❤️ IKM Uke 49 ❤️

Men det er vel fortsatt 10 dager etter sprøyten kom inn i systemet? 8 DPO blir jo bare i teorien, siden man tenker eggløsning dager etter, og 1 DPO etter det igjen. Det er jo ti dager uten sprøyte i alle fall - vet ikke hvordan de som tester den ut av systemet gjør det? Har trodd de tenkte dag 1 som dagen etter sprøyten, men mulig det er feil :hilarious:
Jeg har regnet at eggløsning kom 2 døgn etter sprøyten, men det vet jeg jo ikke. Jeg tok sprøyten forrige onsdag, og tenker da at forrige torsdag var 1 dag etter :love017 har testet den ut av systemet tidligere, men da har den vært svakere «i dag» enn den er nå (selvom den har sittet i lenge på meg!)

Men det er vel fortsatt 10 dager etter sprøyten kom inn i systemet? 8 DPO blir jo bare i teorien, siden man tenker eggløsning dager etter, og 1 DPO etter det igjen. Det er jo ti dager uten sprøyte i alle fall - vet ikke hvordan de som tester den ut av systemet gjør det? Har trodd de tenkte dag 1 som dagen etter sprøyten, men mulig det er feil :hilarious:
I IVF verden så tenker man at eggløsning skjer to dager etter ovitrielle, så blir riktig at hun er 8 dpo i dag :)

Nei men skjønner du tenkte det, for er jo 10 dager siden ovitrelle! Okei, da tester jeg kanskje, men får ha i bakhodet og det kanskje er samme styrke:love017
Husk at den kan også bli svakere før den blir sterkere, for hvis det nå er litt hcg og litt ovitrielle-hcg så blir testen såpass sterk, i morgen kan ovitrielle-hcg være borte, men hcg ikke steget nok enda. Så den kan også bli svakere før sterkere, spes i kveld tenker jeg :)

Husk at den kan også bli svakere før den blir sterkere, for hvis det nå er litt hcg og litt ovitrielle-hcg så blir testen såpass sterk, i morgen kan ovitrielle-hcg være borte, men hcg ikke steget nok enda. Så den kan også bli svakere før sterkere, spes i kveld tenker jeg :)
Skjønner, takk!! Hva tror du det er? Tror du det er ovitrelle bare, eller en kombo? Jeg er så spent av jeg nesten svimer av

Skjønner, takk!! Hva tror du det er? Tror du det er ovitrelle bare, eller en kombo? Jeg er så spent av jeg nesten svimer av
Tror det er en kombo :)
Dette var mine denne gangen jeg ble gravid, de er tørkede, men du ser det litt.

Vedlegg

• IMG_4363.png
    IMG_4363.png
    3,1 MB · Visninger: 76
Dette er thriller altså! Krysser armer og bein :D

(ja, mente mer om man prater om 8 dager etter sprøyta, eller 8 dpo når man tester ut sprøyta med tester :)).

Det er bra om den er lik! Ville tenkt svakere om det bare var ovitrielle. Blir sykt spennende i morgen tidlig!!!
Den nyligste er tydelig svakere nå når jeg ser de tørre. Da senker jeg håpet litt

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 49
Den nyligste er tydelig svakere nå når jeg ser de tørre. Da senker jeg håpet litt
Ja okei, men likevel så støtter det hypotesen om kombo. Så da krysser vi fingrene for sterkere i morgen. Pluss at jeg har flere ganger tatt to strimler i samme urin og fått to forskjellige streker, i starten er styrken på strekene også så avhengig av fargestoff i testen, urinkonsentrasjon etc. Vil bare si igjen at jeg synes den fra i dag tidlig er litt vel sterk til å bare være ovitrielle, selv på 8 dpo.

Ja okei, men likevel så støtter det hypotesen om kombo. Så da krysser vi fingrene for sterkere i morgen. Pluss at jeg har flere ganger tatt to strimler i samme urin og fått to forskjellige streker, i starten er styrken på strekene også så avhengig av fargestoff i testen, urinkonsentrasjon etc. Vil bare si igjen at jeg synes den fra i dag tidlig er litt vel sterk til å bare være ovitrielle, selv på 8 dpo.
Okei takk for svar :Heartred Jeg håper virkelig du har rett!!!

11dpo IMG_6922.jpeg
Måtte den sitte denne gangen! Etter tre SA og en MA, er jeg likevel forsiktig optimist når jeg ser de to strekene, men realisten i meg lurer i skyggene og prøver å psyke meg ned. Akkurat nå sparker jeg realisten i skinnleggen og prøver å glede meg og håpe. Tenk om vi endelig klarer å få barn!

In other news: Samboeren har fått noro-virus (ikke moro-virus, som stavekontrollen foreslo). Håper jeg ikke blir smitta, men det spørs…

Gratulerer så mye @1984håp , krysser fingrene for dere :nailbiting: :joyful::dummy1::dummy::happy093

Tempen min er gått noe ned i dag å jeg syns testene ser helt negative ut.. føler de er så negative at jeg ser ekstra hvitt der hvor streken skulle vært :scared001 Men checker appen mener jo selvfølgelig i dag at nå er det synlige streker… sjekket med de fra i går å der sier den nei.. forstår ingenting men tror løpet er kjørt.. Skal være 13 dpo i dag så det hadde vell vist nå dersom det var noe…
IMG_0337.jpeg
IMG_0339.png

IMG_0340.png

Jeg ser ingenting…

Back
Topp