Oki, og da er det 16 dager siden siste samleie? (av betydning for eggløsning sådan). Da vil du jo få helt riktig svar nå heldigvis, sånn mtp å fortsette progesteron tilskuddetTror jeg er 14DPO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki, og da er det 16 dager siden siste samleie? (av betydning for eggløsning sådan). Da vil du jo få helt riktig svar nå heldigvis, sånn mtp å fortsette progesteron tilskuddetTror jeg er 14DPO.
HerligNei, men jeg kan settes på gravid enn så lenge! Testene er positiv på tre ulike tester og jeg har ikm idag, men ingen tegn til mensen 10 dpo idag og dagens tester
Ja. Men er bekymret og blir så lei meg om jeg oppdager nå at det er enda en kjemisk. Har en del å forberede jobbmessig til i morgen å konsentrere meg om, så derfor venter jeg med den dårlige nyheten til i morgen.Oki, og da er det 16 dager siden siste samleie? (av betydning for eggløsning sådan). Da vil du jo få helt riktig svar nå heldigvis, sånn mtp å fortsette progesteron tilskuddet
Ja, det skjønner jeg. Du får ta det i ditt tempoJa. Men er bekymret og blir så lei meg om jeg oppdager nå at det er enda en kjemisk. Har en del å forberede jobbmessig til i morgen å konsentrere meg om, så derfor venter jeg med den dårlige nyheten til i morgen.
Du kan flytte meg til gravidEr det noen som vil på "gravid" jeg ikke har plukket opp?
Åå @Spiire gratulerer
Tusen takk er mannen mer med på prøving nå?Åå @Spiire gratulerer
Utrogestan er også vaginalkapsler, jeg har kun tatt den typen, og syns ikke de renner noe særlig. Vet ikke om andre som har prøvd flere typer mener noe om forskjellene. Vet ikke om noen som svelges.Noen som kjenner til progesteron som kan svelges og brukes i graviditet? Jeg er lei av lutinius og cyclogest
ja, ser fortsatt ut som i går. så tipper det er skygge eller syner tror ikke det gikk denne syklusen venter med å teste mer til mensen eventuelt ikke dukker opp, for regner med den kommerHar du testet mer i dag?
Nix. Er jo litt sårt, men får prøve å være tålmodig så håper jeg at han snur på flisa om ikke sånn alt for lenge. Får henge her inne imens og heie frem gamle terminsøstreTusen takk er mannen mer med på prøving nå?
Det skjønner jeg krysser fingrene for at det snart blir prøving og ny spire på dere!!Nix. Er jo litt sårt, men får prøve å være tålmodig så håper jeg at han snur på flisa om ikke sånn alt for lenge. Får henge her inne imens og heie frem gamle terminsøstre
Åh, herligDu kan flytte meg til gravid Vis vedlegget 449943
Enn så lenge er jeg gravid, så kan settes som detEr det noen som vil på "gravid" jeg ikke har plukket opp?
Så bra med oppdatering håper for deg i uke 50!Har glemt å oppdatere her inne, men fikk EL senere enn jeg trodde så jeg hoppet over i IKM uke 50 Moro å se at det er positive tester her, gratulerer så mye og masse lykke til for de som fortsatt venter
Er Makesure fra batch 053? De har veldig mye fargestoff.Var redd for det, at dette er enda en kjemisk. Ikke sterkere enn den på mandag, kanskje heller svakere? Babyplan skal vel gi bra nok styrke på tester, så denne svake på IKM eller dagen etter IKM sier vel sitt? Er det noe håp i det hele tatt? Mulig å få strek som ikke blir sterkere uten at det er kjemisk??
Makesure fra mandag, babyplan fra nå i dag.