❤️ IKM Uke 49 ❤️

Havner i august❤️ Menstermin to dager før frøkna mi har bursdag, og hun kom dagen etter termin. Så er gravid med én dag forskjell fra for to år siden:hilarious:

Håper du kommer over til termingruppe etter hvert du også - selv om vi ikke havner i samme gruppe❤️
Haha! Husker du sa du kanskje skulle hoppe over den mnd. men, er glad du ikke gjorde det og fikk dere et ligg så det endelig ble en baby. Er så glad på dine vegne :love7 Jeg har brukt Letrozol denne mnd, så håper det vil klaffe snart.

Haha! Husker du sa du kanskje skulle hoppe over den mnd. men, er glad du ikke gjorde det og fikk dere et ligg så det endelig ble en baby. Er så glad på dine vegne :love7 Jeg har brukt Letrozol denne mnd, så håper det vil klaffe snart.
Tusen takk❤️ Jaa, det var virkelig livet som bestemte for oss føler jeg. Ikke superglad for at terminen er rett rundt hennes bursdag, men det ordner seg nok❤️

Ååh, så spennende! Når skal du teste?

Tusen takk❤️ Jaa, det var virkelig livet som bestemte for oss føler jeg. Ikke superglad for at terminen er rett rundt hennes bursdag, men det ordner seg nok❤️

Ååh, så spennende! Når skal du teste?
Nei, men som jeg tenker det skjer når det skjer og da er det en menning med det :love7 Er 5 DPO i dag. Så du kjenner meg, tar vel en test i morgen :laughing001 Til og med lyst til dag! Men, har litt mere selvkontroll nå.. Tenker sjansen er så liten pga vi lå søndag kveld og jeg fikk eggløsning tidlig på tirsdag. Han har vært syk også har det vært fullt hus så sjansen for alene tid har vært minimal

Nei, men som jeg tenker det skjer når det skjer og da er det en menning med det :love7 Er 5 DPO i dag. Så du kjenner meg, tar vel en test i morgen :laughing001 Til og med lyst til dag! Men, har litt mere selvkontroll nå.. Tenker sjansen er så liten pga vi lå søndag kveld og jeg fikk eggløsning tidlig på tirsdag. Han har vært syk også har det vært fullt hus så sjansen for alene tid har vært minimal
Jeg er sååå spent på testen!!! Hadde lett sprukket i morgen selv :laughing002 Og én gang er alt som skal til:happy093.

Ja jeg er helt enig! Det skjer når det er meningen :love017

Haha, ja da får vi se hva det blir til i morgen. Helt sikkert blenda. Denne gangen testet jeg helg negativt 11 dpo, og var tydeligvis gravid. I tillegg hadde vi bare en kveld vi også. Så det er fullt mulig!

Jeg er sååå spent på testen!!! Hadde lett sprukket i morgen selv :laughing002 Og én gang er alt som skal til:happy093.
Haha! Jaaaa, føler denne mnd er ekstra spesiell egentlig. Bare synd vi ikke fikk lagt mere aksjer. Klarer liksom ikke å legge i fra meg den negative tanken! :laughing002 :wtf:
Må ta test i morgen(også, ja jeg tok en i dag) :laughing001

Jeg kan settes på som gravid i stedet. Var visst full klaff den måneden vi absolutt ikke prøvde, og tror vi hadde oss én gang på de 10 dagene rundt EL. Hadde negativ test 11 dpo (men ingen symptomer så sjekket bare for nysgjerrighetens skyld), og fikk «mensen» 8. desember. Det var dog fire dager for tidlig, men varte i 7 dager, så tenkte ikke noe mer over det. Tok en test i går da jeg blant annet var kvalm på fredag, og hadde et innfall at jeg burde teste. Den var knall-lilla!

Så ble en liten romjulsgave på oss i hus❤️

Ellers, for de som lurer, så har jeg og mannen fått snakka ordentlig ut og hatt flere runder med gode samtaler. Han har bestemt seg for at vi ikke kan gi oss nå, og er villig til å prøve ut parterapi. Etter dette har vi bare hatt den fineste desember-måneden og julen sammen❤️

I morgen fyller han 30-år, og skal få en veldig positiv graviditetstest som gave❤️❤️
Wow så fint! Gratulerer så mye! :love7

Back
Topp