❤️ IKM Uke 49 ❤️

Håper den sitter nå :Heartred et denne sterkere enn sist?
Ja håper det! Håper er at testene blir sterkere enn sist. Bruker ikke samme type tester nå så blir ikke riktig å sammenligne. Bruker babyplan tidlig nå og sist vanlig make sure:) må bare teste videre neste uke, ser nok fort om det blir som sist eller ikke tenker jeg :shy:

9dpo og veldig negativ :sorry:

Vedlegg

• IMG_0841.jpeg
    IMG_0841.jpeg
    791,6 KB · Visninger: 23
  • IMG_0840.jpeg
    IMG_0840.jpeg
    920,1 KB · Visninger: 22
  • IMG_0839.jpeg
    IMG_0839.jpeg
    648,1 KB · Visninger: 24
Babyplan er mye svakere

Vedlegg

• IMG_9979.jpeg
    IMG_9979.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 84
  • IMG_9984.jpeg
    IMG_9984.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 84
Snorkfrøken85 - 39 - B2 - PP2 - EL 19/11? - IKM 3/12?

Har pcos og uregelmessige sykluser, då datoene er bare anslag! Etter mye murring i livmora og ømme pupper dristet jeg meg til en test idag tidlig, og der var jammen meg noe. Veldig veldig svakt, så enten har eggløsning kommet senere enn jeg trodde (jeg baserer meg kun på eggløsningsslim for tiden da vi ikke prøver aktivt), eller så sitter denne i eggleder. Det blir spennende å se om den stiger, men jeg tør ikke skrike ut "gravid" helt enda! Jeg mistet i slutten av august, da var jeg ni uker på vei men utviklingen stoppet i uke 7, dette oppdaget vi på ultralyd. IMG_0617.jpegIMG_0617.jpeg

Bildet er redigert for kontrast, men man ser den relativt greit i virkeligheten! :nailbiting:

8dpo idag, føler jeg kan se en svaaaak strek på den når jeg ser på den in real life, men ser det ikke på bilde

Har en del murringer og svake kramper i livmor område så det kan no være både og, så spennende og se de neste dagene og om mensen kommer, jeg har kort lutealfase på 10 dager så håper bare at det er nok tid til at det får festet seg skikkelig og at vi eventuelt slipper en ny kjemisk denne måneden

Vedlegg

• IMG_5056.jpeg
    IMG_5056.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 70
12 dpo :Heartred
IMG_6932.jpeg

Ka fader. Jeg fikk mensen. Og startet på pillene. Har tatt pilla nå i 7 dager. Så tar jeg en test for gøy. Er dette en spøk.? Testen har ligga en time. Men ka fader. Er dette sant?

Vedlegg

• 20241202_091115.jpg
    20241202_091115.jpg
    1,6 MB · Visninger: 97
Testen i dag var egentlig helt lik som i går, glemte å ta bilde. Tar ny test etter jobb:angelic:

Testene mine blir svakere, så jeg tror det var ovitrelle som hang igjen :shy:
Hvor mange dpo er du nå? Husk at strimler kan variere i styrke og ikke er den beste måten å måle stigning på.

Er hjemme pga influensa i dag, tenkte å ta en test for å bekrefte at jeg ikke trenger å fortsette med progesteron. Men den er positiv! Er 12DPO tror jeg, så er vel for svak og dette er kanskje nok en kjemisk? Noen som vet om influensa og hosting kan bidra til å miste så tidlig i tillegg??:hungover:

Vedlegg

• IMG_5196.jpeg
    IMG_5196.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 98
Back
Topp