❤️ IKM Uke 49 ❤️

Kanskje eggløsningen kommer nååå? Da må dere sexe litt sånn i tilfelle :laughing002 synes kanskje dagens test var litt sterkere enn i går? Hadde ikke hengt meg oppi tallene til premom.
Ja, kanskje den akkurat har vært!:love2 Nå er jeg lei av å vente på den eggløsningen altså…

Får du eggløsningsslim etterpå? Jeg får det en uke før, sexe i tilfelle? :laughing002 :love017:knegg::bag:
Ja, men årh kroppen styrer sånn de siste dagene. Vært skikkelig utmattet og hormonell. Kjøpte meg nye dongeri bukser, altså - de lukter fælt. Vaska de og lukter sånn fabrikk eller noe. Syyyk luktesans om dagen. Hatt dager med migrene og vært såå tiltaksløs. Vært bedre i går og i dag. Men har enda den uggene følelsen i kroppen av utmattelse. Vill bare være ferdig med den teite eggløsningen og komme inn i dpo land. Tok oss en runde nå i tilfelle :Heartpink

Ja, men årh kroppen styrer sånn de siste dagene. Vært skikkelig utmattet og hormonell. Kjøpte meg nye dongeri bukser, altså - de lukter fælt. Vaska de og lukter sånn fabrikk eller noe. Syyyk luktesans om dagen. Hatt dager med migrene og vært såå tiltaksløs. Vært bedre i går og i dag. Men har enda den uggene følelsen i kroppen av utmattelse. Vill bare være ferdig med den teite eggløsningen og komme inn i dpo land. Tok oss en runde nå i tilfelle :Heartpink
Så om det blir baby av i dag så føler jeg jeg laget den litt jeg og #maskråke :laughing002

Blir spennende å se! Håper du kommer deg videre til neste steg, enten det er eggløsning eller sterkere tester!

Her kommer mensen straks, charten har gått nedover er stund nå, så bare å vente på blod.. Kjedelig.

Screenshot_20241127_064226_FF App.jpg

Åja, skjønner. Får du progesteron siden du har kort lutealfase, eller trenger du ikke det?
Nei, enn så lenge ikke. Skal prøve å få time hos en offentlig gynekolog, men det et jo lang ventetid. Så får bare se.. Har ringt den private gynekologen jeg var hos forrige måned nå, hun skulle ringe opp. Høre om hun kunne være interessert i å skrive en resept på det (sikkert ikke gratis, men da slipper jeg vente på å prøve DET i allefall). Hun var ikke så interessert i noe når jeg var der, så jeg hadde egg igjen, og ingen polypper. Og at det ikke var vits å ta noen prøver siden vi uansett ikke var kandidater for ivf. Men hadde lyst å prøve progesteron om det gikk? Det er vel i grunnen harmløst?

Nei, enn så lenge ikke. Skal prøve å få time hos en offentlig gynekolog, men det et jo lang ventetid. Så får bare se.. Har ringt den private gynekologen jeg var hos forrige måned nå, hun skulle ringe opp. Høre om hun kunne være interessert i å skrive en resept på det (sikkert ikke gratis, men da slipper jeg vente på å prøve DET i allefall). Hun var ikke så interessert i noe når jeg var der, så jeg hadde egg igjen, og ingen polypper. Og at det ikke var vits å ta noen prøver siden vi uansett ikke var kandidater for ivf. Men hadde lyst å prøve progesteron om det gikk? Det er vel i grunnen harmløst?
Ja, det skader i alle fall ikke, som en gynekolog sa til meg. Jeg har brukt det noen sykluser, uten at jeg vet om jeg egentlig trenger det. Har ikke hindret de kjemiske i alle fall.

Pratet med gynekologen om progesteron og lutealfase, skrev i det dagboka, så kan dere lese om det var av interesse. Nå skal jeg logge av litt og pakke inn julegaver, håpe humøret kommer seg litt :knegg: :sorry: :Heartpink

Var lutealfasen din normal? Hvordan ligger du an i løypa nå?
Ja, helt normal lutealfase. Stort sett alltid 14 dager. Hadde mye blødninger i juni/juli 2022, som endte i SA i uke 8. Angrer på at jeg ikke insisterte på progesteronstøtte da, men kanskje det ikke ville hjulpet.

Er 7DPO i dag tror jeg, men ble kun aksjelegging to dager før eggløsning, så har ikke troa denne syklusen.

Her er bbt chart og den første testen denne syklusen:
IMG_0283.jpeg
IMG_0281.jpeg

Helt blenda test, fant ikke tidligtestene til make sure så dette er de vanlige.. Babyplan som jeg bestilte eg enda ikke komt grunnet black friday :rolleyes:

Back
Topp