❤️ IKM Uke 49 ❤️

Oj smileyene forsvant i innlegget, så nå jo dette ut som et litt surt svar fra meg. Jeg synes bare det var en artig historie altså! Moro at både du og apoteket delte oppfatning av at testen var defekt og at du nå fikk en ny test til neste måned, for de er jo veldig dyre som du sier haha
Hehe, neida tolket det ikke surt. Hyggelig med sponset eggløsningstest, får se på det sånn!
Haha, synes jeg så dette opptrinnet :laughing002 skjønner du vurderer å bytte apotek :bag::hilarious: (og uansett ikke din feil at de ikke kan produktene sine, så det skal du ikke tenke på :)).
Takk for omtanken! :hilarious::Heartred

Mistenker at eggløsningen har vært, men at egget ikke slapp denne gangen heller. Har ikke fått noe tempoøkning som bekrefter el. Har pcos så skulle ikke forundre meg at det er grunnen. Startet på Metformin i dag for hjelp til vektreduksjon og mer regelmessig syklus med EL. Hadde god effekt tidligere, så krysser for at den fungerer godt denne gangen også❤️

Min gode venn «chatGPT» sier :

Ja, det er mulig å oppleve symptomer på at eggløsning har skjedd selv om egget ikke har blitt frigjort (noe som kan skje ved anovulasjon, hvor det ikke skjer en fullstendig eggløsning). Symptomer på eggløsning kan være relatert til hormonelle endringer som skjer i kroppen før og under den normale eggløsningen, og noen av disse symptomene kan vedvare selv om egget ikke slippes.

Hvis eggløsningen ikke skjer (anovulasjon), kan disse symptomene fortsatt oppleves som et resultat av hormonelle svingninger, men det vil ikke nødvendigvis føre til en modning og frigjøring av et egg.

Anovulasjon kan forekomme av forskjellige grunner, som stress, hormonelle ubalanser (f.eks. PCOS), vektforandringer eller andre helseproblemer. Hvis du er bekymret for at eggløsningen ikke skjer regelmessig, kan det være nyttig å diskutere det med legen din for videre utredning og eventuell behandling.
———

Ifølge symptomene mine så hadde jeg ett forsøk på «eggløsning» for 2 uker siden og nytt forsøk forrige helg/mandag. Denne uken har jeg hatt typiske tegn på at el har vært migrene, sliten og hormonell, virkelig drømmer, vondt i hofta (hormonelt), murringer i livmor og oppblåst..
Vis vedlegget 448859
Er nok lurt med Metformin! Har ei venninne med samme problemstilling, hun fortalte hun begynte på det en stund før det skulle prøve av samme årsak som deg :) De fikk alle barna de ønsket til slutt.

Jeg skjønner det nå være frustrerende å Tempe og føle man ikke får noen svar, men du får svar, "nyttig" å se at det ikke slipper og, det er jo info du evt kan ta med til gynekolog om du gjør det. Og vise til hvordan kroppen din fungerer (og ikke fungerer). Selvsagt veldig demotiverende og ikke "nyttig" for alle andre ting.. :Heartred

Dere med mer testeerfaring enn meg: nå er streken på vei ned igjen, men fortsatt høyere enn min vanlige negative (mellom 0,1-0,3). Når tenker dere eggløsning har vært/kommer? Fikk fast smilefjes digital clear blue på torsdag (samme som sterkeste testen på bildet). Har ikke giddet å teste flere ganger om dagen, men har lagt inn aksjer, så ikke redd for å ha bommet, er bare interessant å vite ift testing i dpo-land. :D
IMG_1122.png

Og nå er det litt morsomt å se på listen, for nå er det jaggu ikke mange igjen som ikke har hatt eggløsning (etter skjema, vi vet jo alle at det ikke blir som man tror bestandig)!

Vært litr eggløsningstester å tolke til nå her inne, vet ikke om det et positivt eller negativt? :knegg:

Her ble min gullrekke..

Screenshot_20241123_081705_Premom.jpg

Jeg tror jeg kjente eggløsningen den lørdag morgen, men i følge temperaturen så var eggløsning søndag. Viktigste er nå uansett at kroppen har gjort alt den skal!

Screenshot_20241123_081854_FF App.jpg

Dere med mer testeerfaring enn meg: nå er streken på vei ned igjen, men fortsatt høyere enn min vanlige negative (mellom 0,1-0,3). Når tenker dere eggløsning har vært/kommer? Fikk fast smilefjes digital clear blue på torsdag (samme som sterkeste testen på bildet). Har ikke giddet å teste flere ganger om dagen, men har lagt inn aksjer, så ikke redd for å ha bommet, er bare interessant å vite ift testing i dpo-land. :D
Vis vedlegget 448878
Og akkurat når jeg sa det ikke var mange tester å tolke, så kom det en :love017 On jeg sammenligner med meg selv, så ville jeg kanskje tenkt i dag - men det kan være i går og. Har du kjent noe selv?

Og akkurat når jeg sa det ikke var mange tester å tolke, så kom det en :love017 On jeg sammenligner med meg selv, så ville jeg kanskje tenkt i dag - men det kan være i går og. Har du kjent noe selv?
Hehe, det kom helt samtidig!
Jeg har kjent litt murringer og noe stikking i går, men også litt i dag. Jeg har ikke pleid å ha veldig tydelige eggløsningssymptomer, så er ikke så godt kjent med mine symptomer. Får prøve å kjenne etter utover dagen, og legge inn en siste aksje for denne perioden :love017

Back
Topp