❤️ IKM Uke 49 ❤️

Kroppen føler jeg tilsier at jeg har hatt el. Men tempen tilsier ikker det. Så er veldig veldig forvirrende hele greia :bag: Er helt utlanda om dagen og opp og ned i humøret. Så sykt slitsomt.
Skjønner! Kan ikke så mye om temping.. men kan jo virke som du har hatt el? Og lite energi og humørsvingninger kan jo absolutt være gravid tegn. Spennende!!

Kan faktisk hende når jeg ser på symptomene jeg hadde forrige helg! Fredag 15. nov hadde jeg litt slim med brun flekk i med mens murringer og vondt i hodet. Men synes det er så rart at tempen er så lav. Chatgpt sier man kan ha el og være gravid uten økning også:bookworm:
Ja, ut fra charten kunne det være altså, selv om det ikke et kjempe tydelig. Blir noen spennende dager fremover mao :laughing002 :bag:

oppdaget brått at jeg har TRE el tester igjen. Det holder jo ikke for en testetøs. Var lynraskt inn på babyplan sitt black friday salg og kjøpte el tester, gravid tidlig strimler OG ukesindikator test. Fikk 40% og med 5 gratis tidlig tester pga black friday salget. Ikke værste dagen å gå tom:cool: men pengene flyr likevel. Ikke veldig økonomisk å være så oppslukt i prøvingen:laughing001

Jaa stemmer at høy er østrogen økning, som kommer før LH økningen. Stod vel at østrogen kunne øke 5-7 dager på den chat gpt greia @Ametyst83 langt i går. Når jeg spurte fikk jeg opp til 5 dager. Men tar en test til i ettermiddag bare for å utelukke at jeg skal gå glipp av LH økning, har korte topper nemlig, så ikke umulig at monitor kan misse den. Syntes jo det er litt rart med så mye lenger østrogen økning nå, sammenliknet med 3 dager alle andre ganger :rolleyes: Menmen, kroppen finner på mye rart, og har jo ikke så mye normale sykluser å se tilbake på:laughing002
Ja, håper det kommer en positiv test snart, så du slipper være urolig for det mer. Men samtidig hadde det jo vært greit at gubben kom hjem først, når det først har drøyd litt :knegg:

Ja, håper det kommer en positiv test snart, så du slipper være urolig for det mer. Men samtidig hadde det jo vært greit at gubben kom hjem først, når det først har drøyd litt :knegg:
Absolutt! Kommer heldigvis noe godt ut av denne forsinkelsen :happy:

oppdaget brått at jeg har TRE el tester igjen. Det holder jo ikke for en testetøs. Var lynraskt inn på babyplan sitt black friday salg og kjøpte el tester, gravid tidlig strimler OG ukesindikator test. Fikk 40% og med 5 gratis tidlig tester pga black friday salget. Ikke værste dagen å gå tom:cool: men pengene flyr likevel. Ikke veldig økonomisk å være så oppslukt i prøvingen:laughing001
Oh noes :hilarious::bag::laughing002 Godt det var tilbud, men klart det blir dyrt, uansett ja :bookworm::bag::bag:

Ikke hatt så høy temp under armen siden dagen før jeg testet positiv sist:wideyed: noe skjer her altså!
1732453465335.jpeg

Ikke hatt så høy temp under armen siden dagen før jeg testet positiv sist:wideyed: noe skjer her altså!
Vis vedlegget 448998
Wow, så spennende dette blir :biggrin ikke sikkert du synes det, men for meg på sidelinjen er det superspennende :knegg::laughing002

(må le litt av meg selv, brukte noen sekunder på å forstå hva jeg så bilde av her, hvilken vinkel og hvile kroppsdel :laughing002)

Det er jo sånn da at man kan få Eggløsnings smerter og positiv EL test uten eggløsning. Da tenker jeg at siden jeg er overvektig så kan jo det være en av grunnen til at det tar tid å bli gravid f.eks. Om Det ikke klaffer nå så gleder jeg meg til å starte på Letrozol neste syklus. Må jo bli gravid med det, vekt nedgang.. eller ja generelt sunnere livsstil :Heartred

Blir ikke noe EL i morgen, så hopper til IKM uke 50 :Heartred

Vedlegg

• IMG_8647.jpeg
    IMG_8647.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 2
Det er jo sånn da at man kan få Eggløsnings smerter og positiv EL test uten eggløsning. Da tenker jeg at siden jeg er overvektig så kan jo det være en av grunnen til at det tar tid å bli gravid f.eks. Om Det ikke klaffer nå så gleder jeg meg til å starte på Letrozol neste syklus. Må jo bli gravid med det, vekt nedgang.. eller ja generelt sunnere livsstil :Heartred
Når var det du var hos gynekologen? Var det før eggløsningen? Tror du ikke det ville blitt lite som hos..skal vi se, så jeg ikke blander Nick igjen :knegg: jo, som hos Lillemor123? Det er egentlig min erfaring og, når jeg ikke hadde eggløsning (opplevde det problemet mellom 1 og 2) så hadde jeg sykluser opp i 50 dager+- At man ikke får mensen 14 dager etter at den prøvde slippe egg, liksom. Men at syklusen fortsetter..

Og veldig godt å vite at det er letorozol i andre enden om det ikke skulle ha klaffet nå! Det hjelper veldig på motivasjonen :love022

Når var det du var hos gynekologen? Var det før eggløsningen? Tror du ikke det ville blitt lite som hos..skal vi se, så jeg ikke blander Nick igjen :knegg: jo, som hos Lillemor123? Det er egentlig min erfaring og, når jeg ikke hadde eggløsning (opplevde det problemet mellom 1 og 2) så hadde jeg sykluser opp i 50 dager+- At man ikke får mensen 14 dager etter at den prøvde slippe egg, liksom. Men at syklusen fortsetter..
Har alltid hatt stabil syklus. EL på alt i fra da 14 til dag 17, men nå de siste mnd siden SA så har den vært mest på dag 15, en dag kom den på dag 16. så er jo bare å vente litt til. Hadde mensen når jeg hadde time så kom på litt feil tidspunkt. Er vel jeg som stresser litt unødvendig mye med at den må komme nå, vil bare inn i DPO land :Heartred

Og veldig godt å vite at det er letorozol i andre enden om det ikke skulle ha klaffet nå! Det hjelper veldig på motivasjonen :love022
Ja, også blir det mest sannsynlig EL på venstre side. Og siden EL er sein nå så kommer den ETTER julaften :laughing002 Å ha EL på julaften blir så feil tidspunkt føler jeg.
Åh, kjedelig.. Men det så litt sterkere ut enn tidligere? Eller ser jeg feil?
Den har økt litt, men ikke noe spes

Vedlegg

• IMG_8647.jpeg
    IMG_8647.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 0
  • IMG_8649.png
    IMG_8649.png
    1,3 MB · Visninger: 0
Back
Topp