❤️ IKM Uke 49 ❤️

Ser ut som det stiger :) 12 DPO i dag. Våget til og med å endre brukernavnet mitt fra Førstegangsept22 til Andregang2025:D
IMG_1236.jpeg

Er Makesure fra batch 053? De har veldig mye fargestoff.

Uansett tenker jeg fargestoff kan variere fra test til test og mellom ulike typer. Det var enorm forskjell på makesure (sterkere) og babyplan på meg, og samme med rfsu (svakere). Det beste er nok å ta en hcg-blodprøve og/eller vente og se :Heartred

Det skal ikke være enkelt, dette! Skulle jo helst vært en klar og tydelig strek. Vet du har prøvd lenge, stor klem til deg.
Nei, er dessverre ikke fra den batchen, men den som slutter på 32 som flere her sier har svak farge. Så kan kanskje ikke skylde på testene her for manglende stigning.

Jeg venter mensen i morgen egentlig, men var hos gyn og får eggløsning igjen nå?? Har noen opplevd det samme?

Nei, er dessverre ikke fra den batchen, men den som slutter på 32 som flere her sier har svak farge. Så kan kanskje ikke skylde på testene her for manglende stigning.
Synes fortsatt de var sterkere enn forrige måned, ikke at det er men trøst, men.. Har du pratet med gynekologen din nå?

Hva sa gynekologen da? Høres jo veldig rart ut! Kan det være en form for overstimulering?
Gynekologen sa bare det hendte en sjelden gang, men nei tror ikke det er overstimulering, for det var helt garantert en moden folikkel og ikke en cyste (jeg spurte). Men veldig merkelig uansett!

Synes fortsatt de var sterkere enn forrige måned, ikke at det er men trøst, men.. Har du pratet med gynekologen din nå?
Kanskje de er litt sterkere ja, men likevel svake. Tåpelig sikkert, men tok en til nå før leggetid. Viste seg at det var en av tidligtestene til babyplan, så det sier vel ikke like mye som den vanlige fra i dag tidlig? Får ikke oppfølging fra gynekolog, er ikke noe mer som kan gjøres egentlig.

Vedlegg

• IMG_5273.jpeg
    IMG_5273.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 50
Var redd for det, at dette er enda en kjemisk. Ikke sterkere enn den på mandag, kanskje heller svakere? Babyplan skal vel gi bra nok styrke på tester, så denne svake på IKM eller dagen etter IKM sier vel sitt? Er det noe håp i det hele tatt? Mulig å få strek som ikke blir sterkere uten at det er kjemisk?? :confused:
Makesure fra mandag, babyplan fra nå i dag.
Jeg hadde veldig svake streker i et par dager etter ikm, så jeg trodde også jeg hadde kjemisk (hadde kjemisk pp før denne som jeg ble gravid i, er 11+1 nå), jeg tok tester med mange forskjellige merker og alle fikk ulik styrke i streken, så jeg tror den eneste måten du kan se om det er sterkere eller svakere på er å ha to av samme merke med to dagers mellomrom mellom testene ( ikke makesure sine med dårlig fargestoff vel og merke)

Jeg hadde veldig svake streker i et par dager etter ikm, så jeg trodde også jeg hadde kjemisk (hadde kjemisk pp før denne som jeg ble gravid i, er 11+1 nå), jeg tok tester med mange forskjellige merker og alle fikk ulik styrke i streken, så jeg tror den eneste måten du kan se om det er sterkere eller svakere på er å ha to av samme merke med to dagers mellomrom mellom testene ( ikke makesure sine med dårlig fargestoff vel og merke)
Hvilken type test brukte du? Hadde du tydelig stigning på testene, eller stagnerte de noen dager? Så heldig du er at det gikk bra. :Heartred

Hvilken type test brukte du? Hadde du tydelig stigning på testene, eller stagnerte de noen dager? Så heldig du er at det gikk bra. :Heartred
Jeg brukte både clearblue stav (ikke de ultratidlige, mener det var det med rask deteksjon på 1 min), stavene fra normal, metode sine tidligtester og makesure sine (brukte først de med dårlig farge, så byttet jeg til en annen batch)

Tok meg faktisk 5 dager å få en "skikkelig" strek med clearblue rask deteksjonen. Ikm testen ser man nesten ikke streken på, fem dager senere er den veldig tydelig!
(Nevner bare clearbluen da det tok et par dager før jeg fikk tak i makesure med ordentlig farge på, og clearblue var den eneste jeg hadde fra ikm å sammenligne med, de andre ble tatt fra dag to og tre etter ikm)

Back
Topp