Jeg ser strek!Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Men her trooor jeg kaaaanskje det er noe?
Eller?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek!Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Eller?!
Jeg kan se en svak strek!Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Eller?!
Ikke vanskelig å se den.Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Eller?!
Hvis du syns din er svak, så er i hvert fall min vi ligger vell helt likt også om jeg husker rett? Ikm 4.12Ikke vanskelig å se den.
Fikk eggløsning på CD13 tror jeg, brukte eltester og tempet i tillegg. Sex ble kun på morgenen CD11 siden mannen skulle reise bort med jobben. Så ca to døgn fra sex til eggløsning, og jeg hadde ikke tenkt det kunne gå. Hadde kjemisk forrige syklus, og regner med denne også er det, så klarer ikke glede meg enda.Dere som tester positivt - kan dere ta en "recap" om hvordan syklusen har vært? Når eggløsning, når sex i forhold til den osv?
Strekene synes i alle fall. Ja, IKM er 4.12 her også.Hvis du syns din er svak, så er i hvert fall min vi ligger vell helt likt også om jeg husker rett? Ikm 4.12
Ser noe!Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Eller?!
Vil vise deg min test på dpo 9 i fjor når jeg endelig ble gravid med lille frøken som kom i Januar i år. Innenfor tiden var det ingen strek, men lenge etterpå var det. Noen dager etterpå tok jeg en digital for jeg trodde ikke jeg var gravid før den viste meg detVis vedlegget 449722Jeg vet ikke om jeg ser noe her jeg, iallfall ikke sterkere enn i går. 9 DPO da, så veldig tidlig fortsatt
Spennende, takk for deling!! Min test viste ikke strek etter den var tørket. Så får se i morgen 10 DPO, håper den viser noe mer da om det er. Kjenner meg igjen - jeg trodde ikke på at jeg var gravid sist før jeg tok digitalVil vise deg min test på dpo 9 i fjor når jeg endelig ble gravid med lille frøken som kom i Januar i år. Innenfor tiden var det ingen strek, men lenge etterpå var det. Noen dager etterpå tok jeg en digital for jeg trodde ikke jeg var gravid før den viste meg det Vis vedlegget 449787Vis vedlegget 449788
Jeg, når jeg hadde kjemisk hadde antydning til strek på to ulike tester og masse symptomer 8 dpo, så ingenting videre og tr kom når den skulle Men det trenger ikke å bety at det er det som skjer med deg fortsatt veldig tidlig. Krysser fingre for at det er noe positivt på gangJeg er litt vel sent med i gruppa, men nå holder jeg på å drive meg selv litt til vanvidd, så tenkte å skrive litt og kanskje få noen erfaringer fra dere. Er 11 dpo med potensielt andre barn. I helgen fikk jeg skikkelig "gravidpupper" der det lakk væska ut av det ene brystet (ikke ammet siden mars) og jeg vet det høres litt galskap ut, men jeg tror jeg kjenner at livmoren er blitt hard (fra utsiden). Fortsatt er det bare negative testerSkal ha mensen på torsdag. Noen andre som har lekket "melk" også kom mensen?
Takk for svar! Er noen spennende par dager og tiden går ufattelig tregtJeg, når jeg hadde kjemisk hadde antydning til strek på to ulike tester og masse symptomer 8 dpo, så ingenting videre og tr kom når den skulle Men det trenger ikke å bety at det er det som skjer med deg fortsatt veldig tidlig. Krysser fingre for at det er noe positivt på gang
Helt korrekt. Vi rekker en syklus med hjemmeprlving før det. Men begynner å forberede meg på å gi opp, det ser desverre ut til at dette ikke går vår vei...Da var det nytt ivf forsøk nå er etter jul, husker jeg rett?
Kan være bare mer utvanna urin rundt 15 - prøv igjen i morgen? Håper du får strek daSniker meg inn fra sidelinja. Er 11 dpo her, fikk svak strek rundt lunsj. Klarte ikke la være å teste igjen kl. 15, og da var den negativ. Ser noen snakker om skyggestrek - hva betyr det? Var det det jeg hadde mest sannsynlig?
Lang syklus pga kjemisk forrige måned, er vel på syklusdag 36 nå tror jeg (?) eggløsning 24 nov, positiv eggløsningtest 23nov, hadde kun sex samme dag som positiv test på ettermiddagen, 8po idag, har hatt svak kvalme, økt luktesans, ømme pupper og mannen kommenterte at puppene mine er blitt enda større enn vanlig skimter svaaaak strek på test tatt på morgen urin, sterkere strek på ettermiddag idag, forrige syklus testet jeg ikke positivt før en uke etter jeg begynte og blø (helt tilfeldig at jeg tok en test)Dere som tester positivt - kan dere ta en "recap" om hvordan syklusen har vært? Når eggløsning, når sex i forhold til den osv?
Fantastisk!Dagens test, herregud! Tror det går veien nå?!Vis vedlegget 449800
Min graviditet er fryseforsøk/IVF, så har kanskje ikke så mye for seg, men har gått på østrogenplaster fra start av syklus, begynt på progesteron fem dager før innsett. Innsett av en femdagers blastocyst 25/11, Gonapeptyl-sprøyte 26/11 og så fortsetter jeg på progesteron og østrogen fram mot uke 10.Dere som tester positivt - kan dere ta en "recap" om hvordan syklusen har vært? Når eggløsning, når sex i forhold til den osv?