❤️ IKM Uke 49 ❤️

AnneS - 35 - b3 - pp1 (etter laparoskopi) - el 26/11 - ikm 07/12.
(Har fått positiv eltest idag)

Lang historie kort: prøvde fra juni 2023 til januar 2024, da jeg var på hydrosonografi hos gyn og hun kanskje trodde egglederne var tette da hun ikke fikk skylt gjennom. Ble henvist laparoskopi mtp mistanke om endo, fikk den utført i begynnelsen av november. Viste seg at de ikke er tette, og ble tatt vevsprøve ifht endo. Så da gir vi prøvingen noen forsøk til :p

AnneS - 35 - b3 - pp1 (etter laparoskopi) - el 26/11 - ikm 07/12.
(Har fått positiv eltest idag)

Lang historie kort: prøvde fra juni 2023 til januar 2024, da jeg var på hydrosonografi hos gyn og hun kanskje trodde egglederne var tette da hun ikke fikk skylt gjennom. Ble henvist laparoskopi mtp mistanke om endo, fikk den utført i begynnelsen av november. Viste seg at de ikke er tette, og ble tatt vevsprøve ifht endo. Så da gir vi prøvingen noen forsøk til
Hei på deg :D Venter du enda på svaret på endo-prøven? Ja, det er jo enda November, så det tar vel ikke så kort tid. Jeg var i en annen måned nå jeg * Surrete* :laughing002

Hei på deg :D Venter du enda på svaret på endo-prøven? Ja, det er jo enda November, så det tar vel ikke så kort tid. Jeg var i en annen måned nå jeg * Surrete* :laughing002
Ja, skulle få svaret om 8uker, opererte 7.nov :p ting tar tid, men det positive er at de ikke fant særlig klare tegn på det, så da kan jeg ikke være så veldig påvirket :)
Men kjekt å vite om jeg har det, mtp at datteren min og at det er arvelig :)

Slenger meg inn her sammen med dere

Trima-27-B2- PP2 (SA pp1) - EL 24.11 - IKM 04.12

Føler den er sterkere?
1732536345271.jpeg

Ja, men fortsatt veldig svak. Har du noe ide om eggløsning?
Kan hende jeg er ca 9 dpo utifra temp og tegn. Men tempen økte ikke noe særlig så aner ikke. Kan hende jeg snart får mensen også. Føler på kroppen at jeg enten er gravid eller at det er mensen som er rett rundt hjørnet.

Kan hende jeg er ca 9 dpo utifra temp og tegn. Men tempen økte ikke noe særlig så aner ikke. Kan hende jeg snart får mensen også. Føler på kroppen at jeg enten er gravid eller at det er mensen som er rett rundt hjørnet.
Ah okei, 9dpo forklarer jo i stor grad en svak strek! Trodde du var mye lengre fordi jeg trodde du snakket om at du burde ha fått mens.
Hvis du er gravid øker nok styrken raskt på nå! Tatt flere i dag?

Utålmodig allerede jeg, 2 DPO :hilarious: så på bilder fra forrige graviditet, og tok da første test 11 DPO. Den var ganske tydelig, så tipper jeg kan teste 10, kaanskje 9 DPO? Fikk også 2-3 uker digital 14 DPO.

Utålmodig allerede jeg, 2 DPO :hilarious: så på bilder fra forrige graviditet, og tok da første test 11 DPO. Den var ganske tydelig, så tipper jeg kan teste 10, kaanskje 9 DPO? Fikk også 2-3 uker digital 14 DPO.
Jeg har alltid fått svakt positiv de gangene jeg har vært gravid, på 9 DPO - så det er ikke usannsynlig :)

Dagene går altså såå sakte i DPO-land :dead: Og jeg har absolutt null tro på at det gikk, så nå gleder jeg meg bare til neste EL!
Da regner jeg med DPO-land går litt raskere, for da er det midt i jula :shy:

Også er det litt kjipt nå, for jeg er invitert i bursdagsfest til fredag, og da er jeg 7 DPO. Om jeg er gravid, så tviler jeg på at jeg tester positivt allerede da, men samtidig så vil jeg være forsiktig med alkoholinntaket i tilfelle det klaffet. :shifty: Men det blir en sårt etterlengtet Oslo-tur for å dra på fest med folk jeg ikke har sett på to år, så jeg har jo lyst til å kunne ta noen enheter :nailbiting:

Ah okei, 9dpo forklarer jo i stor grad en svak strek! Trodde du var mye lengre fordi jeg trodde du snakket om at du burde ha fått mens.
Hvis du er gravid øker nok styrken raskt på nå! Tatt flere i dag?
1732568875571.jpeg

Er nok bare skygge :arghh:

Back
Topp