Jeg venter litt, er fortsatt redd det kan være ovitrelle-strek for min del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter litt, er fortsatt redd det kan være ovitrelle-strek for min del
Ja håper det! Håper er at testene blir sterkere enn sist. Bruker ikke samme type tester nå så blir ikke riktig å sammenligne. Bruker babyplan tidlig nå og sist vanlig make sure må bare teste videre neste uke, ser nok fort om det blir som sist eller ikke tenker jegHåper den sitter nå et denne sterkere enn sist?
Skal ta en ny test i morgen for å forsikre meg litt bedre først. Føler meg ikke sikker enda skjønner du
Hva mener du? Jeg ser strek?Jeg klarte visst ikke vente likevel.. en ikke overraskende negativ 8 DPO test
Vis vedlegget 449596
Jeg har tydeligvis et veldig dårlig streksyn Utrolig gøy at flere ser!! Blir spennende å teste på nytt i morgen tidligHva mener du? Jeg ser strek?
Da var det nytt ivf forsøk nå er etter jul, husker jeg rett?Jeg kan settes på TR - murringene har begynt.
Syns jeg ser en svak strek?Jeg klarte visst ikke vente likevel.. en ikke overraskende negativ 8 DPO test
Vis vedlegget 449596
Hvor mange dpo er du nå? Husk at strimler kan variere i styrke og ikke er den beste måten å måle stigning på.Testene mine blir svakere, så jeg tror det var ovitrelle som hang igjen