❤️ IKM Uke 49 ❤️

O

Ojj, det var da veldig sent? Kanskje de sneik seg inn et entall for mye fra dem? :knegg: Men så spennende da!! Jeg kan lite om ivf, men tar du noen medisiner som kan slå ut opp hcg urin test?
Nei, noen ganger gjør man det i IVF, men ikke denne gangen for min del. Og så er det bare vanlig med sein test på klinikken jeg hører til, tror det er for å utelukke kjemisk. Pluss at jeg har hørt at det kan ta litt lenger tid før embryo fester seg på fryseforsøk. Men teste hjemme kan jeg jo gjøre når som helst :-) Er 9 dpo i dag :)

9dpo, og vanvittig kvalm. Har ligget våken siden 22 og får IKKE sove! Kjennes ut som det brenner i korsryggen, veldig murringer i livmora og kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden. Det MÅ jo være noe?!?
Men SÅÅ tidlig?
Har 3 barn og har aldri kjent ting så tidlig før. :facepalm::hilarious::wideyed:
Enten det, eller så har en av de tre barna dratt med seg omgangssyke? :knegg: :bag:

Skal du teste i dag? :D

Nei, noen ganger gjør man det i IVF, men ikke denne gangen for min del. Og så er det bare vanlig med sein test på klinikken jeg hører til, tror det er for å utelukke kjemisk. Pluss at jeg har hørt at det kan ta litt lenger tid før embryo fester seg på fryseforsøk. Men teste hjemme kan jeg jo gjøre når som helst :-) Er 9 dpo i dag :)
Så spennende, håper ekstra for deg!!

Jeg ser det ikke - gjør dere?

Er kun 7 DPO

IMG_0824.png
IMG_0821.jpeg
IMG_0822.jpeg
IMG_0820.jpeg

Jeg ser en helt hvit strek der det skal komme farge hvis positiv test. 7 dpo er supertidlig, så det er masse håp for at streken får farge i løpet av de neste dagene :happy:
Sikkert den chat gpt har slått ut på! Og leste et annet sted her at den overhode ikke var til å stole på når det kom til tolkning av test :hilarious:

Testet ikke positivt før 10/11 dpo sist gang, så tipper jeg må vente såpass denne gangen også!:shy:

Jeg er invitert i bursdagsfest i dag, så tenkte å ta en test bare sånn i tilfelle den skulle slå ut. Har lyst til å ta meg et par enheter, men så klart ikke dersom den skulle vist seg å bli positiv!

Jeg husker ikke hvilke symptomer jeg først fikk forrige gang og hvor tidlig de kom, så kikket litt i mine første innlegg her - babyforum funker litt som en dagbok :shy:. Er det rart jeg syns det var koselig og håper å snart få oppleve igjen? Første trimester var jo grusomt, jeg husker det og :hilarious:

Det du klar til å teste snart kanskje? :D
Testet med babyplan tidlig i går morges og i dag… helt hvite:arghh: 11 dpi i dag, vet ikke om jeg tør håpe mer denne syklusen. Skikkelig dilemma i dag, blitt bedt på drink-kveld med to gode venninner i dag… og vil gjerne ta et par glass vin om jeg faktisk ikke er gravid… men nå synes jeg det er supervanskelig å bestemme meg for om jeg skal «akseptere» at jeg sannsynligvis ikke er gravid… hva ville dere andre gjort?

Testet med babyplan tidlig i går morges og i dag… helt hvite:arghh: 11 dpi i dag, vet ikke om jeg tør håpe mer denne syklusen. Skikkelig dilemma i dag, blitt bedt på drink-kveld med to gode venninner i dag… og vil gjerne ta et par glass vin om jeg faktisk ikke er gravid… men nå synes jeg det er supervanskelig å bestemme meg for om jeg skal «akseptere» at jeg sannsynligvis ikke er gravid… hva ville dere andre gjort?
Tja, husker ikke i farta hvor lenge du har prøvd? Men jeg synes det er litt kjipt å tilpasse så mye etter så lang tid med prøving. Om jeg skal redusere alt halvparten av måneden, og kanskje til ingen nytte. Men dette må du nesten lenge på selv :Heartred

Jeg husker ikke hvilke symptomer jeg først fikk forrige gang og hvor tidlig de kom, så kikket litt i mine første innlegg her - babyforum funker litt som en dagbok :shy:. Er det rart jeg syns det var koselig og håper å snart få oppleve igjen? Første trimester var jo grusomt, jeg husker det og :hilarious:
Ja, er litt både og hehe. Eneste symptomer jeg husker fra sist er at jeg følte jeg måtte mer på do husker jeg.

Tja, husker ikke i farta hvor lenge du har prøvd? Men jeg synes det er litt kjipt å tilpasse så mye etter så lang tid med prøving. Om jeg skal redusere alt halvparten av måneden, og kanskje til ingen nytte. Men dette må du nesten lenge på selv :Heartred
Takk for svar :) prøvd siden august. I sorg hver mnd det ikke er positiv… med første svangerskap satt det på første pp… så har krevd litt å klare å akseptere at det ikke gikk like lett nå… jeg kjenner veldig på at jeg ikke ønsker at det skal bli lengre og lengre mellom barn 1 og 2… barn 1 er nå 3,5 år, og hun ønsker seg søsken og prater om det ofte… alle vennene hennes i bhg driver og får søsken for tiden…

Ja, er litt både og hehe. Eneste symptomer jeg husker fra sist er at jeg følte jeg måtte mer på do husker jeg.
Oi, så deilig da!! Det var så vanskelig å fungere på jobb med trøttheten, husker jeg satt med en tom kaffekopp og latet som jeg drakk hver gang jeg måtte gjespe - som var hele tiden. Var enklere da med hjemmekontor, det blir nok vanskeligere å skjule nå på fysisk kontor :hilarious: Men verst var så klart kvalmen som varte fra uke 7-18 døgnet rundt. Verdt er det så klart :Heartred

Oi, så deilig da!! Det var så vanskelig å fungere på jobb med trøttheten, husker jeg satt med en tom kaffekopp og latet som jeg drakk hver gang jeg måtte gjespe - som var hele tiden. Var enklere da med hjemmekontor, det blir nok vanskeligere å skjule nå på fysisk kontor :hilarious: Men verst var så klart kvalmen som varte fra uke 7-18 døgnet rundt. Verdt er det så klart :Heartred
Åja, selvsagt litt lengre ut kom det mer. Tenkte på sånn akkurat rundt man fant det ut :hilarious: Det andre der hadde jeg og :Heartred Heldigvis gikk det over hos meg som hos de fleste, etter uke 12. Synes så synd på de som har den kvalmem igjennom hele svangerskapet :depressed:

Back
Topp