❤️ IKM Uke 49 ❤️

Teller ned til i morgen, første test ryker da.. da er jeg 9DPO. Hadde mye høyere temp enn jeg pleier i dag, kan dette være et positivt tegn? :p overanalyserer alt! føler meg helt fin, så tror ikke temphopp er pga. sykdom, bare så det er sagt :p
Har du testet i dag? :nailbiting: :D

Hei! Kommer inn i innspurten her.
Forventet mens om to dager. Har glodd meg ihjel på siste test som eg tok kl 17:00 og eg ser ein svak skygge etter lang over de 5 min, but still. Har lest meg ihjel på alle dåkkes symtomer her inne. Snakk om å bli crazy

Fikk positiv på digital cb tidligtest som viser streker etter dobbeldipping. Testet først så ventet jeg 4 timer og testet med samme pinne igjen‍♀️ denne fikk jeg «positiv» 8dpo.

Testet 3 ganger i dag og «skygge» på den siste. Komme garantert til å teste en gang til.

Hadde iui i danmark den 23/11 men litt usikker på dag for eggløsning da cb testen bare blinket den dagen og neste dag var det stengt så eg tok bare sjangsen. Ammer enda 2.mann så får ikke tatt medisiner.

Hatt masse symtomer. Symtomer som om tante rød kommer hver dag. Eller så er det kanskje de vanlige tr symtomene som er uteblitt denne gangen som gir litt håp.

Jeg hsr veldig mye halsbrann! Brennende følelse i korsryggen. Mye murring i livmora. Og kvalme som kommer i bølge. Og vanvittig insomnia:hilarious::wacky:
Tar du noe mot halsbrannen? Synes det er så plagsomt. Tidlig å få kvalme da! Håper det betyr at den går bort tilsvarende tidligere? :)

Jeg går på progesteronstøtte og østrogenplaster, så mange av symptomene kan være pga det, men i dag våkna jeg med skikkelig ømme pupper. Klarer ikke ha på BH :bag: Hadde også typisk implantasjonssmerter de to dagene etter innsettet, og har kjent litt sånn ilinger og strekkende følelse lysken og nedre del av magen. Trøtt hver kveld. Og har en skikkelig god, positiv, håpefull følelse som har vært der siden innsett. Testa positivt 10 dpo.
Så fint at det er en håpefull følelse denne gangen. Håper det er en terminspire som har begynt å gro. :) Jeg kjente noen stikninger på fredag, og så positiv test på mandag. Men har hatt så mange kjemiske at jeg regner med denne er det også.

Hvilke graviditetstester er best og teste med? Som man får kjøpt fysisk på apotek eller butikk, Har metode tester igjen, men jeg syns det tar så sinnsykt lang tid før de viser noe skikkelig og før strekene synes skikkelig, selvom det skal være tidlig tester

Hvilke graviditetstester er best og teste med? Som man får kjøpt fysisk på apotek eller butikk, Har metode tester igjen, men jeg syns det tar så sinnsykt lang tid før de viser noe skikkelig og før strekene synes skikkelig, selvom det skal være tidlig tester
Synes Makesure er gode tester, fås kjøpt bl.a. på Meny.

Vedlegg

• IMG_0012.jpeg
    IMG_0012.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 63
Tar du noe mot halsbrannen? Synes det er så plagsomt. Tidlig å få kvalme da! Håper det betyr at den går bort tilsvarende tidligere? :)
Tar ikke noe nei, men var veldig plaget med det forrige svangerskap også og da tygga jeg noe greier jeg ikke husker hva heter :wacky:

Galieve hetrr det!

Hei! Kommer inn i innspurten her.
Forventet mens om to dager. Har glodd meg ihjel på siste test som eg tok kl 17:00 og eg ser ein svak skygge etter lang over de 5 min, but still. Har lest meg ihjel på alle dåkkes symtomer her inne. Snakk om å bli crazy

Fikk positiv på digital cb tidligtest som viser streker etter dobbeldipping. Testet først så ventet jeg 4 timer og testet med samme pinne igjen‍♀️ denne fikk jeg «positiv» 8dpo.

Testet 3 ganger i dag og «skygge» på den siste. Komme garantert til å teste en gang til.

Hadde iui i danmark den 23/11 men litt usikker på dag for eggløsning da cb testen bare blinket den dagen og neste dag var det stengt så eg tok bare sjangsen. Ammer enda 2.mann så får ikke tatt medisiner.

Hatt masse symtomer. Symtomer som om tante rød kommer hver dag. Eller så er det kanskje de vanlige tr symtomene som er uteblitt denne gangen som gir litt håp.
Hva er iui? Spennende for deg! Skjønte ikke helt det med dobbeltdipping må jeg innrømme :bag::hilarious: Går det an? Å gjøre det? Blir resultatet rett da? Du får legge ut bilder etterhvert om du tester igjen i dag :D

Hva er iui? Spennende for deg! Skjønte ikke helt det med dobbeltdipping må jeg innrømme :bag::hilarious: Går det an? Å gjøre det? Blir resultatet rett da? Du får legge ut bilder etterhvert om du tester igjen i dag :D
Vanlig inseminering :)

Dobbeldippet: brukte samme test på to forskjellige tidspunkt. Går heilt sikket ikkje ann og resultatet er vel ikke gyldig men det va nå det eg gjor, haha.

Testet i kveld, ingen ting! Tror eg er 9dpo så får teste i morgen.

Back
Topp