Ja, den er positiv Så..ingen vet helt når eggløsningen blir da, men en gang fremover Ang. den metoden, jeg hørte nettopp forskning som egentlig bare kaster den teorien på døra. Det går på at egget bestemmer hvem den slipper inn, husker dessverre ikke detaljene, men den tok opp det der som du har tenkt på og mente det ikke var noe hold i det. Men ja, vanskelig å si hva dere skal gjøre, hadde nok hoppet i høyet selv (siden det potensielt kan være to dager til egget slipper, da blir det veldig lenge med for to dager siden).
Ja, det er jo absolutt ingen garanti for at den funker - i så fall kunne man jo i mye større grad bestemt kjønn jeg også har hørt noe om at det er egget som bestemmer "hvem" som får komme inn Hmm, kanskje vi kjører ei lita runde i dag likevel!
Jeg vil jo egentlig ha tre barn, og mannen to - men han har sagt seg villig til å prøve på 3 dersom neste blir gutt også. Så sånn sett er det jo litt win-win unasett hva kjønnet blir! Blir det jente, så har jeg en av hver, som jeg alltid har ønsket meg - og blir det en gutt til, så får jeg mest sannsynlig det tredje barnet jeg også ønsker meg