❤️ IKM Uke 49 ❤️

Ny test i kveld:
1732473775131.jpeg

Hadde ett bilde til som den var litt mer trekt igjennom. Ser noe der også? men det gir jo ingen svar:pompus:
1732476011124.jpeg

Det minner meg veldig om mine tester de siste dagene :Heartpink er du mange dpo? Krysser fingrene for deg!!:shy:
Jeg går egentlig enda å venter på EL:hilarious: Så jeg aner ikke, kan virke som at jeg er 8 dpo kanskje. Første syklus etter fødsel for 1 år siden, så kroppen gir meg så mange signaler fortiden.

Jeg går egentlig enda å venter på EL:hilarious: Så jeg aner ikke, kan virke som at jeg er 8 dpo kanskje. Første syklus etter fødsel for 1 år siden, så kroppen gir meg så mange signaler fortiden.
Syns jeg ser streker på testene dine, så blir spennende å se om de utvikler seg :happy:

Sniker meg litt stille og forsiktig inn her her, for vi "prøver" jo ikke. Mer sånn skjer det så skjer det...
I og med at det tok gode 1,5 år sist og med en god del hjelp så er det ikke kjeeempelett å "ta det som det kommer":p
Så, ok, henger litt "casual" inne her (sjekker manisk alle IKM grupper 100 ganger daglig for å sjekke om det er nye tester:laughing001)

kosemose38 - 38- b4- pp1 - el20.11- IKM 4.12

Sniker meg litt stille og forsiktig inn her her, for vi "prøver" jo ikke. Mer sånn skjer det så skjer det...
I og med at det tok gode 1,5 år sist og med en god del hjelp så er det ikke kjeeempelett å "ta det som det kommer":p
Så, ok, henger litt "casual" inne her (sjekker manisk alle IKM grupper 100 ganger daglig for å sjekke om det er nye tester:laughing001)

kosemose38 - 38- b4- pp1 - el20.11- IKM 4.12
Hei på deg :D Skjønner hva du mener, det er jo sååå spennende å følge med på andre :knegg: Jeg og sniker innom og heier i kulissene hos de andre! :bag:

skygge? Skjønner ikke hva dette er.
1732516452019.jpeg

Skulle ønske jeg tok en el test også i går kveld, for i dag var den litt høyere enn på lenge
1732516544867.jpeg

Tempen økte også litt i dag
1732516609410.jpeg

Bare å analysere i vei:hilarious:

Så snedig? Ser skyggen! Det ser jo også ut som det kan ha vært en eggløsning, selv om det ikke er kjempe gøy temp hopp.
Satse på det har vært en EL i går da. Og at tempen øker mer i morgen!:love2

Meen, utfloden tilsier ikke el daaa

Back
Topp