❤️ IKM Uke 49 ❤️

Teller ned til i morgen, første test ryker da.. da er jeg 9DPO. Hadde mye høyere temp enn jeg pleier i dag, kan dette være et positivt tegn? :p overanalyserer alt! føler meg helt fin, så tror ikke temphopp er pga. sykdom, bare så det er sagt :p

Tenk så herlig at det kun er litt som skal til :love017 spennende å se fortsettelsen! Vet du ikke liker å teste, men jeg tror det er eneste måten du finner ut om du skal fortsette på progesteronet etterhvert (jmf forrige syklus der du tok det ganske lenge) :Heartred
Ja, hater å teste. Men tror jeg prøver annenhver dag, er vel dobling ca hver 48 time. Brukte siste test i dag, men bestilte nytt sett med eltester og graviditetstester på torsdag.

Blenda i dag, 10 DPO, og spotting har begynt. Regner med mens kommer for fullt i morgen (på eksamensdag :arghh:)

Kan settes på TR.

Gratulerer alle gravide :love7

Testen i dag var egentlig helt lik som i går, glemte å ta bilde. Tar ny test etter jobb:angelic:
Fort gjort :laughing002 Men enn så lenge fortsatt gravid, det er jo fantastisk! Si ifra når du ønsker å flyttes til "gravid" (så kan man også flyttes om det skulle gå andre veien).

Ligge jo midt mellom uke 48 og 49 så la temp og test i uke 48 men kan legge her også.. Testen er blenda men den er jo vanlig make sure pega forsinket babyplan tester og testetrang som akutt meldte seg :laughing002
Vis vedlegget 449379Vis vedlegget 449380

Redigert: Ser nå at den 32 batchen til make sure visst er dårlig og det er den jeg kjøpte igår og bruker her…
Hvordan er ståa hos deg i dag?

Men tenk! I dag er vi "offesielt" i vår uke! Og Det har jo vært positivt for noen av dere som hadde IKM nå i starten av uka! Det lovet godt!

Er hjemme pga influensa i dag, tenkte å ta en test for å bekrefte at jeg ikke trenger å fortsette med progesteron. Men den er positiv! Er 12DPO tror jeg, så er vel for svak og dette er kanskje nok en kjemisk? Noen som vet om influensa og hosting kan bidra til å miste så tidlig i tillegg??:hungover:
Mange skreiv til meg at de ble gravide tross covid/forkjølelse/influensa. Jeg ble også det denne gangen. Hoster ennå, men føler meg ellers bra. Veldig viktig å holde feber nede, sa jordmor, feber kan påvirke tidlig graviditet, så ta Paracet :) God bedring og gratulerer!

Tror den er sterkere i dag faktisk?! :smiley-angelic001:Heartred Kan settes på gravid til det motsatte er bevist! Ingen tr heller:shy:
IMG_8286.jpeg

Der er jo noe der! Øverste fra i går morges, midten går kveld og nederste fra i ettermiddag. Bilde to er redigert for kontrast. Men kanskje svakere enn i går? Har ømme pupper og murringer, men ikke blødning annet enn bittelitt i går morgen. Er på dag 27 i syklus, men har sykluser på alt fra 30 til 40 dager. Har vart i 32 dager tre ganger i år, om så er jeg 9 dpo idag. Jeg vet ikke, dette er tortur :excited001 :banghead::arghh:
IMG_0626.jpeg
IMG_0626.jpeg

Der er jo noe der! Øverste fra i går morges, midten går kveld og nederste fra i ettermiddag. Bilde to er redigert for kontrast. Men kanskje svakere enn i går? Har ømme pupper og murringer, men ikke blødning annet enn bittelitt i går morgen. Er på dag 27 i syklus, men har sykluser på alt fra 30 til 40 dager. Har vart i 32 dager tre ganger i år, om så er jeg 9 dpo idag. Jeg vet ikke, dette er tortur :excited001 :banghead::arghh:Vis vedlegget 449771Vis vedlegget 449772
Ja ja ja! Ingen problemer med å se strekene her! Har du forsøkt en digital med uker?

Back
Topp