Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hater å teste. Men tror jeg prøver annenhver dag, er vel dobling ca hver 48 time. Brukte siste test i dag, men bestilte nytt sett med eltester og graviditetstester på torsdag.Tenk så herlig at det kun er litt som skal til spennende å se fortsettelsen! Vet du ikke liker å teste, men jeg tror det er eneste måten du finner ut om du skal fortsette på progesteronet etterhvert (jmf forrige syklus der du tok det ganske lenge)
Så kjedelig.. Og ekstra tungt på eksamensdagen. Lykke til med eksamen! Kommer du inn i Uke 52 gruppen med meg kanskje?Blenda i dag, 10 DPO, og spotting har begynt. Regner med mens kommer for fullt i morgen (på eksamensdag )
Kan settes på TR.
Gratulerer alle gravide
Fort gjort Men enn så lenge fortsatt gravid, det er jo fantastisk! Si ifra når du ønsker å flyttes til "gravid" (så kan man også flyttes om det skulle gå andre veien).Testen i dag var egentlig helt lik som i går, glemte å ta bilde. Tar ny test etter jobb
Hvordan er ståa hos deg i dag?Ligge jo midt mellom uke 48 og 49 så la temp og test i uke 48 men kan legge her også.. Testen er blenda men den er jo vanlig make sure pega forsinket babyplan tester og testetrang som akutt meldte seg
Vis vedlegget 449379Vis vedlegget 449380
Redigert: Ser nå at den 32 batchen til make sure visst er dårlig og det er den jeg kjøpte igår og bruker her…
Nei, jeg avventer, men testetøsa skriker! Håper å kunne vente til onsdag, men kjenner jeg meg rett ryker en test i ettermiddagSer den godt, ja! Har du tatt noen ny test i dag?
Mange skreiv til meg at de ble gravide tross covid/forkjølelse/influensa. Jeg ble også det denne gangen. Hoster ennå, men føler meg ellers bra. Veldig viktig å holde feber nede, sa jordmor, feber kan påvirke tidlig graviditet, så ta Paracet God bedring og gratulerer!Er hjemme pga influensa i dag, tenkte å ta en test for å bekrefte at jeg ikke trenger å fortsette med progesteron. Men den er positiv! Er 12DPO tror jeg, så er vel for svak og dette er kanskje nok en kjemisk? Noen som vet om influensa og hosting kan bidra til å miste så tidlig i tillegg??
Takk for det!Så kjedelig.. Og ekstra tungt på eksamensdagen. Lykke til med eksamen! Kommer du inn i Uke 52 gruppen med meg kanskje?
Jeg kan skimte en strek!Nå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Men her trooor jeg kaaaanskje det er noe?
Eller?!
Så flott strek! Absolutt babystrek detteTror den er sterkere i dag faktisk?! Kan settes på gravid til det motsatte er bevist! Ingen tr heller
Vis vedlegget 449768
Ja ja ja! Ingen problemer med å se strekene her! Har du forsøkt en digital med uker?Der er jo noe der! Øverste fra i går morges, midten går kveld og nederste fra i ettermiddag. Bilde to er redigert for kontrast. Men kanskje svakere enn i går? Har ømme pupper og murringer, men ikke blødning annet enn bittelitt i går morgen. Er på dag 27 i syklus, men har sykluser på alt fra 30 til 40 dager. Har vart i 32 dager tre ganger i år, om så er jeg 9 dpo idag. Jeg vet ikke, dette er tortur Vis vedlegget 449771Vis vedlegget 449772
Så spennende! Jeg ser jeg og! Synes den er litt vanskelig den der, men så lenge det har strek på annen og så er det nok rettTok ny test nå, klarte ikke vente til i morgen ser streken tydligere nå
Jeg ser hos deg ogNå har jeg vært sååå sikker på at det ikke gikk. Ikke testet til el, så har jo bare gått ut i fra standard el på dag 14. Så i følge det er jeg 12 dpo i dag.
Men her trooor jeg kaaaanskje det er noe?
Eller?!