Ny test i kveld:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan så den ut når det røde var trukket tilbake?Ny test i kveld:
Vis vedlegget 449015
Usikker på om det er noe der eller om jeg ser syner på denneHvordan så den ut når det røde var trukket tilbake?
Leste gjennom testene til @Milla_mor nå, så gøy! Håper det er tilfellet her ogsåSå snedig @Lillemo123 , kanskje dere blir som med @Milla_mor sin i uke 48? Der fargestoffet var igjen et par dager før den ble positiv plutselig?!
Det minner meg veldig om mine tester de siste dagene er du mange dpo? Krysser fingrene for deg!!Hadde ett bilde til som den var litt mer trekt igjennom. Ser noe der også? men det gir jo ingen svar
Vis vedlegget 449019
Jeg går egentlig enda å venter på EL Så jeg aner ikke, kan virke som at jeg er 8 dpo kanskje. Første syklus etter fødsel for 1 år siden, så kroppen gir meg så mange signaler fortiden.Det minner meg veldig om mine tester de siste dagene er du mange dpo? Krysser fingrene for deg!!
Syns jeg ser streker på testene dine, så blir spennende å se om de utvikler segJeg går egentlig enda å venter på EL Så jeg aner ikke, kan virke som at jeg er 8 dpo kanskje. Første syklus etter fødsel for 1 år siden, så kroppen gir meg så mange signaler fortiden.
Ikke godt å si, vanskelig. Blir spennende i morgen tidlig da!Hadde ett bilde til som den var litt mer trekt igjennom. Ser noe der også? men det gir jo ingen svar
Vis vedlegget 449019
Du har ikke tatt ovitrielle?Ny test i kveld:
Vis vedlegget 449015
NeiDu har ikke tatt ovitrielle?
Hei på deg Skjønner hva du mener, det er jo sååå spennende å følge med på andre Jeg og sniker innom og heier i kulissene hos de andre!Sniker meg litt stille og forsiktig inn her her, for vi "prøver" jo ikke. Mer sånn skjer det så skjer det...
I og med at det tok gode 1,5 år sist og med en god del hjelp så er det ikke kjeeempelett å "ta det som det kommer"
Så, ok, henger litt "casual" inne her (sjekker manisk alle IKM grupper 100 ganger daglig for å sjekke om det er nye tester)
kosemose38 - 38- b4- pp1 - el20.11- IKM 4.12
Så snedig? Ser skyggen! Det ser jo også ut som det kan ha vært en eggløsning, selv om det ikke er kjempe gøy temp hopp.skygge? Skjønner ikke hva dette er.
Vis vedlegget 449058
Skulle ønske jeg tok en el test også i går kveld, for i dag var den litt høyere enn på lenge
Vis vedlegget 449059
Tempen økte også litt i dag
Vis vedlegget 449060
Bare å analysere i vei
Satse på det har vært en EL i går da. Og at tempen øker mer i morgen!Så snedig? Ser skyggen! Det ser jo også ut som det kan ha vært en eggløsning, selv om det ikke er kjempe gøy temp hopp.
Nei, altså, jeg synes fremdeles det kan se ut som eggløsning forrige helg. Men vi får se om testene dine utvikler segSatse på det har vært en EL i går da. Og at tempen øker mer i morgen!
Meen, utfloden tilsier ikke el daaa
Så merkelig at de ikke øker eller forsvinner, kan jo være veeldig tidlig eller kjemisk dessverre . Men du får teste igjen i kveld og i morgen tidligskygge? Skjønner ikke hva dette er.
Vis vedlegget 449058
Skulle ønske jeg tok en el test også i går kveld, for i dag var den litt høyere enn på lenge
Vis vedlegget 449059
Tempen økte også litt i dag
Vis vedlegget 449060
Bare å analysere i vei