❤️ IKM Uke 49 ❤️

11dpo Vis vedlegget 449566
Måtte den sitte denne gangen! Etter tre SA og en MA, er jeg likevel forsiktig optimist når jeg ser de to strekene, men realisten i meg lurer i skyggene og prøver å psyke meg ned. Akkurat nå sparker jeg realisten i skinnleggen og prøver å glede meg og håpe. Tenk om vi endelig klarer å få barn!

In other news: Samboeren har fått noro-virus (ikke moro-virus, som stavekontrollen foreslo). Håper jeg ikke blir smitta, men det spørs…
Så fine tester!! Dette må gå veien :Heartred Så kjipt med noro, uææh :hungover:

Gratulerer så mye @1984håp , krysser fingrene for dere :nailbiting: :joyful::dummy1::dummy::happy093

Tempen min er gått noe ned i dag å jeg syns testene ser helt negative ut.. føler de er så negative at jeg ser ekstra hvitt der hvor streken skulle vært :scared001 Men checker appen mener jo selvfølgelig i dag at nå er det synlige streker… sjekket med de fra i går å der sier den nei.. forstår ingenting men tror løpet er kjørt.. Skal være 13 dpo i dag så det hadde vell vist nå dersom det var noe… Vis vedlegget 449569Vis vedlegget 449570
Vis vedlegget 449571

Jeg ser ingenting…
Klarer ikke se noe jeg heller, dessverre. Man kan lure ha disse appene ser av og til!

Jeg klarte visst ikke vente likevel.. en ikke overraskende negativ 8 DPO test :)
IMG_1187.jpeg

11dpo Vis vedlegget 449566
Måtte den sitte denne gangen! Etter tre SA og en MA, er jeg likevel forsiktig optimist når jeg ser de to strekene, men realisten i meg lurer i skyggene og prøver å psyke meg ned. Akkurat nå sparker jeg realisten i skinnleggen og prøver å glede meg og håpe. Tenk om vi endelig klarer å få barn!

In other news: Samboeren har fått noro-virus (ikke moro-virus, som stavekontrollen foreslo). Håper jeg ikke blir smitta, men det spørs…
Gratulerer så mye:Heartred:Heartred

Dagens to tester. Er de sterkere enn den første i går??

Vedlegg

• IMG_9965.jpeg
    IMG_9965.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 84
  • IMG_9948.jpeg
    IMG_9948.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 85
Er det bare meg som ser en veldiiig svak strek på denne? Er bildet tatt før tidsfristen? Kan være noe galt med øynene mine og altså, men jeg skimter hvertfall noe der test streken skal være
Tenkte på det jeg også!!

Er det bare meg som ser en veldiiig svak strek på denne? Er bildet tatt før tidsfristen? Kan være noe galt med øynene mine og altså, men jeg skimter hvertfall noe der test streken skal være
Tenkte på det jeg også!!
Hæ?? Oi, så spennende! :D Bildet ble tatt rett før det var gått 3 minutter ja, sto at man skulle lese av innen 3 minutter.

Back
Topp