❤️ IKM Uke 49 ❤️

Negativt her på 9 DPO. Det var kjedelig.. Av alle gangene vi har prøvd denne gang var nok denne den jeg var mest spent på, med tidlig eggløsning og så mye gode tegn rundt eggløsningen. Nå begynner jeg helt ærlig å miste troa på at vi kan bli gravide lengre :depressed:
Skjønner at du mister troa! Det er heldigvis enda tidlig og mulig at det snur:Heartpink

Røyk en test nå, tror jeg bare er 6 dpo:hilarious:
Har ikke eltestet fordi vi "prøver" jo ikke, så har bare gått ut i fra el på cd 14.
Ser ikke noe strek så klart:p

Vedlegg

• IMG_20241126_073006.jpg
    IMG_20241126_073006.jpg
    713,9 KB · Visninger: 32
  • IMG_20241126_073159.jpg
    IMG_20241126_073159.jpg
    484,4 KB · Visninger: 32
Ser en svak skygge, mindre enn i går. Og tempen er ikke så høy enda, så får vel bare se det litt an.
1732608215164.jpeg

1732608395834.jpeg

Negativt her på 9 DPO. Det var kjedelig.. Av alle gangene vi har prøvd denne gang var nok denne den jeg var mest spent på, med tidlig eggløsning og så mye gode tegn rundt eggløsningen. Nå begynner jeg helt ærlig å miste troa på at vi kan bli gravide lengre :depressed:
Jo da, en dag må det skje ❤️ Har du bestilt time til legen for gynekolog enda?

Spennende å se alle testene, krysser fingrene for dere alle:happy: Mine tempmålinger ser slik som dette ut:
IMG_0276.jpeg

Har endometriose og i går så begynte jeg å få smerter når jeg måtte på do, litt det samme i dag så regner med det er tr som er på vei… Har de siste to dagene fått litt ømme bryster men ikke så gale som jeg har hatt de siste syklusene:cool: Våknet med ganske høy kvalme som enda ikke har gitt seg i dag men regner med at det sikkert er på grunn av endo som begynner å blusse opp i kroppen igjen nå før tr:shifty: Testetrangen har ikke meldt seg ordentlig, rart da jeg pleier få testetrang typ 2dpo:laughing002:confused013:dance018Har dere noen symptomer??

Ikke de nyhetene jeg hadde håpet på fra deg i dag :sorry::love022 kan jo hende egget faktisk fester seg senere enn du tror, pga alder? At det kan være en mer plausibel forklaring enn at dere ikke kan bli gravid lenger? Sa ikke gyn at alt så ut som at det var i orden?
Håper du kan få positiv test i løpet av de neste par dagene ❤️

Ikke de nyhetene jeg hadde håpet på fra deg i dag :sorry::love022 kan jo hende egget faktisk fester seg senere enn du tror, pga alder? At det kan være en mer plausibel forklaring enn at dere ikke kan bli gravid lenger? Sa ikke gyn at alt så ut som at det var i orden?
Håper du kan få positiv test i løpet av de neste par dagene ❤️
Joda, sånn rent fysisk så hun ikke noe galt. Jeg hadde egg igjen, og hadde ikke polypper. Men kvalitet og syklus vet hun jo ikke noe om. At jeg har lurt (evt og defekt?) lutealfase, vanskelig med å få opp temperaturen etter eggløsning, lang folikkelfase osv. Hun mente det ikke var noe vits å måle noe hormoner siden vi uansett ikke var kandidater for ivf..

Har time til fastlegen mandag, så selv om jeg ikke vil innvolvere han i prøving, så skal jeg prøve få en henvisning til offentlig gynekolog (den @Ametyst83 var hos, håper jeg husket rett Nick nå :knegg: #håpløs på navn). Og der får jeg neppe time før april/mai, @Ametyst83 hadde vel time mars opprinnelig, og det er en stund siden den henvisningen gikk). Skal ringe og sette meg på liste om at jeg kan komme raskt ved avbestilling da. Det er sådan min plan. Og håpe jeg ikke noe avvist, jeg er litt var på avvisning (av helt andre årsaker), så det er en liten baug for meg å sette meg i situasjoner jeg kan bli avvist i. Men dette ønske er så stort at det er verre å ikke gjøre det :depressed::sad010

Spennende å se alle testene, krysser fingrene for dere alle:happy: Mine tempmålinger ser slik som dette ut:
Vis vedlegget 449198
Har endometriose og i går så begynte jeg å få smerter når jeg måtte på do, litt det samme i dag så regner med det er tr som er på vei… Har de siste to dagene fått litt ømme bryster men ikke så gale som jeg har hatt de siste syklusene:cool: Våknet med ganske høy kvalme som enda ikke har gitt seg i dag men regner med at det sikkert er på grunn av endo som begynner å blusse opp i kroppen igjen nå før tr:shifty: Testetrangen har ikke meldt seg ordentlig, rart da jeg pleier få testetrang typ 2dpo:laughing002:confused013:dance018Har dere noen symptomer??
Svarte deg i andre ikm gruppen, men svarte ikke på det med symptomer - jeg har ingen :knegg: Men det har jeg egentlig aldri, verken på mens eller graviditet.

Spennende å se om mindre ømme pupper kunne vært et tegn?!

Svarte deg i andre ikm gruppen, men svarte ikke på det med symptomer - jeg har ingen :knegg: Men det har jeg egentlig aldri, verken på mens eller graviditet.

Spennende å se om mindre ømme pupper kunne vært et tegn?!
Så herlig med så godt som ingen symptomer da, hjerner min får jo håp hver syklus selv om jeg er sterkt plaget av symptomer i hverdagen :dead: :laughing002 Spennende, krysser fingrene for at det er et tegn:happy:

Utrolig nervepirrende da, har det vært eggløsning, var den forrige helg, vil strekene utvikle seg, kommer mensen? Eller venter eggløsningen der framme? Umulig å vite altså!!
Altså, nå kom det masse el slim!! Kanskje jeg har hatt en topp uten å fått det med meg i går? Da var jo testen oppe i 0.4 på Premom:nailbiting:
1732630863825.jpeg

Back
Topp