Hvordan er monitoren i dag, og testene? Kanskje kroppen venter på gubben Er det i dag han kommer tilbakeSamme her!! Gleder meg til å se om det blir maks på monitor i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er monitoren i dag, og testene? Kanskje kroppen venter på gubben Er det i dag han kommer tilbakeSamme her!! Gleder meg til å se om det blir maks på monitor i morgen
Spent på å se om testene dine blir sterkere i dag!Mandag er dagen. Kommer alltid på syklus dag 15 eller 16, men 15 er liksom dagen. Veldig stabil og det er fint
Har det blitt noen endring i tempen hos deg? Eller testene?Ja, er veldig glad for at jeg temper sånn sett. Fint å vite at jeg ikke har hatt eggløsning, så slipper vi å lure på hvorfor det eventuelt ikke klaffet når mensen kommer.
Var sikker på at mensen skulle komme i går formiddag, men kom ingenting. Kjente litt små stikninger i går kveld. Har gitt opp testene littHar det blitt noen endring i tempen hos deg? Eller testene?
Var veldig skuffende å stå opp i hvert fallSpent på å se om testene dine blir sterkere i dag!
Haha kanskje det er det den gjør han kommer hjem i morgen! Men ble litt overrasket av at monitoren viste høy i dag og.. sjette dagen med høy nå var så sikker den skulle vise maks i dag med el i morgen, alle appene mener el er i morgen eller i dag, eller i går. Men da stemmer ikke det. Strimmelen var litt sterker i dag, men fremdeles svak. Leser jo om de her inne som får høy hele syklusen og ingen maks, så bittelitt bekymret for det, og veldig utålmodigHvordan er monitoren i dag, og testene? Kanskje kroppen venter på gubben Er det i dag han kommer tilbake
Satser på det tar seg opp utover dagen!Var veldig skuffende å stå opp i hvert fall
Ja, eller så venter den til tirsdag evt. det gjør ikke no egentlig med tanke på aksjer og hva som er best.Satser på det tar seg opp utover dagen!
I så fall fortsetter synkroniseringen El kan tidligst komme tirsdag her, dersom maks kommer i morgen. Skal ta en el strimmel litt utover dagen uansett, bare for å utelukke at jeg tok monitoren for tidlig til å fange opp, siden det var litt økning på strimmelenJa, eller så venter den til tirsdag evt. det gjør ikke no egentlig med tanke på aksjer og hva som er best.
Ja, jeg tenker jeg tar en test 5-6 tiden. Har bare 2 igjen så må kjøpe en pakke på Obs i morgenI så fall fortsetter synkroniseringen El kan tidligst komme tirsdag her, dersom maks kommer i morgen. Skal ta en el strimmel litt utover dagen uansett, bare for å utelukke at jeg tok monitoren for tidlig til å fange opp, siden det var litt økning på strimmelen
Tror den blir sterke i dag og at det blir i morgen. Har ikke de typiske smertene idag, bruker å ha det hele eggløsningsdagen frem til egget slipperJa, så godt som positiv Alt etter hvilke andre tester du får etter dette.
Oi syntes jeg der noe her?? Dette er tidlig test? Har ikke noe erfaring med skygger, så er nok ikke god på å vurdere det. Men ser absolutt noe! Du var usikker på når eller om el hadde vært? Så vanskelig å vurdere dpo kanskje? Eller husker jeg feil?
Ser en svak strek, håper den tar seg opp
Kunne eggløsningen vært forrige lørdag? Mtp charten? Og denne testen? Kanskje? Hvordan var tegnene dine da?
Kroppen føler jeg tilsier at jeg har hatt el. Men tempen tilsier ikker det. Så er veldig veldig forvirrende hele greia Er helt utlanda om dagen og opp og ned i humøret. Så sykt slitsomt.Oi syntes jeg der noe her?? Dette er tidlig test? Har ikke noe erfaring med skygger, så er nok ikke god på å vurdere det. Men ser absolutt noe! Du var usikker på når eller om el hadde vært? Så vanskelig å vurdere dpo kanskje? Eller husker jeg feil?
Høy må jo være østrogenet den måler? Og når lh øker så er det maks? For sånn sett stemmer jo dette, at testene du tar enda er svake, østrogenet vet man jo ikke, men mest sannsynlig er det høyt siden maskinen sier så. Og ut fra det vi leste i går kunne vel det være høyt..var det opp til en uke før? Før lh stigningen kom? Husker ikke i farta hva som stod. Men uansett, dette blir spennende! Og om testen viser noe annet i ettermiddag.Haha kanskje det er det den gjør han kommer hjem i morgen! Men ble litt overrasket av at monitoren viste høy i dag og.. sjette dagen med høy nå var så sikker den skulle vise maks i dag med el i morgen, alle appene mener el er i morgen eller i dag, eller i går. Men da stemmer ikke det. Strimmelen var litt sterker i dag, men fremdeles svak. Leser jo om de her inne som får høy hele syklusen og ingen maks, så bittelitt bekymret for det, og veldig utålmodig
Ah, du tenker at de smertene kanskje kommer i morgen?Tror den blir sterke i dag og at det blir i morgen. Har ikke de typiske smertene idag, bruker å ha det hele eggløsningsdagen frem til egget slipper
Kan faktisk hende når jeg ser på symptomene jeg hadde forrige helg! Fredag 15. nov hadde jeg litt slim med brun flekk i med mens murringer og vondt i hodet. Men synes det er så rart at tempen er så lav. Chatgpt sier man kan ha el og være gravid uten økning ogsåKunne eggløsningen vært forrige lørdag? Mtp charten? Og denne testen? Kanskje? Hvordan var tegnene dine da?
Jaa stemmer at høy er østrogen økning, som kommer før LH økningen. Stod vel at østrogen kunne øke 5-7 dager på den chat gpt greia @Ametyst83 la ut i går. Når jeg spurte fikk jeg opp til 5 dager. Men tar en test til i ettermiddag bare for å utelukke at jeg skal gå glipp av LH økning, har korte topper nemlig, så ikke umulig at monitor kan misse den. Syntes jo det er litt rart med så mye lenger østrogen økning nå, sammenliknet med 3 dager alle andre ganger Menmen, kroppen finner på mye rart, og har jo ikke så mye normale sykluser å se tilbake påHøy må jo være østrogenet den måler? Og når lh øker så er det maks? For sånn sett stemmer jo dette, at testene du tar enda er svake, østrogenet vet man jo ikke, men mest sannsynlig er det høyt siden maskinen sier så. Og ut fra det vi leste i går kunne vel det være høyt..var det opp til en uke før? Før lh stigningen kom? Husker ikke i farta hva som stod. Men uansett, dette blir spennende! Og om testen viser noe annet i ettermiddag.