) Moro å se at det er positive tester her, gratulerer så mye og masse lykke til for de som fortsatt venter :love7

Var redd for det, at dette er enda en kjemisk. Ikke sterkere enn den på mandag, kanskje heller svakere? Babyplan skal vel gi bra nok styrke på tester, så denne svake på IKM eller dagen etter IKM sier vel sitt? Er det noe håp i det hele tatt? Mulig å få strek som ikke blir sterkere uten at det er kjemisk?? :confused:
Makesure fra mandag, babyplan fra nå i dag.

Vedlegg

• IMG_5226.jpeg
    IMG_5226.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 80
  • IMG_5195.jpeg
    IMG_5195.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 79
Var redd for det, at dette er enda en kjemisk. Ikke sterkere enn den på mandag, kanskje heller svakere? Babyplan skal vel gi bra nok styrke på tester, så denne svake på IKM eller dagen etter IKM sier vel sitt? Er det noe håp i det hele tatt? Mulig å få strek som ikke blir sterkere uten at det er kjemisk?? :confused:
Makesure fra mandag, babyplan fra nå i dag.
Er Makesure fra batch 053? De har veldig mye fargestoff.

Uansett tenker jeg fargestoff kan variere fra test til test og mellom ulike typer. Det var enorm forskjell på makesure (sterkere) og babyplan på meg, og samme med rfsu (svakere). Det beste er nok å ta en hcg-blodprøve og/eller vente og se :Heartred

Det skal ikke være enkelt, dette! Skulle jo helst vært en klar og tydelig strek. Vet du har prøvd lenge, stor klem til deg.

Back
Topp