Hurra for positivtJeg fikk et ton med slim i går og fikk positiv i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for positivtJeg fikk et ton med slim i går og fikk positiv i dag
Ja, kanskje den akkurat har vært! Nå er jeg lei av å vente på den eggløsningen altså…Kanskje eggløsningen kommer nååå? Da må dere sexe litt sånn i tilfelle synes kanskje dagens test var litt sterkere enn i går? Hadde ikke hengt meg oppi tallene til premom.
Får du eggløsningsslim etterpå? Jeg får det en uke før, sexe i tilfelle?Ja, kanskje den akkurat har vært! Nå er jeg lei av å vente på den eggløsningen altså…
Ja, men årh kroppen styrer sånn de siste dagene. Vært skikkelig utmattet og hormonell. Kjøpte meg nye dongeri bukser, altså - de lukter fælt. Vaska de og lukter sånn fabrikk eller noe. Syyyk luktesans om dagen. Hatt dager med migrene og vært såå tiltaksløs. Vært bedre i går og i dag. Men har enda den uggene følelsen i kroppen av utmattelse. Vill bare være ferdig med den teite eggløsningen og komme inn i dpo land. Tok oss en runde nå i tilfelleFår du eggløsningsslim etterpå? Jeg får det en uke før, sexe i tilfelle?
Så om det blir baby av i dag så føler jeg jeg laget den litt jeg og #maskråkeJa, men årh kroppen styrer sånn de siste dagene. Vært skikkelig utmattet og hormonell. Kjøpte meg nye dongeri bukser, altså - de lukter fælt. Vaska de og lukter sånn fabrikk eller noe. Syyyk luktesans om dagen. Hatt dager med migrene og vært såå tiltaksløs. Vært bedre i går og i dag. Men har enda den uggene følelsen i kroppen av utmattelse. Vill bare være ferdig med den teite eggløsningen og komme inn i dpo land. Tok oss en runde nå i tilfelle
Velkommen til deg!stjerna80 - 44 år - b2 - pp18 - el 20.11 - IKM 4.12.
Er ikke det veldig tidlig med tempdropp? Kanskje det er festedipp?Her kommer mensen straks, charten har gått nedover er stund nå, så bare å vente på blod.. Kjedelig.
Vis vedlegget 449262
Nei, jeg har kort lutealfase, så mensen er ventet i kveld eller i morgen tidlig. Så "right on time" for meg.Er ikke det veldig tidlig med tempdropp? Kanskje det er festedipp?
Åja, skjønner. Får du progesteron siden du har kort lutealfase, eller trenger du ikke det?Nei, jeg har kort lutealfase, så mensen er ventet i kveld eller i morgen tidlig. Så "right on time" for meg.
Nei, enn så lenge ikke. Skal prøve å få time hos en offentlig gynekolog, men det et jo lang ventetid. Så får bare se.. Har ringt den private gynekologen jeg var hos forrige måned nå, hun skulle ringe opp. Høre om hun kunne være interessert i å skrive en resept på det (sikkert ikke gratis, men da slipper jeg vente på å prøve DET i allefall). Hun var ikke så interessert i noe når jeg var der, så jeg hadde egg igjen, og ingen polypper. Og at det ikke var vits å ta noen prøver siden vi uansett ikke var kandidater for ivf. Men hadde lyst å prøve progesteron om det gikk? Det er vel i grunnen harmløst?Åja, skjønner. Får du progesteron siden du har kort lutealfase, eller trenger du ikke det?
Ja, det skader i alle fall ikke, som en gynekolog sa til meg. Jeg har brukt det noen sykluser, uten at jeg vet om jeg egentlig trenger det. Har ikke hindret de kjemiske i alle fall.Nei, enn så lenge ikke. Skal prøve å få time hos en offentlig gynekolog, men det et jo lang ventetid. Så får bare se.. Har ringt den private gynekologen jeg var hos forrige måned nå, hun skulle ringe opp. Høre om hun kunne være interessert i å skrive en resept på det (sikkert ikke gratis, men da slipper jeg vente på å prøve DET i allefall). Hun var ikke så interessert i noe når jeg var der, så jeg hadde egg igjen, og ingen polypper. Og at det ikke var vits å ta noen prøver siden vi uansett ikke var kandidater for ivf. Men hadde lyst å prøve progesteron om det gikk? Det er vel i grunnen harmløst?
Var lutealfasen din normal? Hvordan ligger du an i løypa nå?Ja, det skader i alle fall ikke, som en gynekolog sa til meg. Jeg har brukt det noen sykluser, uten at jeg vet om jeg egentlig trenger det. Har ikke hindret de kjemiske i alle fall.
Ja, helt normal lutealfase. Stort sett alltid 14 dager. Hadde mye blødninger i juni/juli 2022, som endte i SA i uke 8. Angrer på at jeg ikke insisterte på progesteronstøtte da, men kanskje det ikke ville hjulpet.Var lutealfasen din normal? Hvordan ligger du an i løypa nå?
Og der kom mensen, kjenner lusa på gangen nåHer kommer mensen straks, charten har gått nedover er stund nå, så bare å vente på blod.. Kjedelig.
Vis vedlegget 449262