❤️ IKM Uke 49 ❤️

Ka fader. Jeg fikk mensen. Og startet på pillene. Har tatt pilla nå i 7 dager. Så tar jeg en test for gøy. Er dette en spøk.? Testen har ligga en time. Men ka fader. Er dette sant?
Slik var min forrige måned, fikk mensen og tok tilfeldig en test en uke etterpå fordi jeg hadde små blødning og var kvalm, jeg mista dessverre.. men det betyr ikke at denne kan utvikle seg! Hadde bestilt hcg test hos lege og sjekke om hcg stiger :Heartred

Er hjemme pga influensa i dag, tenkte å ta en test for å bekrefte at jeg ikke trenger å fortsette med progesteron. Men den er positiv! Er 12DPO tror jeg, så er vel for svak og dette er kanskje nok en kjemisk? Noen som vet om influensa og hosting kan bidra til å miste så tidlig i tillegg??:hungover:
Syns ikke den er for svak? Mange får jo ikke sterke streker før etter ikm, og man skal jo heller ikke bruke tester til og anslå om det er for lav hcg

Når det gjelder influensa og hosting så har det vel ingen spessiell påvirkning i forhold til og mista da kroppen vil frastøte om embryo ikke er levedyktig, var det jeg fikk beskjed om hvertfall

Håper den sitter for din del og at spiren blir værende :Heartred

Snorkfrøken85 - 39 - B2 - PP2 - EL 19/11? - IKM 3/12?

Har pcos og uregelmessige sykluser, då datoene er bare anslag! Etter mye murring i livmora og ømme pupper dristet jeg meg til en test idag tidlig, og der var jammen meg noe. Veldig veldig svakt, så enten har eggløsning kommet senere enn jeg trodde (jeg baserer meg kun på eggløsningsslim for tiden da vi ikke prøver aktivt), eller så sitter denne i eggleder. Det blir spennende å se om den stiger, men jeg tør ikke skrike ut "gravid" helt enda! Jeg mistet i slutten av august, da var jeg ni uker på vei men utviklingen stoppet i uke 7, dette oppdaget vi på ultralyd. Vis vedlegget 449693Vis vedlegget 449694

Bildet er redigert for kontrast, men man ser den relativt greit i virkeligheten! :nailbiting:
Ser den godt, ja! Har du tatt noen ny test i dag?

8dpo idag, føler jeg kan se en svaaaak strek på den når jeg ser på den in real life, men ser det ikke på bilde

Har en del murringer og svake kramper i livmor område så det kan no være både og, så spennende og se de neste dagene og om mensen kommer, jeg har kort lutealfase på 10 dager så håper bare at det er nok tid til at det får festet seg skikkelig og at vi eventuelt slipper en ny kjemisk denne måneden
Var vanskelig å se igjennom skjerm, men veldig godt utgangspunkt om du ser noe svakt nå allerede!

Ka fader. Jeg fikk mensen. Og startet på pillene. Har tatt pilla nå i 7 dager. Så tar jeg en test for gøy. Er dette en spøk.? Testen har ligga en time. Men ka fader. Er dette sant?
Wow, kanskje stoppe på pillene da? Så vidt jeg husker hadde du uregelemssige sykluser, småblødninger osv? Så er vel ikke usannsynlig at du er type 12-13-14 DPO med den streken? Ikke lett å vite! Men shitt?! Sjekke hva en digtal sier? 1-2 eller 2-3 eller 3+?

Er hjemme pga influensa i dag, tenkte å ta en test for å bekrefte at jeg ikke trenger å fortsette med progesteron. Men den er positiv! Er 12DPO tror jeg, så er vel for svak og dette er kanskje nok en kjemisk? Noen som vet om influensa og hosting kan bidra til å miste så tidlig i tillegg??:hungover:
Men ojj! Så herlig med strek! Synes ikke den ser svak ut til 12 DPO egentlig? Temper du og?

Noen som så strek på min test i går som kan se på denne?
Jeg ser mer på den i går, enn den i dag - men det er liksom ikke en klar strek, men "opphopning av farge", om du skjønner? Jeg opplevde dessverre litt det samme nå før jeg fikk mensen, vet ikke om det er noe med partiet fra babyplan? Eller om det er tegn på kjemisk? Vet ikke? Eller selvsagt starten på noe, det er jo like sannsynlig altså!

Synes det var vanskelig å se, men det er veldig spennende da! Håper du får et klarere svar - kan jo være en test senere i dag (om du har liggende slike) kan vise noe bedre!
Jeg ser mer på den i går, enn den i dag - men det er liksom ikke en klar strek, men "opphopning av farge", om du skjønner? Jeg opplevde dessverre litt det samme nå før jeg fikk mensen, vet ikke om det er noe med partiet fra babyplan? Eller om det er tegn på kjemisk? Vet ikke? Eller selvsagt starten på noe, det er jo like sannsynlig altså!
Altså opphopning på den første? Dette er så nervepirrende, vet ikke hva som er best av å teste tidlig og stå i disse vurderingene, eller å vente. Jaja, nå er jeg uansett i gang, og ja jeg har flere tester, så jeg kan ta en senere i dag og. Lurt å vente til i kveld da? Og holde meg 3-4 timer?

Altså opphopning på den første? Dette er så nervepirrende, vet ikke hva som er best av å teste tidlig og stå i disse vurderingene, eller å vente. Jaja, nå er jeg uansett i gang, og ja jeg har flere tester, så jeg kan ta en senere i dag og. Lurt å vente til i kveld da? Og holde meg 3-4 timer?
Jeg har testet bedre på urin 2 enn morgenurin (når jeg har vært gravid), men det er ingen fasit på disse tingene! Du må bare gjøre det du føler for, om du føler deg mer bekvem med å vente til i morgen, så gjør du det, om du vil teste hver gang du går på do (det gjør jeg :laughing002 :bag: ) så gjør du det. Gjør det som du trenger, jeg trenger å vite 500 % at det ikke går, for å ikke bli så skuffa, mens andre synes det er fælt å teste masse og aldri se strek. Vi er så ulike, så gjør det du føler for :Heartpink

Jeg har testet bedre på urin 2 enn morgenurin (når jeg har vært gravid), men det er ingen fasit på disse tingene! Du må bare gjøre det du føler for, om du føler deg mer bekvem med å vente til i morgen, så gjør du det, om du vil teste hver gang du går på do (det gjør jeg :laughing002 :bag: ) så gjør du det. Gjør det som du trenger, jeg trenger å vite 500 % at det ikke går, for å ikke bli så skuffa, mens andre synes det er fælt å teste masse og aldri se strek. Vi er så ulike, så gjør det du føler for :Heartpink
Mente opphopning på den første, ja. Klarte ikke se på den siste her!

Ja, temper men tror den har vært unormalt høy de siste to dagene pga influensa med lite og usammenhengende søvn.
Åja, selvsagt. Og om du tar progesteron og. Glemte det i farta. Men da er du helt sikker på eggløsningen og? Synes som sagt testen din så helt perfekt ut til 12 DPO!

Åja, selvsagt. Og om du tar progesteron og. Glemte det i farta. Men da er du helt sikker på eggløsningen og? Synes som sagt testen din så helt perfekt ut til 12 DPO!
Er ca sikker. Hadde egentlig tenkt denne syklusen var uten håp, siden det kun ble aksjelegging 2-3 dager før eggløsning. Da håper jeg bare at de aller beste sædcellene var de som overlevde. :nailbiting:

Er ca sikker. Hadde egentlig tenkt denne syklusen var uten håp, siden det kun ble aksjelegging 2-3 dager før eggløsning. Da håper jeg bare at de aller beste sædcellene var de som overlevde. :nailbiting:
Tenk så herlig at det kun er litt som skal til :love017 spennende å se fortsettelsen! Vet du ikke liker å teste, men jeg tror det er eneste måten du finner ut om du skal fortsette på progesteronet etterhvert (jmf forrige syklus der du tok det ganske lenge) :Heartred

Back
Topp