❤️ IKM Uke 49 ❤️

IMG_6935.jpeg
Har en god følelse! 13 dpo i dag.

Fikk eggløsning på CD13 tror jeg, brukte eltester og tempet i tillegg. Sex ble kun på morgenen CD11 siden mannen skulle reise bort med jobben. Så ca to døgn fra sex til eggløsning, og jeg hadde ikke tenkt det kunne gå. Hadde kjemisk forrige syklus, og regner med denne også er det, så klarer ikke glede meg enda.
Takk, et så greit å se hvordan ting er når nav blir gravid! Du tar ikke test i dag?

Sniker meg inn fra sidelinja. Er 11 dpo her, fikk svak strek rundt lunsj. Klarte ikke la være å teste igjen kl. 15, og da var den negativ. Ser noen snakker om skyggestrek - hva betyr det? Var det det jeg hadde mest sannsynlig?
Ikke godt å si? Kan være det bare er veldig tidlig, og den kl. 15 var veldig utvannet urin? Skyggestreker hos meg har kommet etter tiden er ute. Eller at det ser ut som "opphopning" av fargestoff der det skal være strek. Men det kan bety starten på noe og!

Helt korrekt. Vi rekker en syklus med hjemmeprlving før det. Men begynner å forberede meg på å gi opp, det ser desverre ut til at dette ikke går vår vei...
Hadde dere hatt uttak osv før? Beklager om du har sagt det, jeg fikk bare med meg at dere skulle ha ute fra ikm gruppe :Heartred Synes du det er bedre å "ikke prøve" (og risikere å teste negativt) mens dere venter? Eller er feil og vanskelig uansett? :Heartred

Herlighet, klarte å fyre av en test idag, 7dpo :hilarious: har falt tilbake i gamle sporet med å teste så altfor tidlig. Men har endel menssmerter idag, var noe tidlig for det også :shy:

Vedlegg

• PXL_20241203_072531179.jpg
    PXL_20241203_072531179.jpg
    311,4 KB · Visninger: 48
Dagens negative 8dpo :playful: jeg «vet» forresten allerede at det ikke har gått veien. Har alltid kjent det på meg tidligere enn 8dpo :shy:
IMG_6516.jpeg

Har bestilt flere tester, men ikke kommet i posten enda. Tror nok dette er en kjemisk, men tester i morgen om testene kommer.
Åh, så dumt. Jeg fikk mine i posten i går, men kjøpte vel en dag før deg, så jeg fikk mail onsdag kl. 17 at de var sendt (men da skjedde der vel ikke blir for dagen etter). Synes forøvrig testen sin så annerledes ut enn sist!

Jeg tror nesten jeg tør å hviske noe! Uredigert bilde, tester fra søndag morgen/kveld, mandags ettermiddag og nå i dag tidlig. Aner ikke dpo, drøyer noen dager før jeg tar digital! Bildet er riktig nok uten for fristen på fem minutter, men den begynner jo å bli ganske tydelig :nailbiting: Vis vedlegget 449808
Tror forøvrig en digital slår ut her :love017

Min samboer ser ingenting, men jeg og min ville fantasi klarer å innbille meg verdens svakeste strek. Det er to forskjellige tester. Det er bare innbilning eller?:sorry:
1000010228.jpg
1000010225.jpg

Eller smerter relatert til festing? Det er det akkurat perfekt for :D
Alltids lov å håpe ;) men klaffer det ikke denne pp, så går det ganske fint. Skal på jentetur med bestevenninnen min til helga. Da er det jo koselig å kunne kose oss med litt godt i glasset, kanskje gå ut en tur, ta noen drinker og danse litt :happy: (jeg pleier å få tr 10 eller 11dpo, så får svaret ganske kjapt)

Back
Topp