❤️ IKM Uke 49 ❤️

Hvordan ligger du an nå?
Dag 5 med høy på monitoren nå, lave strimler. Så håper på maks i morgen, i så fall blir kanskje el mandag. Er vel bare fint med lengre østrogen økning før el, men kjenner jeg er utålmodig:banghead: en liten frykt i bakhodet for at det skal dra ut. Men havner vel kanskje akkurat i uke 50, men henger i begge grupper jeg:love7 vet jo aldri

Dag 5 med høy på monitoren nå, lave strimler. Så håper på maks i morgen, i så fall blir kanskje el mandag. Er vel bare fint med lengre østrogen økning før el, men kjenner jeg er utålmodig:banghead: en liten frykt i bakhodet for at det skal dra ut. Men havner vel kanskje akkurat i uke 50, men henger i begge grupper jeg:love7 vet jo aldri
Men, kunne ikke passet bedre med tanke på at mannen din er borte i helgen. Da kan dere legge aksjer i morgen, mandag og tirsdag om egget slipper på mandag :love7

Men, kunne ikke passet bedre med tanke på at mannen din er borte i helgen. Da kan dere legge aksjer i morgen, mandag og tirsdag om egget slipper på mandag :love7
Jaa det er veldig sant! Også kan vi ta pause i morgen, slik at det ikke blir «for hyppig». Var med en venninne i dag som har en venninne som fikk beskjed av gyn om at det var viktig å holde på kun annenhver dag, for at det skal bli nok og god nok kvalitet, og ikke for hyppige utløsninger. Kanskje vi hadde for ofte forrige pp :angelic:

IMG_0352.jpeg
Ville dere sagt denne er positiv eller nesten positiv?

Litt svakere nå, men kan ha noe med at jeg har drukket en del siden testen kl 17. så nå skal jeg ta siste kl 12 og ikke drikke mere

Vedlegg

• IMG_8617.jpeg
    IMG_8617.jpeg
    345,8 KB · Visninger: 19
Litt svakere nå, men kan ha noe med at jeg har drukket en del siden testen kl 17. så nå skal jeg ta siste kl 12 og ikke drikke mere
Ble ikke den økningen jeg håpet på, så da blir nok EL seint på mandag.

Vedlegg

• IMG_8623.jpeg
    IMG_8623.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 8
Back
Topp