❤️ IKM Uke 49 ❤️

Ja, helt normal lutealfase. Stort sett alltid 14 dager. Hadde mye blødninger i juni/juli 2022, som endte i SA i uke 8. Angrer på at jeg ikke insisterte på progesteronstøtte da, men kanskje det ikke ville hjulpet.

Er 7DPO i dag tror jeg, men ble kun aksjelegging to dager før eggløsning, så har ikke troa denne syklusen.
Nei, det er jo ikke godt å vite :Heartred Men om du skulle bli gravid nå så tar det det vel? Du tar det ikke nå? Det var kun forrige sykluse? To dager før skal jo egentlig være perfekt :love017

Nei, det er jo ikke godt å vite :Heartred Men om du skulle bli gravid nå så tar det det vel? Du tar det ikke nå? Det var kun forrige sykluse? To dager før skal jo egentlig være perfekt :love017
Har brukt progesteronstøtte på 3-4 av de siste kjemiske. Tar det nok igjen ja, om jeg mot alle odds blir gravid. Men lav dose. Har og fått blodfortynnende som jeg heller ikke vet om jeg trenger, men gynekologen sa at det ikke skader å prøve fra evt positiv test.

Har brukt progesteronstøtte på 3-4 av de siste kjemiske. Tar det nok igjen ja, om jeg mot alle odds blir gravid. Men lav dose. Har og fått blodfortynnende som jeg heller ikke vet om jeg trenger, men gynekologen sa at det ikke skader å prøve fra evt positiv test.
Så bra :Heartred når tester du?

@FruMarihøne og @Allerførstegang<3 har dere begynt testingen? :love017 Om eggløsningen kom når den skulle?
Ligge jo midt mellom uke 48 og 49 så la temp og test i uke 48 men kan legge her også.. Testen er blenda men den er jo vanlig make sure pega forsinket babyplan tester og testetrang som akutt meldte seg :laughing002
IMG_0292.jpeg
IMG_0291.jpeg

Redigert: Ser nå at den 32 batchen til make sure visst er dårlig og det er den jeg kjøpte igår og bruker her…

Ja, så etterpå at du jo er der og :knegg: Jeg hopper jo også i mellom, så da blir det litt sånn surr i hvor jeg husker folk fra :laughing002

Takk for oppdatering! Tempen ser bra ut enn så lenge da, bare å fortsette å se nå da :Heartpink

Føler jeg ser nooooe der? Elller det det syner?
8dpo bare:bored::facepalm:

Vedlegg

• IMG_20241128_093159.jpg
    IMG_20241128_093159.jpg
    1,5 MB · Visninger: 68
  • IMG_20241128_090959.jpg
    IMG_20241128_090959.jpg
    1,6 MB · Visninger: 68
1984håp - 40 - B1 - PP?? - EL 20/11 - IKM 3/12

Hei hei hallo, her er jeg, litt late to the party.

Hadde innsett av en tint 5-dagers blastocyst 25/11, og er dermed 8 dpo i dag.

IVF-klinikken har satt dato for hcg-blodprøve 13/12, men tviler sterkt på at jeg holder ut så lenge uten å teste. Hvis mensen kommer for den tid, er jo det et svar i seg selv. Tar sikkert en graviditetstest tidligst 10-11 dpo :-)

Håper å se mange positive tester i tråden her! :Heartred

O
1984håp - 40 - B1 - PP?? - EL 20/11 - IKM 3/12

Hei hei hallo, her er jeg, litt late to the party.

Hadde innsett av en tint 5-dagers blastocyst 25/11, og er dermed 8 dpo i dag.

IVF-klinikken har satt dato for hcg-blodprøve 13/12, men tviler sterkt på at jeg holder ut så lenge uten å teste. Hvis mensen kommer for den tid, er jo det et svar i seg selv. Tar sikkert en graviditetstest tidligst 10-11 dpo :-)

Håper å se mange positive tester i tråden her! :Heartred
Ojj, det var da veldig sent? Kanskje de sneik seg inn et entall for mye fra dem? :knegg: Men så spennende da!! Jeg kan lite om ivf, men tar du noen medisiner som kan slå ut opp hcg urin test?

Melder meg inn her da EL kom senere enn tenkt, og dermed forventet IKM senere:) Så får vi se om vi har sjansen… mannen hadde lungebetennelse og feber for noen få uker siden, og et immunforsvar som virkelig ikke henger med nå. Og jeg er litt forkjølet… men vi håper veldig!

MN92 - 32 - B2 - PP3 - EL 17/11 - IKM 03/12
Det du klar til å teste snart kanskje? :D

9dpo, og vanvittig kvalm. Har ligget våken siden 22 og får IKKE sove! Kjennes ut som det brenner i korsryggen, veldig murringer i livmora og kjennes ut som jeg må kaste opp hele tiden. Det MÅ jo være noe?!?
Men SÅÅ tidlig?
Har 3 barn og har aldri kjent ting så tidlig før. :facepalm::hilarious::wideyed:

Back
Topp